Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

piątek, 1 sierpnia 2014

#114 Harry cz.1


-[T.I], powiedz mi co jest ze mną nie tak... -chłopak schował twarz w dłoniach.- Od ponad dwóch lat staram się jak nigdy, o nic innego. A ty mnie ignorujesz...
Skrzywiłam się, co poradzę na to, ze nic do niego nie czuję?
-Niall.-powiedziałam łagodnie pocierając przyjacielsko jego plecy.
-Ja naprawdę staram się to wszystko zrozumieć... Ale znamy się naprawdę długo, a mi na tobie zależy... -przyznał cicho.
Nie chciałam go ranić, ale miałam już dość słuchania w kółko, [T.I] zależy mi na tobie, [T.I] kocham cię... Nie od Nialla..
-Ale czego ty chcesz? Oczekujesz księcia z bajki... Ale popatrz na to realnie. Nie istnieją ideały... A ja robię wszystko żeby ci zaimponować. Czytałem już chyba wszystkie bzdury, jak wyglądają ideały według dziewczyn. Już mi jest się ciężko w tym wszystkim połapać. Inne mówią, że jestem uroczy, że chciałyby być ze mną, że ci zazdroszczą. Ale ty wiecznie masz jakiś problem. Koledzy śmieją się ze mnie, że zachowuje się jak pedał. Ale mam to gdzieś. Powiedz mi, co mam zrobić, żebyś wreszcie mnie doceniła?-zapytał z wyrzutami.
Mój kolega. Mój przyjaciel. Niall Horan do którego nie dociera, że nie jestem nim zainteresowana. Wiem, że się stara... Ale może właśnie o to chodzi. Żeby zawrócił mi w głowie nic nie robiąc? Może jestem rzeczywiście dziwna... Każda dziewczyna w naszej szkole za nim szaleje... To ze mną jest coś nie tak...
Chłopak złapał mnie za ręce i popatrzył w oczy.
-Proszę, spróbujmy. Zrobię wszystko żeby się nam udało. Daj mi tę jedną jedyną szansę, a obiecuję że cię nie zawiodę.
Pokręciłam zrezygnowana głową.
-Dobra, przez tydzień będziemy parą.-zakreśliłam w powietrzu cudzysłów.-ale jeżeli nie poczuję nagle do ciebie wielkiej miłości, to dasz mi spokój, ok?
Uśmiechnęłam się do niego. Niech ma ten tydzień szczęścia. Ale będzie się musiał rozczarować, bo na zawsze pozostanie tylko przyjacielem.
Chłopak wyszedł z mojego pokoju. Mieszkam w internacie. Uczę się w renomowanej szkole. Wszyscy tu mieszkamy w mieszkaniach dla uczniów. Dwa potężne budynki. Szkoła i internat. Wszystko ogrodzone wielkim murem. Możemy wychodzić tylko w weekendy, ale i tak każdy zna „tajne” przejścia. Jest naprawdę fajnie. Ale tylko fajnie... Zwyczajna szkoła... A ja chciałabym czegoś więcej, chciałabym szaleństwa...
Spojrzałam na wyświetlacz telefonu, godzina osiemnasta. Gdzie do cholery są moje współlokatorki? Położyłam się. Jutro jest piątek. Nie mam żadnej pracy domowej, końcówka ostatniego roku nauki, nic tylko odpoczywać. W dodatku jutro są same banalne lekcje. Przymknęłam oczy z zamiarem zaśnięcia, ale nie było dane mi odpocząć. Usłyszałam dźwięk przychodzącego smsa. Odblokowałam ekran komórki i wyświetliłam wiadomość:
Chodź szybo na dziedziniec. Nie miałam nic ciekawego do zrobienia, ale jakoś nie miałam pojęcia po co tam iść, tym bardziej, że byłam zmęczona i nie miałam ochoty na wędrówki. Ale z Rosamond się nie dyskutuje... Włożyłam na siebie bluzę, bo choć był koniec maja na dworze jeszcze było zimno. Zamknęłam pokój i spacerując korytarzami opuściłam budynek. Zauważyłam, że na zewnątrz jest nie małe zamieszanie. Co tu się dzieje? W tłumie wyszukałam moją współlokatorkę. Podeszłam szybkim krokiem, co chwila potrącając ludzi, których gromadziło się coraz więcej.
-Czemu wszyscy tutaj stoją?-spytałam zdezorientowana, nie było żadnego apelu.
-Przyjeżdża!-pisnęła dziewczyna-zaraz tu będzie.
Zanim zdążyłam się spytać kto przyjeżdża i po cholerę mam tu stać i marznąć, moja przyjaciółka kontynuowała:
-Ciekawe czy jest jeszcze przystojniejszy niż na zdjęciach...-zastanawiała się-to znaczy wtedy był prowadzony przez policję... Więc na pewno jest wspaniały...!
-O czym ty do cholery mówisz?
-Raczej o kim! O chłopaku, który pobił ucznia do nieprzytomności, a ten potem umarł w szpitalu. O chłopaku, który przespał się ze wszystkim dziewczynami w klasie, a może nawet i w szkole. O chłopaku, który każdego tygodnia się z kimś bije...-nie do końca wiedziałam co się dzieje, ale kurwa! Dlaczego ona to wszystko mówi takim rozmarzonym głosem?
-[T.I] on będzie się uczył w naszej szkole!!! Od razu mówię, że jest mój. Żeby później nie było! Uwielbiam takich bad boyów.
-Mogłabyś mi w końcu powiedzieć o kogo ci chodzi?-zapytałam poirytowana.
-No jak to o kogo? O Harrego Stylesa!
Trzy godziny później siedziałyśmy razem z Rosamond i Madeline na swoich łóżkach. Popijając ciepłą herbatę zastanawiałyśmy się nad sytuacją, która miała miejsce dosłownie przed chwilą. Jeszcze pamiętam na sobie ten jego palący wzrok i zawadiacki uśmiech. Mam na plecach jeszcze ciarki. Rosamond była zbyt rozanielona, żeby mi powiedzieć choć trochę więcej szczegółów, za to Madeline opisała całą sytuacje bardzo dokładnie. Niebezpieczny chłopak, który doprowadził do śmierci jednego z kolegów. Arogancki i mściwy. Lepiej mu nie podpadać. Ale jak to zrobić, skoro moja przyjaciółka jest w nim po uszy zakochana i zapewnia, że zrobi wszystko żeby zwrócił na nią uwagę?
-Rosamond, błagam cię, odpuść sobie...-usłyszałam niemal błagalny głos Madeline- boję się go...
-Mad, ty boisz się wszystkiego- dziewczyna spiorunowała wzrokiem przyjaciółkę- wyobrażacie to sobie? Gdy już oszaleje na moim punkcie to nikt nie odważy się do mnie podejść... Będę... Hmmmm będę postrachem całej szkoły.-zachichotała.
Pokręciłam głową z litością... Najgorsze było to, że ja byłam kompletnie tym wszystkim zmieszana. W pokoju mam psychopatkę Rosamond, która szaleje za Harrym Stylesem, a obok jest Madeline panikara, która boi się wszystkiego na około. A ja jestem pomiędzy- boję się go, ale ma on w sobie to coś co sprawia, że się nim interesujesz. I to mnie niepokoi.
-Patrzcie -odezwała się Rosamond zakładając kosmyk czarnych włosów za ucho-zrobiłam mu zdjęcie.
Posłałam Mad niepewne spojrzenie. Blondynka skrzywiła się, ale usiedliśmy na łóżku przyjaciółki i obserwowałyśmy rzeczywiście przystojnego chłopaka. Wcale nie wyglądał na „złego”, ale pozory mylą.
-Skąd wy właściwie wiecie o nim tyle?-spytałam, bo to pytanie nie dawało mi spokoju od samego początku.
-Wpisz sobie w google, mnóstwo artykułów.-podpowiedziała brunetka.-Może niektóre z nich to plotki, ale są nagrania, zdjęcia, zeznania... Mamy wreszcie kogoś godnego uwagi w tej szkole grzecznych uczniów.
-On podoba ci się tylko dlatego, że był w więzieniu?-spytałam zdziwiona.
Dziewczyna uśmiechnęła się wyzywająco.
-Chodzi właśnie o to, że go tam nie było. Ma naprawdę dobrego prawnika. Jedyne co musiał zrobić to zmienić szkołę. A teraz ja się nim zajmę.-Rosamond puściła nam oczko.
Madeline zbladła i jęknęła.
-Tylko go tu nie przyprowadzaj, w ogóle nie pokazuj się przy mnie.-szeptała zaciskając ręce na blado różowej poduszce.
-Jeszcze go polubisz.-zapewniła brunetka.
Już miałam coś dodać, ale usłyszałam dzwonek telefonu. Niall. Spojrzałam oczami w górę, żeby dać znać, że nie jestem tym faktem nadto zadowolona i odebrałam:
-Cześć [T.I]
-Hej Niall- dziewczyny podniosły w górę kciuki.-Chcesz powiedzieć mi dobranoc?-zaśmiałam się.
Rosamond zaczęła krzyczeć:
-Matt przestań ją całować! Nie widzisz, że rozmawia przez telefon?-zaśmiała się co natychmiast spotkało się z moim ostrym wzrokiem i słabym uderzeniem wymierzonym przez Mad.
-Nie-odezwał się chłopak, był jakiś dziwny- dzwonię bo dobranoc chciał ci powiedzieć mój nowy współlokator.
Przyjaciel głośno przełknął ślinę.
-Co?-spytałam zdezorientowana.
-Witaj [T.I]-usłyszałam męski ochrypły głos, który z pewnością nie należał do Horana.

Foreverdirectioners
Witajcie kochani!
Za nami pierwsza z (jak podejrzewam) 10 części Harrego :*
Mam nadzieję, że ten pomysł przypadnie wam do gustu. Obecnie jestem w trakcie pisania 7 części. Wiem, że w tym poście mało jest Hazzy ale kolejne części to nadrobią ;)
Jeżeli coś jest niezrozumiałe to śmiało, możecie zadawać pytania. Zdaje sobie sprawę, że nie wszystko mogłam napisać tak żeby nie było wątpliwości, szczególnie w tym przypadku... W tym opowiadanku będzie wiele niejasnych spraw i pewnie wielokrotnie nasunie Wam się wiele pytań. 
A teraz jeszcze coś na temat ogólnej działalności bloga. Razem z MissPotatoe zauważyłyśmy, że jest Was coraz mniej... Komentarzy też nie jest już tak dużo. Jeżeli macie jakieś rady dla nas to chętnie weźmiemy je pod uwagę :* Piszcie co Wam nie odpowiada, a postaramy się to uwzględnić <3 Dziękuję za każdy komentarz ♥
conajmniej 25 komentarzy= nowy imagin! ! ! 


52 komentarze:

  1. Niesamowite! :o <3
    Ale ten Niall naciska :D
    I Matko! Czy to Harry kazał do niej zadzwonić??? :O
    Mam nadzieję, że "Ja" nie zranię Nialla w żaden sposób haha :D :D :D <3 Ale to głupio brzmi haha :D <3
    Oby pod tym postem jak najszybciej pojawiło się 25 komentarzy, bo nie wytrzymam, jak szybko nie pojawi się następna część! :D <3
    Jak dla mnie nic nie musicie zmieniać i tym bardziej nie mam do was żadnych uwag :D Zawsze byłyście świetne, cały czas jesteście i już zawsze będziecie niesamowite, a ja zawsze będę uwielbiała waszego bloga, zachwycała się waszymi imaginami i zawsze będę was kochała za to, że je dla nas piszecie <3

    Wpadajcie w wolnej chwili :*
    http://different-world-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, do cholery, jak to zrobiłaś, ale ręce mi się trzęsą i mam łzy w oczach. Czy ja się boję...? Nie wiem... Nie, cholera. Ja się nie boję. Po prostu jestem MEGA podekscytowana. Serio. Dawno nie czułam się tak "na żywo", a imagin chyba jeszcze nigdy nie wywołał u mnie czegoś takiego. Zapowiada się naprawdę MEGAciekawie.
    Przyznam szczerze, że byłam taka zniecierpliwiona, że pierwsze linijki tekstu zaczęłam pochłaniać już na Liście Czytelniczej. I czytając pierwszą wypowiedź byłam pewna, że to właśnie Harry jest tym "starającym się". A tu Niall. Ok. Potem mnie samą zaczęło zastanawiać, dlaczego tak właściwie go odtrącam. Przecież jest uroczy, kochany, zależy mu... W realnym świecie nie zastanawiałabym się ani chwili. ;) No ale ok. Tutaj jestem [T.I.] i dostosowuję się do niej.☺
    No a potem... Opis Harrego. O.o Pierwsze zdanie: "Ciekawe czy jest jeszcze przystojniejszy niż na zdjęciach...". Przyznam szczerze, że nawet się nie zastanawiałam, o jakie zdjęcia chodzi. Po prostu czytałam dalej. No i się zaczęło. O.o "(...) to znaczy wtedy był prowadzony przez policję...". I mówię sobie: "Jaką policję, do diaska?!". A później, to już w ogóle. Myślałam, że padnę. Pobił?! Zabił?! Nie wierzę! Przez pierwsze nanosekundy byłam zdziwiona. Czytałam i marszczyłam brwi, a potem... serio zaczęłam się bać. Czułam wręcz do niego taką... odrazę. I chyba po raz pierwszy w życiu poczułam, że Styles w (takiej) wersji bad boya wcale mnie nie pociąga... :/ Ale Rosamond niestety tak. Biedna dziewczyna. Aż się zaczęłam o nią bać. Wydała mi się nieco... zdesperowana. Jeżeli będzie się Stylesowi narzucać, to ten gotów jej jeszcze coś zrobić. :(
    No a potem powrót do pokoju. Telefon od Nialla. Chyba wszyscy się spodziewali, że chce po prostu powiedzieć "dobranoc" swojej (prawie) dziewczynie. Przypuszczam, że to Styles jest tym nowym współlokatorem. Biedny Horanek. :( No i tutaj znowu poczułam, że Harry jednak pociąga mnie w tej wersji (kobieta zmienną jest☺). Bo widocznie jest mną zainteresowany (haha, nie wierzę :D). "Wyłowił" mnie z tłumu i zaczął szukać ze mną kontaktu. Postarał się chłopak. ;) Lecz z drugiej strony... nietrudno jest kogoś zastraszyć, jeśli już się kogoś zabiło i ma się taką reputację... ;/ Boję się Stylesa. Co on kombinuje? Ok. Chce mnie zdobyć. Ciekawe, jak to zrobi, bo ja widocznie nie jestem nim zainteresowana (przynajmniej w imaginie ;)). Co? Użyje wobec mnie przemocy? Haha. Chcę to widzieć, jak bije dziewczynę. :D Okazałby się być zwykłym tchórzem. Coś czuję, że będzie musiał pokombinować. :) Jestem ciekawa, czy pod moim wpływem się zmieni. Może cuda się zdarzają? ;) Ale przecież... "Dziewczyny kochają niegrzecznych chłopców". (Zapewne kojarzysz to zdanie ;)) Bardzo mnie ciekawi, czy w końcu mu ulegnę. Mimo że to Harry, to nawet w realu musiałabym się poważnie zastanowić. On jest zły...
    Bardzo się cieszę, że to opowiadanie ma sporo części. Już nie mogę się doczekać kolejnej.♥
    Pozdrawiam. :****

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cię nie mogę 0.0 To wydaje się niesamowite, mimo, że to dopiero pierwsza część!!! To w jaki sposób piszesz, dobierasz słowa, jak wszystko przedstawiasz! Masz talent :* A Harry w wydaniu bad boya, wydaje się niezwykle pociągający, chociaż nie wiem czy chciałabym się z kimś takim spotykać! Na początku nie wiedziałam czemu ona+niall!? I zastanawiałam się co z Harrym jak go pozna... A tu takie "spotkanie" ;) Haha Rosamond jest nieźle nakręcona na tego chłopaka, a Mad to malutki cykorek, ale przeciwieństwo dwóch przyjaciółek jest wręcz nieprawdopodobne :) Lubię je wszystkie! :-) Jestem przekonana, że to Harry dzwoni do t.i! :)) Może jednak nie jest taki 'zły' jak wszyscy o nim mówią, chociaż ten wątek, że Styles zabił jakiegoś kolesia! Ohoho! Nie ładnie!? Gdyby ktoś taki trafił do mojej klasy, to chyba bym spieprzała( ale na moje szczęście, lub nieszczęście) ktoś taki jak Hazz na pewno się nie pojawi! :/ Przespał się z każdą dziewczyną w szkole!? Oj może bd jakaś gorąca scena? Powiem Ci, że liczę na taką, bo idealnie by się komponowała :) Ciekawe czy Rosamond wyjdzie związek z Harrym? Pewnie nie :( Zresztą coś czuję, że to opowiadanie bd bardziej tajemnicze, nieodgadnione, mroczne, zastanawiające niż mi się wydaje! O.o Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świe tne, genialne. Nie czytałam jeszcze czegoś takiego. Bardz,ale to bardzo mnie to zaciekawiło, że już nie mgę doczekać się kolejnych części . I ten telefon. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super i bardzo ciekawie sie zapowiada :) Myślę, że może mniej osób zagląda bo są wakacje i niektórzy wyjechali :)

    Niecierpliwie czekam na kontynuację <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu zapowiada się świetnie ^^ Nie moge się doczekać następnego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdziam - genialnie sie zaczyna i szybko dawac nastepna czesc :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry, taki bad boy? Kocham! Trochę tu Niall przeszkadza. Co do komentarzy to zauważcie, że są wakacje. Moje przyjaciółki i ja jesteśmy w biegu. Praktycznie nie mamy czasu na blogi, fb itp. Oczywiście wszystko czytamy!!! Ale wiecie zanim dodanie komentarza się załaduje, trzeba trochę napisać bo głupio jedno słowo napisać. Więc to raczej tylko przez okres wakacyjny. :) Postaramy się komentować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuu. 10 rozdziałów? To zajebiście!
    Boże, jak Niall naciska. Co z nim?! Aż tak bardzo jest w niej zakochany?!
    "Dobranoc" od Harry'ego? Też tak chcę!
    Czekam nn.

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu niezły ;D czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny! Bardzo się cieszę, że będzie 10 części ♥
    Z niecierpliwością czekam na kolejną :D

    http://story-of-my-life-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg z biedny Niall ma złego rywala:/ z niecierpliwością czekam na nn:) /aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Niall tutaj taki biedny, cieszę się, że będzie aż 10 części, bo ta jest bardzo ciekawa, chętnie czekam na następne <3 i dziękuję, że piszecie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Mam nadzieję, że Niall nie popsuje ich, relacji. Też chcę takie DOBRANOC od Harrego, nawet takiego złego. Wogle Hazza i TAKI BAD BOY? KRYMINALISTA? Super pomysł.

    Faktycznie teraz są wakacje i z pewnością dużo osób wyjeżdża, są pozbawieni neta lub tylko w pośpiechu czytają. Bez obaw, takich dzieł nie warto opuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Chcę takiego bad boya ;P nie martw się komentarzami, zgadzam się z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezuniu, padam. To jest świetne!!! Czekam na Zyna i Niall cz.3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koffam <3 <3 <3. Też już czekam na ciag dalszy tej historii, jak i poprzedniej :)

    DZIEWCZYNY KOMENTUJEMY!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! This is amazing. I love it, soo much. It's soo honest.
    ;) Maybe it will be soo hot and dangerous. Everybody think "Harry is more cute, sweet and good guy". And now we see -he is like a tiger, lion. FANTASTIC!

    Don't worry about comments :) Remember we've got vacation, nobody has an intenet or WiFi. Maybe somebody reads it but didn't comment. WE WILL BE ALWAYS NEAR AND WITH YOU. TRUE GIRLS? Don't worry. You're incredible, lucky and amazing girl -MissPotatoe and YOU Hope ForeverDirectioners :) Don't forget about!

    Dear MissPotatoe,
    thank you soo much for your words under last imagin. It means a lot for me ;)


    LADIES COMMENTS PLEASE! SHOW THAM THAT WE ARE HERE WIT AND FOR THAM!


    Kisses :*

    K&C Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Ups SOO SORRY "... some group of us haven't got an internet..." not nobody :D

      My mistake sorry :/

      Usuń
  19. Ubóstwiam taka wersję Harry'ego!! Tylko błagam niech on się nie zmienia do końca w dobrego. ^^ swietnie się zapowiada i przyjemnie sie to czyta życzę weny ~ Juliet

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy to dziwne zabrzmi jeśli napiszę, że z tą dziewczyną jest coś nie tak?! Nie być zainteresowaną Niallem Horanem?! Nie do pomyślenia, w głowie mi się to nie mieści. Jeśli go nie chcesz to oddaj go mi! :-P i kolejna sprawa, czemu ona sie zgodziła na tydzień ich ''związku'' skoro i tak wie, że nic z tego nie będzie? Ja nie wiem czy ona go na serio tym uszczęśliwi no ale cóż..dziewczyny są dziwne :-D
    Harry Styles - bad boy i to jaki bad xd no no :-D mnie samą nawet zaczyna kręcić, a to nie dobrze!
    To na końcu to jest Harry jak nic! Robi się ciekawie, bo mieszka z Niallem. Oj, nie wiem czemu, ale wyczuwam kłopoty. Już mi szkoda Nialla, ale dość tego tu się trzeba skupić na Harrym. Muszę to zapamiętać!!
    Zaje*iście, że będzie tyle części, bo imagin jest genialny, a pomysł jeszcze lepszy! Już to kocham <3
    Z niecierpliwością czekam na kolejną część!
    Pozdrawiam i kocham mocno :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wróciłam na tydzień ♥

    O ja pierdole *O* Kocham to ♥
    Moje ukochane połączenie: Harry + bad boy ^^ Bardzo spodobało mi się też to, że występuje tu nie tylko [T.I], ale też współlokatorki, więc jest więcej ludzi = jest jeszcze ciekawiej <3 Akcja zapowiada się niesamowicie. Od samego początku nie lubię tutaj Nialla, upss.
    Czekam na kolejne części, już się ciesząc, że będzie ich sporo ♥

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Harry w takim wydaniu? Zajebiście :)
    Cd bloga to może wiecej konkursow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się organizować więcej takich eventów :*
      ~autorki bloga

      Usuń
  23. Zgadzam się z konkursami, może trochę więcej?

    Współ lokatorki też są spoko, ale mam nadzieję, że jedna z nich, której Harry zaimponował, nie wtrąci się w ich(mam nadzieję) romansik :) i Niall też nie powinien się wtrącać. Niestety Nialluś mi do gustu nie przypadł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Imagin z naszym ukochanym Haroldem i jeszcze w takim wydaniu?! 0.0 Już samo jego zdjęcie powoduje, że chce się czytać, a gdy zagłębiłam się w treść tego imagina... No po prostu zajebisty! Wiesz, jak wzbydzać we mnie miliony różnych, czasami skrajnych emocji. :0 Zaczyna się niby tak niepozornie c: Rozmowa z Niallem, bez urazy ale według mnie to taka tyci ciota! Może jest słodki, stara się , pragnie czegoś więcej, ale bez przesady! To jest w końcu facet! :p W sumie on powinien być wdzięczny t.i, że zgodziła się przez tydzień z nim "być" , szkoda tylko , daje mu taką tyci złudną nadzieję :/ hmmm "nadzieja matką głupich" xd Ale omijam juz temat Horana! :) Tutaj najważniejszy jest Harry, sam Harold Styles-postrach ludzi, budzący zaciekawienie w szkole i obiekt westchnień Rosamond *.* Hah Harry w postaci bad boy'a jest cholernie pociągający, jak się tu w nim nie zakochać?! Gdybym miała możliwość- brałabym w ciemno :))) No i potem akcja zaczyna się rozkręcać.... Wiesz ja liczę na tyci, może więcej niż tyci romansik t.i i Harrego :* No i oczywiście scena +18, też byłaby mile widziana! :* ;D Kochana wiem, że może mój komentarz nie jest najdłuższy i najlepszy , ale muszę wciągnąć się w pisanie komentarzy :p haha , kto wie, może kiedyś mi się uda napisać coś zdecydowanie dłuższego! :) Życzę Ci megaaa weny!
    Buziaki Nata :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosze o kolejna czesc geNIALLny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam rad nie mam za bardzo bo wszystko....
    TAK - WSZYYYYYYYYYYYYYYYYYYSTKO!
    ... mi się bardzo podoba :D
    Ten imagin to będzie jakaś masakra z piłą mechaniczną *O*
    JA WAM TO MÓWIĘ :D
    HAH XD
    ALE FAAAAAAZAAAAAAAAAA X.X
    W każdym razie pierwsza część tego imagina jest meeeeeega tajemnicza :o
    Zrobiłaś z Hazzy takie coś, że jak się do kogoś to nie wiadomo czy się śmiać bo sławny Harry Styles, postrach szkoły, się go niego odezwał czy płakać bo TEN Harry Styles coś od niego chce xD
    Masakra xD
    I ten Niaaaaall...
    Szkoda mi go ;-;
    ON SIĘ TAK STARAAAAAAAA :3
    No ale w każdym razie to ja czekam na kolejne części, a skoro masz już napisane kilka to mam nadzieję, że będą niedługo :3
    czekaaaaaam <3
    ps. zapraszam na rozdział ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/08/rozdzia-xxix.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na 3cz, N&Z i tą

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, wow wow! Chcę ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha, ha, ha po północy najwięcej komentowiczów ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Imagin unikatowy. Pojawia się JUŻ. nutka pikanterii, może zachowa się do stosunku fizycznego ;)
    Harry w takim wydaniu jest niesamowity!!!

    Serio? Godzina po dwunastej w nocy, a wam się komentować chce! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko takie oryginalne!
    Chyba tylko ja jestem jakaś staroświecka. :)
    Uwielbiam te opowiadanie. Jest naprawdę unikatowe, fabuła ciekawa, no i wiadomo, Harry! <3
    Nie mogę doczekać się więcej, więc błagam, wstaw szybciej kolejną część, bo usycham z z ciekawości!
    http://onlyonehopeis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Już dodaję blog do obserwowanych i czekam na next! Bardzo oryginlany pomysł. :)

    Jeśli tylko masz czas zapraszam do mnie http://directionersarebeautiful.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń
  33. *-* Też chcę "dobranoc" od Harry'ego! *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko ;O Cudoo ;33 Jesteś świetna ;))
    Naprawde mi się podoba i oby więcej takich pomysłów :-)
    Pozdrawiam, twoja fanka xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Boże zakochałam się! *.* Ciekawa jestem co dalej, bo z tego co widać to Harry jest "mną" zainteresowany, ale "ja" nim nie (oczywiście tak naprawdę to jestem bardzo ;P). To co? On użyje przemocy czy jak? Kurcze nie mogę się doczekać następnego, a jest już dużo komentarzy, więc czekam na następny :D
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział! ;D http://dontforgetwhereyoubelong10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ZAJEBISTE!!!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Keep on working, great job!

    My webpage - charter flights usa

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi, for all time i used to check weblog posts
    here in the early hours in the daylight, as i enjoy to gain knowledge of more and more.


    Also visit my blog - advertising social media

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every
    day. It's always interesting to read through articles from other writers and practice something from
    other sites.

    Here is my web-site; title page

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello there! Do you know if they make any plugins to safeguard against
    hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked
    hard on. Any tips?

    Here is my web page vehicle shipping uk

    OdpowiedzUsuń
  41. Helpful information. Fortunate me I discovered
    your website accidentally, and I'm stunned why this accident
    did not came about earlier! I bookmarked it.

    Also visit my web-site - medical negligence claims time limit

    OdpowiedzUsuń
  42. Daj nstepną czesć plisss to było s..wietne

    OdpowiedzUsuń
  43. OMG ! Dawaj następna część ! Zakochałam się ! :D :):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale nie mogę na to pytanie odpowiedzieć jednoznacznie.
      Tak jak wspominała MissPotatoe zepsuł mi się komputer i nie wiem kiedy go odzyskam. Prawdopodobne jest że nie utracę danych ale musimy wszyscy uzbroić się w cierpliwość. Moje prace zobaczycie najwcześniej w sierpniu jeżeli laptop będzie już naprawiony. Za kilka dni wyjeżdżam więc trzeba będzie poczekać. Do tego jeszcze nie skończyłam pisać 8 części ale mam już kilka stron. Pozdrawiam i cieszę się że interesują Cię moje imaginy.

      Usuń