Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

wtorek, 17 grudnia 2013

#71 Zayn cz.7 (zakończenie)

-Nie ma jej tutaj.
-Nie będę z tobą dyskutował, gówniarzu. Co ty tu robisz [T.I.]?- rodzice podbiegli do mnie dostrzegając, że idę w ich kierunku.
-Spędzam czas z moim chłopakiem- odparłam dumnie obejmując Zayna od tyłu.
-To jest twój chłopak? Ten łobuz, który nawet nie chodzi do szkoły?- zaczęła mama z oburzeniem.
-Nie pozwolę wam go obrażać- powiedziałam zdenerwowana i odepchnęłam ich od siebie.
-Idziemy- tata mocno złapał mnie za ramię i wypchnął z domu.
-Nigdzie nie idę, zostawcie mnie w spokoju- zaczęłam mu się wyrywać, lecz uścisk był za silny.
-Proszę ją zostawić- wtrącił się Zayn idąc za nami.
-Nie wtrącaj się, chłopcze. To moja córka- tata stawał się co raz bardziej agresywny. Nagle Malik podszedł do nas gwałtownie, odepchnął tatę, wziął mnie na ręce i razem wskoczyliśmy na motor. To były sekundy, nawet nie zdążyłam się zorientować, co tak właściwie się stało. Odwróciłam się, i już widziałam, jak moi rodzice stoją w oddali.Pozostał po nas tylko pisk opon.
-Tylko śmierć może nas rozdzielić, przecież ci to obiecałem- zaśmiał się chłopak jadąc przed siebie. Zaczęłam mocno się śmiać, uświadamiając sobie, że musimy trochę dziwnie wyglądać- on w samych bokserkach, a ja w majtkach i męskiej koszulce na motorze.
-Kochanie, nie uważasz, że jesteśmy trochę niestosownie ubrani?- zaczęłam z uśmiechem na ustach.
-Czego nie robi się dla miłości - odparł dodając gazu.

Uciekliśmy. Nie wiedzieliśmy jeszcze gdzie, wiedzieliśmy jednak dlaczego. Nasza ucieczka była tą najpiękniejszą z możliwych- ucieczką w imię miłości...
To właśnie nasza historia. Historia o miłości trudnej, lecz bezgranicznej. Niestety, w tym miejscu właśnie się kończy. Każdy z was może samem zastanowić się nad tym, gdzie teraz jesteśmy, co się z nami stało. Jedno jest pewne- jesteśmy razem...




And I will hold you closer
Hope your heart is strong enough
When the night is coming down on ya
We will find our way

Through the dark
                                                                                                                        HazzGirl
Hej kochane ! Na wstępie chciałabym wam podziękować za każdy komentarz, który zostawiliście pod tym imaginem, to dla mnie naprawdę wiele! Jesteście usatysfakcjonowane zakończeniem? Podoba wam się? :)
Dziękujemy za WSZYSTKO! HazzGirl 
PS Przypominam o KONKURSIE! Imaginy o tematyce świątecznej lub zimowej należy wysyłać DO JUTRA na email:  kicia9991@buziaczek.pl       Naprawdę warto spróbować, może to właśnie TWÓJ imagin opublikujemy na naszym blogu <3

 

19 komentarzy:

  1. Jejuuu, fajny jak zawsze! A Zayn to taki dodatek, grrr... :)
    Czekam na wasze imaginy, są świetne! Każdej! :)

    Zapraszam do nas : http://justdreamabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, genialny! *-*
    I ten zawał serca, gdy zobaczyłam dedykacje <3 Dzięki, dzięki, dzięki!
    I małe pytanko... Kiedy można się spodziewać rozstrzygnięcia konkursu? Czy to jutro czy jest określony okres czekania?
    Bo się mocno denerwuje :D
    Ale muszę wytrzymać :3
    Pozdr :*
    Ettie. xx

    believe-in-1d-imaginy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się denerwować :*
      Wyniki będą w czwartek! Bo same musimy przeczytać jeszcze raz wszystkie prace, by mieć pewność, że wybrałyśmy te 3 najlepsze, z których ewentualnie przydzielimy miejsca :)))
      Buziaki MissPotatoe

      Usuń
  3. Świetne zakończenie! Trochę krótkie, ale romantyczne, a to się liczy :)

    http://imaginy-o-jednokierunkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewalam sie czegos wiecej ale i tak dobry

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu! Boskie, boskie, boskie *.*
    Kocham to opowiadanko, już myślałam że skończy się tragicznie, a tu....
    Mmmmm :*
    Normalnie perfekcja! Zayn w bokserkach, jadący na motorze! :0
    Aż moje myśli zbaczają gdzie indziej :P
    Szkoda tylko, że taki króciutki :(
    Czekam na kolejne imaginki! Kocham Was normalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały imagin, taki romantyczny, prezentuje tą prawdziwą miłość.
    Weny życzę <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, świetnie i... no i jeszcze idealnie. Uwielbiam dobre zakończenie i myślę, że to można do takich zaliczyć. Ach szkoda, że to już zakończenie bo naprawdę świetnie się to czytało. Myślałam, że ich związek nie przetrwa, a rodzice bardzo intensywnie będą pracowali nad tym by nie byli razem A jednak.... Jestem bardzo zadowolona z tego zakończenia. No i jeszcze raz- ta część mimo tego, że jest krótka to wyjątkowa: dramatyczna, romantyczna no i zabawna ;)
    Pozdrawiam Foreverdirectioners :****

    OdpowiedzUsuń
  8. No i na takie zakończenie liczyłam, chociaż szkoda że już koniec. Poczytałabym jeszcze tego imagina. Czeekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego to już koniec :( Kurcze tak uwielbiam tego imagina ! *.* Koniec jest po prostu MEGA ! Uwielbiam całym sercem :) Extra by było gdyby powstał jeszcze jakiś imagin z Zaynem bo go uwielbiam i genialnie się je czyta :D
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj, to dobre pytanie. Naprawdę :0
      Teraz przed nami seria imaginów świątecznych....
      Hmmm -.- Nie chcę nic obiecywać, ale pewnie pojawi się po świętach!
      A kiedy skończę, wiesz co nawet jeszcze nie mam pojęcia :P
      Ta seria bd dosyć długa! Na razie mam już 7 części, a mam jeszcze pomysł na co najmniej 2 +.+
      No, więc jak widzisz, nie jest tak łatwo mi odpowiedzieć na tw pytanie, a nie chciałabym też Cię zawieść :**
      Much love ~MissPotatoe

      Usuń
  11. Wybacz, że to piszę, ale troszkę mnie rozczarowałaś takim zakończeniem. Nie wiem, co dokładnie mi sie nie podoba, może to, że takie krótkie, może nie wiem... Przepraszam :'c

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta końcówka z tą naszą historią i wgl... BOSKA <3
    Poplakalam sie na końcówce ze wzruszenia, jestes świetna !
    Pozdrawiam , Juliet

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boże.. jakie to było słodkie ! :*
    Zayn bohater xD
    Świetne zakończenie :)
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. An interesting discussion is definitely worth comment.
    I think that you should write more on this subject, it may not be a taboo matter but
    generally people don't talk about such issues. To the next!
    Many thanks!!

    Here is my blog :: amtrak promotion codes

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further post thanks once again.

    my weblog - t fal optigrill

    OdpowiedzUsuń