Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

#115 Niall&Zayn cz.3

                                                             Niall&Zayn cz.1
                                                             Niall&Zayn cz.2


[T.Z]- twoje zdrobnienie

    -[T.I] gdzie ty idziesz?- usłyszałam głos mamy.
    - Idę spać na plażę- oświadczyłam, zakładając japonki.
    -[T.Z], nie możesz zasnąć u siebie w pokoju- zdziwiła się Maura.- Jak chcesz możesz się zamienić sypialnią z Niallem. Jestem pewna, że się zgodzi.
    - Nie o to chodzi- mruknęłam pod nosem.- Po prostu wrobiłam się w nocowanie na zewnątrz- stwierdziłam i wzięłam jeszcze jeden koc z kanapy, w razie gdyby zrobiło mi się zimno.
    - O, widzę, że idziesz już na plażę- Nagle pojawił się Zayn.- Jak chcesz mogę Ci pomóc w przenoszeniu niektórych rzeczy- zaoferował i wziął ode mnie torbę.
    - Dzieciaki, co wy kombinujecie?- wtrąciła się matka.
    - Nic takiego- odpowiedziałam wymijająco.- Po prostu jest piękna, ciepła, bezchmurna noc. Do zobaczenia jutro!- rzuciłam niedbale i opuściłam naszą letnią willę.
    - Może jeszcze nam się przydać leżak- zauważył Mulat.
    - Dobry pomysł- przyznałam mu rację i oboje udaliśmy się nad basen, by wziąć potrzebny sprzęt.
    - Naprawdę chcesz spać na plaży?- zapytał po chwili- Możemy zrobić tak, że ja tu zostanę, a ty wrócisz do domu- zaproponował brunet.
    - O nie! Nie dam tej satysfakcji Niallowi- odparłam, pewnym siebie tonem.
    - Jak tam chcesz- powiedział Zayn, wzruszając obojętnie ramionami.- Wydaje mi się, że to miejsce jest odpowiednie. Nie będziemy musieli uciekać z powodu przypływu ani nie znajdujemy się blisko domu.
    - Skoro tak uważasz- mruknęłam i rzuciłam na piasek część rzeczy. Następnie wspólnie rozłożyliśmy koc, a chwilę później Malik rozpalił ognisko.- Możesz już wracać- oznajmiłam, siadając na leżaku i wyjmując książkę z torby.
    - Zwariowałaś? Nigdzie się stąd nie ruszam-stwierdził i rozsiadł się koło mnie.
    - Naprawdę, poradzę sobie- odpowiedziałam i otworzyłam książkę, na wcześniej zaznaczonej stronie.
    - Nic mi się nie stanie jak zostanę tutaj- mówił.- Przynajmniej będziemy mieli okazję, żeby się lepiej poznać, bo na razie wiem tylko tyle, że masz na imię, [T.I]- oświadczył, posyłając mi szeroki uśmiech.
    - No widzisz, to wiemy o sobie tyle samo- sprostowałam i zagłębiłam się w lekturze.
    - Co czytasz?- zapytał po chwili.
    - Pięćdziesiąt twarzy Grey'a- powiedziałam, pokazując mu okładkę.
    - Czyli nie należysz do grzecznych dziewczynek- zaśmiał się pod nosem.- Z tą książką kojarzy mi się tylko jeden fragment; Czy to znaczy, że będziesz się ze mną kochał? (…) Po pierwsze, ja się nie kocham... Ja się pieprzę...ostro- zacytował bez chwili namysłu.
    - Fuu! Na takie teksty mnie na pewno nie poderwiesz- oburzyłam się.
    - Myślałem, że lubisz tę książkę, skoro ją czytasz.
    - Lubię, ale bez przesady, ok?
    - To może ja jednak wrócę do domu- zaproponował, podnosząc się z miejsca.
    - Nieee- zawołałam i zamknęłam książkę. Szczerze mówiąc, nie wyobrażałam sobie spania na plaży samej. To wydawało mi się trochę przerażające, a perspektywa spędzenia 'nocy' z Zaynem, sprawiała wrażenie przyjemniejszej.- Znaczy jak chcesz, to możesz iść- dodałam po kilku sekundach, niby to od niechcenia.
    - Dobra, zostanę. Tylko najpierw pójdę zapalić- rzucił szybko.
    - Nie mówiłeś, że palisz. To jest niezdrowe- zganiłam go.
    - Ty też nie mówiłaś, że lubisz zboczone książki- przekomarzał się ze mną.- No widzisz, mamy jeden do jednego- powiedział i odszedł.
    Widziałam jak jego smukła sylwetka oddala się. Chłopak szedł w kierunku morza, nie odwracając się za siebie. Byłam ciekawa o czym myślał. Po co w ogóle przyjechał tutaj z Niallem? Naprawdę miałam mnóstwo pytań do ich obojga. Zastanawiałam się jak potoczą się moje dalsze relacje z Horanem i czy pewnego dnia, Zayn nie stanie pomiędzy nimi. Przecież to było możliwe, nieprawdaż?
    Malik zaliczał się do grona intrygujących osób. Jeszcze nigdy nie spotkałam kogoś takiego jak on. Czasami był niezwykle miły, a innym razem jego charakter odwracał się o sto osiemdziesiąt stopni. Wtedy wydawał się taki mroczny, nieodkryty. Potrafił udzielić jednej, ale za to ciętej riposty, która automatycznie kończyła wcześniej rozpoczętą rozmowę. I za to go nienawidziłam.
    - Już jestem- usłyszałam w pewnym momencie jego lekko zachrypnięty głos.- To jakie masz plany na dzisiejszą miłą noc?- zapytał, siadając tuż przy mnie i delikatnie kładąc dłoń na moim ramieniu.
    - Zbyt dużego wyboru nie mamy...- zawahałam się na moment.- Możemy upiec pianki na ognisku albo popływać w oceanie- zaproponowałam.
    - Jestem za piankami- odparł wesoło i wyjął z foliowej torby dwa opakowania, kolorowych pianek.
    - Skąd je masz?
    - To moja słodka tajemnica- zaśmiał się i otworzył pierwszą torebkę.
    - Zabrałeś Niallowi?- zasugerowałam.
    - To niesprawiedliwe- powiedział z wyrzutem.- Skąd wiedziałaś?
    - To było akurat proste. Nialler zawsze pod łóżkiem chowa słodycze i czasami jak mam na coś ochotę, to mu je podbieram- oświadczyłam, rumieniąc się.
    - Czyli nie tylko ja tak robię- zamyślił się.- Wy chyba faktycznie się długo przyjaźnicie, co?
    - Znamy się praktycznie od piaskownicy- uściśliłam.- Naprawdę masz szczęście, że chodzisz z nim na uczelnię. Przynajmniej widzicie się codziennie, a ja spotykam się z Niallem jedynie raz na jakiś czas...- spochmurniałam, a między nami zapadła krępująca cisza.
    - To co z tymi piankami?- spytał się Mulat, rozładowując napięcie.
    Reszta nocy upłynęła nam w bardzo miłej atmosferze. Dużo się śmialiśmy, wygłupialiśmy, a przede wszystkim rozmawialiśmy. Dowiedziałam się o nim naprawdę wielu ciekawych rzeczy. Byłam nawet w szoku, że mamy podobne spojrzenie na świat.
    - Może pójdziemy już spać- zaproponował Zayn, gdy pierwsze, nieśmiałe promyki zaczęły wychylać się zza niebieskiej toni oceanu.
    - Jak uważasz- ziewnęłam.
    - Ktoś tu jest zmęczony- mruknął i zaczął mnie łaskotać po brzuchu.
    - Zayn, przestań- rozkazał, nie mogąc powstrzymać śmiechu.
    -A co będę z tego miał?- dopytywał.
    - Nic- odparłam bez namysłu i pokazałam mu język.
    -[T.I], nie sądzisz, że powinnaś mi się jakoś odwdzięczyć za to, że jestem tu z Tobą? Hę? W końcu poświęciłem się- stwierdził, opierając głowę o dłoń i przyglądając mi się badawczo.
    - Nie musiałeś tego robić- odpowiedziałam i przewróciłam się na drugi bok, tak by na niego nie patrzeć. Chwila dłużej, a mogłabym utonąć w tych jego czekoladowych tęczówkach.
    - Czyli nie dasz się zaprosić na lody kasztanowe, które tak uwielbiasz?- mówił dalej.
    - Jesteś okropny- warknęłam, poprawiając się na kocu.
    - A więc jesteśmy umówieni- usłyszałam nad uchem jego głos.- Wiedziałem, że się zgodzisz. W takim razie, dobranoc- oznajmił wesoło i przelotnie musnął mój policzek. To było naprawdę dziwne uczucie. Poczułam przyjemne ciepło, w miejscu gdzie jego wargi, spotkały się z moją dość chłodną skórą. Momentalnie moje policzki oblały się szkarłatnymi rumieńcami. Chyba nie byłam jeszcze gotowa na na taki gest z jego strony. Miałam wrażenie, że to wszystko zaczyna się dziać troszeczkę za szybko. Niby zwykłe pożegnanie na dobranoc. Nawet nie buziak w usta, ale jednak zawsze coś. Chyba tak właśnie zaczynają rodzić się uczucia względem drugiej osoby.
    Chwilę później rzuciłam jedynie ciche 'dobrej nocy' i okryłam się szczelniej kocem. Mimo że słońce prawie już wzeszło nad horyzont, nagle zrobiło mi się dziwnie zimno.
    I wtedy poczułam jak Zayn się do mnie przytula.
                                                                                                          MissPotatoe

Witajcie Misiaczki Wy Moje :*
Chyba na początku pragnę Wam z całego serducha podziękować za nowy rekord komentarzy pod Harrym <3 Jesteście wyjątkowi, a wraz z Foreverdirectioners jesteśmy mega szczęśliwe :) Teraz już tak łatwo Wam nie odpuścimy tych komentarzy :P Dobra, przejdźmy teraz do samego imagina :* Co sądzicie o TEJ części? Za którym chłopakiem jesteście? Zayn czy Niall, chyba sama miałabym problem by wybrać między tą dwójką!
tradycyjnie, conajmniej 25 komentarzy= nowy rozdział! :*
Nie pogniewam się też jak pod tym postem pojawi się ich ponad 30! ;) Kocham czytać wasze komentrze, nawet te najkrótsze <3

35 komentarzy:

  1. Najpierw chcialam, aby byla z Niallem, ale teraz... ile czesci ma ten imagin?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu! Czy wybierze któregokolwiek z nich???
    Boski, boski, kończ szybciutko, bi chcę znać zakończenie.
    50 Twarzy Greya mnie rozwaliło i ten cytacik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rozdział jest MEGA!!! :D
    50 Twarzy Gray'a? Podobno najbardziej erotyczna książka w dziejach, i chcą z niej zrobić mega erotyczny film :D
    Niech wybierze Zayna!!! :*** <33

    Wpadaj do mnie :*
    http://different-world-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech wybierze, ach nie wiem sama szkoda byłoby mi jednego i drugiego, jako poszkodowanego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale emocje! Niall czy Zayn. Grzeczny, znany od dawna anioł czy Niezbyt grzeczny, drapieżny, niedawno poznany diabełek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna część ! Niech wybierze Nialla <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku część boska :) Szczerze mówiąc to wolałabym, żeby była z Zaynem ;) Nie mogę doczekać się kolejnej części. Pozdrawiam i do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wole Zayn'a ale Niall byłby poszkodowany już 2 raz wiec. Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jest ! Liczylam na coś podobnego :D bardzo fajne.. Trudna decyzja Niall czy Zayn. Z Niallem się przyjaźni a Zayn *.* nie wiem nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem za Niallem<33 do następnego:) /aga

    OdpowiedzUsuń
  11. *U* *W* ♥
    Ostatnie zdanie, po prostu... ♥
    Dobra, po kolei. Ja jestem za Zaynem, zdecydowanie ^^ Bardzo podoba mi się ten imagin, i akcja, i zachowanie bohaterów...
    Ale najbardziej rozbroiła mnie książka, którą czyta [T.I]. Może dlatego, że już czytałam bloga, w którym też ona była, ale teraz już będzie mi się kojarzyć tylko z imaginami z One Direction *o* A ten cytat ^^ xd
    CUDO!

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za Niallem i Zaynem :)
    Przez ile cześci będziesz nas "katować"tym cudem i trymać w niepewności? Ja chce wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. I LOVE IT.
    But I don't know whose biy she should choose. If she choose 1, 2 wil be sad.
    Maybe she hasn't choose or she won't does it.

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG, kocham to <3 Niall i Zayn... trudny wybor... chyab jednak jestem za Zaynem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam za opóźnienie z komentarzem, ale czytałam ten rozdział wcześniej, tylko, że na telefonie. No i oczywiście później zapomniałam skomentować, kiedy byłam na komputerze.
    A więc wracając do rozdziału.
    Czudooo.
    Zayn taki denjwhbbdxwjbuh.
    I to ostatnie zdanie.
    Cytaty z 50 twarzy Grey'a? Ładnie to tak? Hahaha.
    Fajny wybrałaś.
    Czy to choć trochę opisuję Zayn'a?
    Weź daj spoiler.
    Czekam nn.

    we-are-friends-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowiry! Nwm ktorego qybiezrze jestem raczwj za Niallem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem chyba za Niallem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, kogo aż kogo ma wybrać? Niall albo Zayn / Zayn albo Niall OTO JEST PYTANIE!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne po prostu nawet nie wiem którego bym wybrała

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest fgfnggfjbgj ;33 Cudo! ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest fgfnggfjbgj ;33 Cudo! ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebisty. Też miałabym dylemat.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba Niall... ale. Wtedy szkoda mi bedzie Zana. I na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  24. Akcja super! Którego wybierze? Nwm. Szkoda będzie obojga, chyba że po drodzę któryś się "potknie" i ujawni się coś, co nie powinno. Zobaczymy :) Ciekawą książkę czytała :P i jeszcze ten cytat!
    Zachowanie Zayna na koniec... ach! Czekam na cd tej historii i Harrgo kryminalistę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zanim cokolwiek zacznę, nie chcę żeby to zdjęcie pozostało bez żadnego komentarze, więc- jest cudowne... Nigdy nie mogę wyjść z podziwu skąd bierzesz takie cudeńka *.* Idealne <3
    A co do treści *.* Oczywiście pierwsze na co zwróciłam uwagę to dwie zatroskane panie- moja mama i mama Nialla <3 Jakie musiało być ich zdziwienie gdy mówiłam że idę spać na plaże :3 Ale jak sobie dłużej nad tym myślę, to chyba chciałabym spędzić taką noc *.* Byłoby pięknie.. a jeszcze jakby trafił mi się taki towarzysz... byłabym w niebie ^_^
    Maura kochana chce mi tu już pokoje wymieniać :) hahaha <3 Kocham ten Twój pomysł. Bije od niego taka jakaś pozytywna energia, jest jakoś tak przyjemnie <3
    A potem pojawia się Zayn... i nie wiem co myśleć... w sumie to przyjemne, że się tak w to angażuje... ale samo to, że mi pomaga czy towarzyszy sprawia, że czuję się winna wobec Nialla... tak jestem za Horanem i jak na razie zdania nie zmieniam... chociaż robisz wszystko żeby kochać i jednego i drugiego! :P
    Potem Malik rozpala ognisko *.* i zostaje! Czuje jakby to było coś nielegalnego! :P Nie wiem czemu, ale wszystko co robi odbieram w dziwny sposób, jakby zależało mu na tym, żeby zrobić na złość Niallowi... wiem że to głupie, ale już chyba za bardzo zabrnęłam w romans z Niallem *.* żeby teraz się z niego wycofać i obdarzyć tą sympatią kogoś innego, w tym przypadku Zayna...
    A potem Malik chce mnie lepiej poznać... nie wiem, cieszyć się czy nie! Już sama nie wiem.. mieszasz w głowie... <3
    A potem Zayn cytuje kawałek książki... hmmm a uśmiech nie schodzi mi z twarzy.... :D Za ten jeden fragment jestem w stanie go mocno polubić... muszę chyba przeczytać tą książkę <3 To było świetne... a potem to moje oburzenie *.* Chce mi się śmiać :P
    A potem Zayn chce sobie pójść, a ja go zatrzymuje.... nie no ja już nie wiem kogo wolę... jak nie ma tu w ogóle Nialla to zaczynam skłaniać się w stronę Zayna... to niesprawiedliwe! :* A potem to ich przekomarzanie... Ja już sama nie wiem czego chcę!!! :)
    Następnie moje przemyślenia... i jak to czytałam bardzo słuszne spostrzeżenia ... Jestem mądra ^^ Ale chyba jeszcze tam sama nie wiem kogo wolę *.*
    A potem zabieranie pianek Niallowi... w ogóle słodyczy.... no moi drodzy to bardzo nie ładnie z Waszej strony! :* Wyobrażacie sobie zabierane jedzenie Horanowi? To nie fair! :/ Jesteście okropni! :P
    Na koniec to już całkowicie byłam zdezorientowana... jak to tak szybko? Pocałunki w policzek? Przytulanie? I jakkolwiek to zabrzmi oni będą razem spali! Nie nie nie.. jakoś wcale mi się to nie podoba... uważam, że to jest wobec Nialla nieodpowiednie! Znając treść kilku części jak na razie jestem mocno za Horanem... ale pewne rzeczy są dla mnie jeszcze zagadką... Boję się, że niedługo mogą wyjść na jaw jakieś fakty o których wolałabym nie wiedzieć...
    Pozostaje mi tylko czekać :*
    Foreverdirectioners ♥
    Jak na razie- Niall forever! <3( i kto by pomyślał, że będę za Horanem skoro tak uwielbiam Zayna? :P)

    OdpowiedzUsuń
  26. <3 Kogo ma wybrać? Może Nialla! Tak Nialluś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zayn? Może Niall? Chyba Zaynuś!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, a w ostatecznym rozrachnku żadnego nie wybierze pewnie. Bardzo mi się podoba. Czekam na nn z Nini lub z Harrym bad boyem :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Za którym chłopakiem jestem? Ja to pytanie chyba nie muszę odpowiadać? :-P ale kurde tak mi się ta część spodobała, zachowanie Zayna, że został z nią choć nie musiał i tak dalej, że... Nie! Nadal jestem za Niallem. Jestem ciekawa jak blondyn zareaguje na ich wspólne pojęcie na lody :-D
    Już się nie mogę doczekać kolejnej części <3
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW WOW WOW <3
    Piękne tooo *-*
    po prostu kocham ;D
    I CZEKAM NA NEXT :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że prędko zrobisz 4 część bo ja nie wytrzymam ^.^ świetne imaginy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać jak najszybciej! Obiecuję <3
      Teraz niestety marnie się czuję, leżę w łóżku z bólem głowy, gardła i łzawiącymi oczami, ale mimo to napiszę coś, bo nie chcę Was zawieźć :*
      Kc i dziękuję za miłe słowa <333
      ~MissPotatoe

      Usuń
  32. Cudne *.* Mam nadzieję, że [T.I.] wybierze Nialla ♥♥♥ Czekam na następną część ^^

    OdpowiedzUsuń