Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

niedziela, 27 lipca 2014

#113 Niall&Zayn cz.2

                                                               Niall&Zayn cz.1



Chyba każdy z nas przeżył takie chwile, które chciałby pamiętać już na wieki. To wydarzyło się pół roku temu. Pewnego, wyjątkowego, zimowego wieczora, gdy miałam już kłaść się spać, zadzwonił telefon. Na początku nie poznałam jego głosu. W sumie do tej pory nie wiem, dlaczego. Przecież znaliśmy się od małego, ale mimo wszystko, nie spodziewałam się telefonu od niego.
    -Niall- zdziwiłam się.
    - Tak- zaśmiał się.- A co liczyłaś na Świętego Mikołaja?- zgrywał się, zmieniając głos i donośnym basem, starał się udawać starszego pana.
    - Przestań- prychnęłam w słuchawkę.- Czemu dzwonisz?
    - Stęskniłem się za moją kochaną [T.I]- powiedział wesoło. Widać było, że dopisywał mu humor.
    - A tak naprawdę?- dopytywałam.
    - Jestem w samochodzie. Stoję naprzeciwko twojego domu- oznajmił, a mnie zatkało.- Możemy się spotkać? Bardzo mi na tym zależy.
    - Niall, mówisz na serio? Wiesz, która jest godzina? Dochodzi pierwsza... w nocy- mówiłam, zerkając ma ścienny zegar.
    - Wiem, która godzina- stwierdził.- To znaczy, że nie chcesz się ze mną spotkać? Mam wracać do Mullingar?
    - Nie, nie wracaj- oświadczyłam.- Zaparkuj tylko trochę dalej. Jakoś Cię znajdę. Chyba, że chcesz do nas przyjść?- dodałam ciszej, a po drugiej stronie zapanowała niesamowita cisza. Rozłączył się.
    Nie wierzyłam, że Niall, chciał się ze mną spotkać. Przecież to było czyste szaleństwo. Dzieliło nas parę godzin drogi. On mieszkał w Irlandii, a ja w Anglii. To dlatego nie widzieliśmy się najczęściej. Nasze rodziny spotykały się jedynie w czasie wakacji albo też z okazji niektórych świąt. A jutro mieliśmy obchodzić sylwestra.
    W pewnym momencie dostałam od niego sms'a, że czeka na mnie, na rogu ulicy. Szybko ubrałam się w cieplejsze rzeczy. Założyłam sweterek w renifery i czarne rurki, które dostałam od mamy. Nie zależało mi zbytnio na wyglądzie. W tej chwili miałam ważniejsze sprawy na głowie. Musiałam jakoś niepostrzeżenie opuścić dom. Po drodze owinęłam szyję szalikiem i cichutko zatrzasnęłam drzwi od sypialni. Na palcach podeszłam do pokoju rodziców- spali. Naprawdę na razie szczęście mi dopisywało.
    W domu było wyjątkowo spokojnie i cicho. Nawet mój pies zwinął się w kłębek i pochrapywał leciutko. W tej chwili jedynym źródłem światła, były pojedyncze kolorowe lampki, które mieniły się na choince. Przypominały o magii świąt oraz o Bożym Narodzeniu, które obchodziliśmy tydzień temu. Pierwotnie miałam napisać rodzicom krótką wiadomość, w której zawarłabym informacje, o tym gdzie będę i kiedy wrócę. Ale w końcu stwierdziłam, że nie ma to sensu. Wiedziałam, że po powrocie dostanę szlaban. To miałam jak w banku. Dlatego też postanowiłam, że następnego dnia, z samego rana, zadzwonię do nich. To wydawało się lepszym rozwiązaniem.
    Zarzuciłam na siebie szarą, sportową bluzę, założyłam ciemne botki, a następnie sięgnęłam po swoją torebkę i wybiegłam na zewnątrz.
    Było naprawdę zimno. Szron chrzęścił pod moimi butami, a pojedyncze płatki śniegu, leniwie zlatywały z nieba. Ta noc zdecydowanie należała do wyjątkowych.
    Jego samochód stał niedaleko mojego domu. Wystarczyło, że wyszłam przez furtkę i kilkadziesiąt metrów dalej dostrzegłam jego auto. Kiedy Niall mnie zobaczył, mignął światłami w moim kierunku, tak jak mieliśmy to wcześniej ustalone. Nie czekając ani chwili dłużej, podbiegłam tam. Bez zawahania otworzyłam drzwi od strony pasażera i wgramoliłam się do środka.
    - Cześć- powiedziałam.
    - Hej- odparł blondyn.- Nie przywitasz się ze mną?- zapytał.
    W tym momencie byłam prawie w stu procentach pewna, że robi jedną z tych swoich sławnych min, by wymusić na mnie ''przywitanie'' się z nim.
    - Powiedziałam przecież 'cześć'- zaśmiałam się, chociaż wiedziałam, o co mu chodzi.
    - Nie pocałujesz mnie chociaż w policzek? Nie sądzisz, że należy mi się coś za tyle kilometrów drogi?
    - Oj, dobrze już- powiedziałam z politowaniem i powoli zbliżyłam wargi do jego zarumienionego policzka. W pewnej chwili chłopak odwrócił twarz, tak że dziwnym trafem nasze usta, spotkały się.
    Niall całował mnie delikatnie, nie spiesząc się. Gładził dłonią mój rozgrzany, pod wpływem emocji, policzek W końcu jednak zakończyliśmy tę 'przyjacielską' pieszczotę. Jeszcze przez dłuższą chwilę, czułam jego rozgrzany, miętowy oddech na mojej skórze. To była dość krępująca sytuacja. Po raz pierwszy odkąd się znaliśmy, całowaliśmy się. Wiedziałam, ze kiedyś do tego dojdzie. Czasami, gdy byłam jeszcze małą dziewczynką, myślałam o Niallu jak o kimś w rodzaju chłopaka. Ale to było naprawdę bardzo dawno temu. Pragnęłam rozładować jakoś tę sytuację. Przecież nic takiego się nie stało. Zwykły buziak, nic więcej.
    - To dokąd mnie zabierasz, wariacie?- zapytałam.- Chyba nie planujesz wywieźć mnie do Irlandii, co?
    I chyba podziałało. Blondyn roześmiał się wesoło i zwrócił w moim kierunku.
    - Nie zapominaj, że studiuję niedaleko stąd- oświadczył, po czym dodał.- Nie jest Ci zimno? Oj, [T.I] przecież mamy zimę, a Ty włożyłaś tylko bluzę- pokręcił z niedowierzaniem głową.
    - Nie jest aż tak zimno- mruknęłam, ale Nialler zdążył już podać mi swoją kurtkę.- Mam przecież pod spodem sweterek- powiedziałam, ale nie zareagował. Położył jedynie na moich ramionach swoje nakrycie.
    - Dzięki- odparłam.
    W końcu chłopak odpalił silnik i ruszył. Naprawdę nie mogłam uwierzyć, że siedziałam teraz tuż przy nim i oboje sunęliśmy w kierunku jego niewielkiego domku, usytuowanego na obrzeżach Londynu. To było jak sen, piękny sen pewnej zimowej nocy. Ale to działo się naprawdę.
~.~
    -[T.I]- usłyszałam najpierw swoje imię, a następnie ciche pukanie do drzwi.- Mogę wejść?
    - Pewnie- rzuciłam niedbale, podnosząc się z łóżka.
    - Przyszedłem się zapytać czy pójdziesz popływać w oceanie?- powiedział zachęcająco Zayn. Czemu nie? Skoro nasza willa znajdowała się tuż przy plaży, grzechem byłoby nie skorzystać z tylu możliwości jakie się nadarzały.
    - Zaraz zejdę. Tylko się przebiorę- oświadczyłam i chwilę później szukałam już odpowiedniego stroju kąpielowego. Specjalnie na taką okazję zostawiłam sobie czarno- biały, jednoczęściowy komplet z kolekcji Evy Minge. Szybko się w niego przebrałam i z wypchaną po brzegi torbą plażową, pobiegłam na dół.
    Kiedy zeszłam, chłopcy już na mnie czekali. Wspólnie udaliśmy się w kierunku pięknej, piaszczystej plaży. Zrzuciliśmy nasze rzeczy na piasek i szybkim krokiem pognaliśmy do wody.
    - Kto ostatni, ten śpi dzisiejszej nocy na plaży- zawołał uradowany Niall.
    - Zgoda- odparłam, nie wiedząc na co się godząc.
    Dopiero po chwili uświadomiłam sobie, że nie mam z nimi szans. Bieganie nigdy nie było moją dobrą stroną. Cholera, na co ja się najlepszego zgodziłam?
    - Pierwszy- wydarł się Nialler. Parę sekund za nim dotarł Zayn.- [T.I] czemu się nie ścigasz?- zaczął wykrzykiwać blondyn, widząc że siedzę na piasku.
    - Chyba coś mi się stało z nogą- łgałam.
    - Nie był bym tego taki pewny- zaśmiał się Mulat- Niall, nie wydaje Ci się,że przyszedł już najwyższy czas na pierwszą letnią kąpiel [T.I]?
    -Hmm... Też mi się tak wydaje- powiedział i powoli ruszyli w moim kierunku.
    Odruchowo, cofnęłam się. Nie miałam ochoty brać przymusowej kąpieli.
    - Nie zrobicie mi tego- wysyczałam, podnosząc się z piasku.
    - Zrobimy- rzucił zadowolony z siebie blondyn.
    - O, [T.I], nie boli Cię już noga?- spytał Malik z tym swoim kpiącym uśmieszkiem.
    -Bierzemy ją- zakomenderowali jednocześnie i złapali mnie za nogi.
    - Chłopaki, dajcie spokój. Chyba nie zrobicie mi tego- powtórzyłam, ale oni zignorowali moje prośby.
    W pewnym momencie zawisłam w powietrzu. Zayn trzymał mnie za dłonie, a Horan podtrzymywał moje stopy. Następnie rozkołysali mnie, jak jakąś durną zabawkę i w końcu wrzucili do wody. Wpadłam z ogromnym pluskiem, dławiąc się i krztusząc. Słyszałam jaki mają ubaw, jak naśmiewają się ze mnie.
    - Debile- wykrzyknęłam w ich stronę.
    - [T.I], wiesz, że śpisz dzisiaj na plaży?- zaczął Niall.
    - Spokojnie, zadbamy o to by nie pogryzły Cię wiewiórki albo jakieś szopy- dokończył rozbawionym tonem brunet.
    - Jesteście okropni- mruknęłam, piorunując ich wzrokiem.
                                                                                                             MissPotatoe
Cześć wszystkim!
W sumie nie wiem, co napisać :P Może zacznę od tego, że bardzo Wam dziękuję za 35 komentarzy pod pierwszą częścią? <3 Jesteście niesamowici! Najlepsze czytelniczki, a może czytelnicy?
 Co sądzicie o tym parcie? Widziałam, że pod pierwszą częścią ktoś zarzucił mi, że wszystko zerżnęłam z książki! To prawda inspirację do tego imagina czerpałam z powieści, ale nie przepisałam tego. Przerobiłam do swoich potrzeb, a jak się potem okaże, imagin nie będzie w ogóle podobny do sugerowanej lektury ;p Inne wydarzenia, postacie, miejsce akcji :* Same zresztą zobaczycie!
Z góry dziękuję za Wasze opinie! To one napędzają mnie do dalszej pracy i to tylko dzięki Wam nadal prowadzimy tego bloga :)
conajmniej 25 komentarzy= nowy imagin! ! !
Następny imagin z Harrym? Decydujcie z kim chcecie :***

34 komentarze:

  1. Jeju super czekam z niecierpliwością na nn:) może być z Harrym ale jako bad boyem:) /aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhuh!
    Będzie nocować na plaży? Mam nadzieje, że któryś z chłopaków dotrzyma jej towarzystwa, bądź zabiorą ją do domu.

    Następny z Harry'm? Ciekawie. Tylko taki mroczny, cholernie mroczny. Coś aka 'pocałuj mnie, albo cię zabije'.
    Czekam.

    ~Jednokierunkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak nastepny z HAAARRRYM!😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jej odpuszczą tę nockę na plaży :D
    Świetna część! ♥♥♥
    Następny imagin może być o Harrym :D tak jak w komentarzach wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ! Noc na plaży hymmm.. Ciekawe co się wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooo :*******
    Zanim zacznę: Zdjęcie _ Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *.* Jacy słodcy i w ogóle idealni ♥♥♥
    Ale najważniejsze dopiero będzie *.* Wspomnienia :) Moje wspomnienia...
    Na samym początku ten wstęp nieco mnie zdziwił-spodziewałam się dalszych wakacji marzeń... Ale jest retrospekcja... uwielbiam je, to tak jakby zobaczyć kawałek czyjejś przeszłości *.* Hmmmm przecież to moja przeszłość! A w moim życiu jak widać działo się *,* Oj tak <3
    Pierwsze zdania wprowadziły mnie w stan refleksji... bo te niezapomniane chwile każdy może mieć inne,.. nie wiedziałam czy przygotowywać się na coś przykrego i smutnego, czy wręcz przeciwnie na jakieś wspaniałe momenty.... Jak się potem szczęśliwie okazało... to jednak te magiczne chwile *.* Dzwoni Niall... proponuje spotkanie.,... o tak późnej porze *.* Jej ja też tak chcę *.* I to w zimę... przyjechał specjalnie do mnie, pokonał tyle kilometrów... Przyjaciel♥... ale czy tylko przyjaciel... po tym co stało się w samochodzie mam pewne wątpliwości... oczywiście pewnie żadne się nie przyzna, że to już coś więcej... ale jeszcze nigdy nie całowałam się ze swoim przyjacielem.... A no tak, zapomniałam, że nie mam przyjaciela :) Sami koledzy... No dobra, nie o tym :)
    Jej no właśnie... on mnie pocałował *.* I to jak! tak z zaskoczenia <3 Chyba znam skądś ten chwyt z odwróceniem głowy ale jeszcze nigdy się z nim nie spotkałam w imaginie... Niall Ty Słodziaku :**** Jak sobie to wyobrażam, to byłabym gotowa dla takiej chwili nawet zamarznąć w tym samochodzie <3 A potem jeszcze to oddanie kurtki... ideał.... to po prostu ideał <3<3<3... Ciekawa jestem co oni sobie tam porabiali w jego domku *.* (bez żadnych podtekstów i skojarzeń!) Dzięki tym wspomnieniom poczułam się jakbym wiedziała o wszystkim, o każdym szczególe z mojego życia... Jak to sprawiłaś *.* ? Cudowne uczucie <3
    I po skończeniu retrospekcji każda moja część ciała mówiła "Tak" jeżeli chodzi o Nialla <3 Tak więc w tym momencie, jeżeli miałabym głosować za którym z chłopców jestem to stawiałabym na Horana... <3 no ale... tak dobrze nie będzie... to dopiero początek i jeszcze wiele się wydarzy.,...
    Potem przychodzi Zayn i proponuje kąpiel w oceanie... Jej jak sobie pomyślę, że tak do mnie przychodzi TEN Zayn i proponuje coś TAKIEGO... marzenie, CUD <3 chyba bym nie uwierzyła... kolejny ideał... i weź tu wybierz lepszego!
    Hmmm ten trójkącik z jednej strony jest pociągający, ale zarazem niebezpieczny...
    A potem ten zakład <3 jej *.* Niallu bez serca jak mogłeś mnie wkopać w coś takiego?! <3 I jeszcze te moje niezdarne próby kłamstwa <3 A potem ta kąpiel... Oj niegrzeczni chłopcy! Jak możecie?! Gdybym to naprawdę była ja to by mnie utopili :D ale tak to wydaje się nawet słodkie *.* Być wrzuconą do wody przez Nialla i Zayna? Hmmm jednak mogłabym nawet utonąć, żeby doznać czegoś takiego <3 Drugi raz zgadzam się na śmierć o.O Oj nie dobrze ze mną :)
    I zakład spania na plaży... brzmi kusząco... ale nie tak samej *.* Powiedziałabym, że nie mogę się doczekać, ale wiem co będzie dalej :3 I WARTO CZEKAĆ *.* Jest świetnie co z każdą kolejną częścią będzie potwierdzane ^_^ Kocham, to Twój kolejny sukces *.*
    A teraz jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI IMIENIN MISSPOTATOE <3 Kocham Cię :*****
    Czekam na kolejną część i kolejną i jeszcze jedną itd <3
    Uwielbiam te wakacyjne klimaty <3
    Foreverdirectioners:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Jeszcze raz dziękuję za życzenia! :** I wspaniały, mega długi komentarz! :))
    Całusy MissPotatoe <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, że nie pisałam, ale jestem na kolonii i ostatnio coś niezbyt działa internet. Zaczynałam pisać komentarz i przestawała mi działać klawiatura na telefonie, wszystko się zcinało... Wciąż tak jest, ale jakoś działa.
    No więc, co do imagina, to fajny, ale trochę mnie przestraszylo zachowanie Nialla i Zazy na końcu... No i nie wiedziałam o co chodzi na początku, skończyło się w lato, zaczyna się w zimę ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze życzenia MissPotatoe :) Ja bym chciała teżz Hrrym, ale oczywiście bardziej zależy mi na Zayn&Niall. Seio WCIĄGA. W mojej głowie jest masa pytań, typu:

      Kogo wybierze T.I.?
      Czy któregokolwiek z nich wybierze?

      Zayn -znajomy Nialla. Z T.I. poznał się w zeszłe wakacje. Nie m zaznaczone czy się widzieli przez ten rok. Te wakacje mogą coś zmienić. Istnieje prawdopodobieństwo, że poczują do siebie miętę. Jednak pojawi się Ale -Niall.

      Niall -znają się z T.I od wielu lat. Są dobrymi przyjaciółmi, ale przyjaźnie damsko-męskie często przeradzają się w miłość. I jeszcze ten pocałunek!!! Mam nadzie, że i tym razem tak będzie.

      Mimo wszystko załóżmy, że wybierze Zazę to Niall będzie chciał szczęścia T.I., ale być może w głębi duszy nie pogodzi się z "utratą" miłości. Nawet, jak od razu nic nie poczuje, to później dostrzeże jej wartość o pożłuje, że nie jest z nią.
      Jeśli wybierze Nialla, to miejmy nadzieję Zayn się nie zakocha, nie przywiąże i będzie Happy End :)

      Usuń
    2. PS. To miło być dodane, jako komentarz, a nie odpowied,. Mój błąd przepraszam.

      Usuń
  9. Oooo masz imieniny? ... miałaś... ale mimo wszystko spełnienia marzeń :)
    Jak masz na imię?
    A imagin świetny <3 nie wiem czemu, ale wpadłam na pomysł, że na plaży noc... gorący seks *.* '
    Pożyjemy zobaczymy....
    Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  10. No mi się jak najbardziej podoba xd bardzo chętnie bym się spotkała z Horanem o tak późnej porze :-D
    A co do drugiej części to oni na serio są okropni! Wrzucić dziewczynę do wody, ehh. Choć z drugiej strony dwóch przystojnych chłopaków cię dotyka i to w tym samym czasie..tak, mogłabym im to wybaczyć xd
    Jestem ciekawa jak będzie wyglądało to spanie na plaży, coś czuję że nie zostawią ją samą :-D już się doczekać nie mogę!
    Imagin jest boski, jak każdy :-*

    http://right-now-one-direction.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję cię do Liebster Award. szczegóły u mnie http://lookforyourself1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nocowanie na plaży, zapowiada się znakomicie ;D Jestem ciekawa co może się wydarzyć. Nie mogę stworzyć żadnego sensownego zdania jak bardzo mi się to podoba ! <3 Zostało mi jedynie czekać na następną część, która jak mam nadzieję pojawi się niebawem :) Pozdrawiam :*
    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    Chciałabym zaprosić na niedawno założonego bloga z FF, bardzo liczę na opinię i nie ukrywam, że niezmiernie mi na tym zależy bo to mój pierwszy duży projekt :)

    http://effective-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Zastanawiam się, jak co poniektórzy, czy będzie z którymś z nich, jeśli tak, to z którym?

    Niall -uosobienie delikatności i dobroci, najlepszy przyjaciel, tylko ten pocałunek? Miejmy nadzieję, że tak.

    Zayn -typ razczej niezbyt grzeczniutki, zna się z z dziewczyną od około roku, typ preferujący raczej gorętsze i ostrzejsze związki. Lepiej, aby nie łączyły ich bliższe
    relacje.

    Co do kolejnego imagina to osobiście chciałabym Nialla&Zayna.
    Skąd to połączenie? Podejrzewam, że na tak drastyczną różnicę charakterów.
    Przez ile części będziesz jeszcze trzymać nas w tej niepewności, dalszych losów tej 3???

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Świetna kolejna część <3
    W ogóle to ona będzie nocować na plaży... Fajnie się zapowiada, bo nie wiadomo który jej tam dotrzyma towarzystwa xD
    I w ogóle to zdjęcie... Jezu piękne *.*
    I fajnie, jakby kolejny imagin był z Harrym. Ale mimo wszystko zadowolę się każdym ^^
    Czekam już na kolejny :)
    Pozdrawiam,
    @LoveWithHarold
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, w ogóle nie zerznelas ............ Spotkanie w wigilię,wrzucenie przez chłopaków do oceanu...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele blogów ma takie elementy. Poza tym ma prawo czerpać z czegoś inspirację, tak!? Umiesz napisać coś lepszegi? Chetnie zobacze.


      Nastepny imagin chciałabym z Niallem&Zaynem, czyli kontynuacja tego :D

      Usuń
    2. Co to jest przepraszam?! Nie macie nic lepszego do roboty tylko czytać na małą pomyłkę niewinnego człowieka? Nawet jeśli napisała słowo w slowo, to co z tego?! Poza tym kolezanka, która czytała tą książkę uważa, że akcja dzieje się podobna -nic więcej. Jak kilka osób już wspomniało w komentarzach, można czerpać przecież inspirację, tak? Masa filmów jest "zbudowana" i oparta na książkach.

      Ja również chciałabym Nialla i Zayna, jednak wiem, że niektórzy nie mogą doczekać się Hazzy, więc się nie pogniewam za niego ;)

      Usuń
    3. Kochana, dziękuję za zrozumienie :* Pomysł jest podobny, ale nie zrobiłam "kopiuj,wklej".! Tak jak wcześniej już pisałam, przerabiam to do swoich potrzeb i piszę swoimi słowami :) Cieszę się, że czekasz na Niall&Zayn!

      Otherwise thank you K&C Girl! Your comment is incredible, like always! You MOTIVATE me to work <3

      ~MissPotatoe

      Usuń
  16. 1. Best wishes Miss Potatoe! :*
    2. I love it. Next I prefere too see Nilla&Zayn, but Harry is cool to ;)
    3.HALLO! I watched a lot of movies with X-Mas meeting and when somebody throw someone in to the water/lake!!! All haters are stupid, mean, awful and envious! You can't submit with fact that she's got talent to writing. Excuse me, she can't get inspiration from books, movies etc.! You are pitiful. Maybe ALL OF YOU give us links to your genious, in 100% different from ALL THINGS ON THIS EARTH blogs? We will see...
    4. Dear MissPotatoe & Hope ForeverDirectioners, I hope you know, that you shouldn't look and think about this
    idiots and stupid guys. For me you are THE BEST.

    Lots of kisses for persons with brain, emotions and heart. :*



    K&C Girl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja proszę o kontynuację tego cudeńka ;)
    Nasza zagraniczna koleżanka jakzawsze popisała się swoja onteligencja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na c.d tej historii :) i na Harrusia też troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW WOW WOW :D
    Świetny imagin :3
    SERIO!!! :d
    GE-NIALL-NY HAH ;D
    Ja chyba muszę przeczytać jakąś książkę bo chce mieć takie pomysły jak ty :3
    czekam na kolejną czeęęęęęęść :3

    OdpowiedzUsuń
  20. There is definately a lot to learn about this issue.
    I like all of the points you've made.

    Also visit my web site :: dangers of social media

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.

    Please let me know where you got your theme. Cheers

    Here is my website air charter travel company

    OdpowiedzUsuń
  22. Yes! Finally something about search engine
    optimisation starter guide.

    My web site: search engines visit

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks , I've just been looking for information approximately this topic for ages and yours is the best I've
    discovered till now. However, what about the bottom
    line? Are you certain about the source?

    Also visit my web site ... mobile website

    OdpowiedzUsuń
  24. Definitely believe that which you stated. Your favorite justification appeared to
    be on the net the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they just don't
    know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out
    the whole thing without having side-effects , people can take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    Review my web-site :: importing cars to the uk

    OdpowiedzUsuń
  25. My brother recommended I might like this
    web site. He was totally right. This post actually made my day.

    You cann't imagine just how much time I had spent for this
    info! Thanks!

    Also visit my blog ... sell my house fast

    OdpowiedzUsuń
  26. After exploring a few of the blog posts on your web site, I seriously appreciate
    your way of blogging. I book-marked it to my
    bookmark webpage list and will be checking back in the near
    future. Take a look at my website as well and let me
    know your opinion.

    Here is my website - gp negligence claims

    OdpowiedzUsuń