Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

niedziela, 8 grudnia 2013

#69 Niall Halloween cz.3



Zawstydzony zabrał dłonie z mojego ciała i spuścił wzrok.
-Przepraszam, [T.I.]. Po prostu nie mogłem się opanować. Jesteś taka piękna ... Przepraszam , naprawdę- powiedział i uśmiechnął się uroczo- --Jeśli 
mamy spać w lesie , musimy zbudować szałas. Nauczyłem się tego na obozie- oznajmił z dumą próbując jak najszybciej zmienić temat - pomożesz mi pozbierać gałęzie ?
-Jasne- odparłam i od razu zaczęłam zbieranie. Po kilku dziesięciu minutach szałas był już cały. Robiło się co raz ciemniej, słychać było odgłosy zwierząt, więc położyliśmy się w szałasie. Był dość szczelny, więc od razu zrobiło się trochę cieplej.
-Niall , jak ty sobie to wszystko wyobrażasz? Skąd weźmiemy jedzenie , picie?
-Przecież nie zostaniemy w szałasie na zawsze , jutro od rana poszukamy najbliższej drogi.
-Boje się- wyszeptałam.
-[T.I], przecież obiecałem ci , że przy mnie nic ci się nie stanie , musisz tylko pozwolić mi się sobą zaopiekować- powiedział , a jego dłoń zaczęła delikatnie muskać moje nogi, podążała co raz wyżej ,aż w końcu pieściła moją nagą skórę brzucha. Chłopak spojrzał mi głęboko w oczy.
-Zakochałem się w tobie- powiedział, a ja zaniemówiłam. Myślałam, że nie można zakochać się w kimś przez taki krótki okres czasu , jednak ja również czułam coś do tego blondynka. Wmawiałam sobie, że to tylko głupie zauroczenie, ale kiedy patrzyłam w jego błękitne tęczówki i czułam dotyk tych jasnych , aksamitnych dłoni, czułam palącą miłość. Umiem odróżnić miłość od zwykłego pożądania , a w tym przypadku wiedziałam  , że naprawdę zakochałam się w Horanie.
-Przepraszam- wyszeptał, nie doczekawszy się żadnej reakcji z mojej strony.
-Nie przepraszaj , Niall -przerwałam mu i złożyłam czuły pocałunek na ustach zdezorientowanego chłopaka - kocham cię - wyszeptałam błądząc rękami między jego umięśnionym torsem , a bawełnianą koszulką. On w odpowiedzi wplótł dłonie w moje włosy i zaczął składać pocałunki na mojej szyi. Zaczął rozpinać mój rozporek , lecz zatrzymał się na chwilę.
-Nie chcę cię do niczego zmuszać , czuję, że jest na to za wcześnie , poczekam aż będziesz w pełni gotowa - uśmiechnął się czułe a ja z wdzięcznością pogłaskałam go po policzku. Wtuleni w siebie , bezpieczni i ogarnięci falą miłości , zasnęlismy.
HazzGirl
Hej ! Nie wiem czy zauważyliście , ale ten oto imagin jest 69 imaginem na naszej stronie ! Dziękujemy Harremu , za czuwanie nad naszym blogiem :-)
Co myślicie o tej części ? Chcecie następne ? Proście o dedykacje i komentujcie <3

23 komentarze:

  1. Mmmm. cudo :3
    Hazza czuwa XD 69
    Ja chcę szybko następnego imagina! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Janiemogeeeeeeee!
    Najlepsza czesc ze wszystkich , szybko dawajcie kolejnaa <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuuuuuuuu *_*
    Jaki genialny!
    Przepraszam, ale komentarz będzie krótki bo jestem na fonie a komp mi się zepsuł... ;_;
    Świetny rozdział!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. BOSKIE! <3 A dałabyś radę zrobić dla mnie z dedykacją następną część tego imagina ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak długo czekałam i się doczekałam na tą część! :D
    warto było czekać bo jest WSPANIAŁY :*
    Niall tu jest boski, ah.. xd
    chcę następną część! :)

    zapraszam na nowy rozdział
    http://onedicectionforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku wspomnę, że od dawna komentuje, ale bez podpisu dlatego, od teraz będę Foreverdirectioners :)
    Co do imagina ~` zazdroszczę Ci tak wielkiego talentu. Naill jest taki słodki. Z jednej strony nieśmiały, a z drugiej taki ......no taki szybki ;)
    Nie wiem za bardzo co mam jeszcze napisać. Zazwyczaj nie mam wielkiego problemu z wyrażeniem swojego zdania. Teraz jednak mam mały problem, bo jest tak wyjątkowy, że brakuje mi słów. Co tu dużo gadać - Mam zaszczyt czytać i komentować pracę najlepszych Adminek na świecie, na najlepszym blogu.
    Kocham Was <3
    Jesteście osłodą tych szarych, smutnych, dołujących dni i doskonałym uzupełnieniem tych lepszych. Nie wyobrażam sobie życia bez czytania Waszych imaginów.
    Jesteście N.A.J.L.E.P.S.Z.E. :**************************************
    Pozdrowienia Foreverdirectioners
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Ps: No i jeszcze Hazza czuwa. I <3 69

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, dodaj jak najszybciej następną część!!! :)
    Już nie mogę się doczekać <3
    A w międzyczasie zapraszam do sb :)
    http://imaginy-o-jednokierunkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny!!
    Nie ma co się rozpisywać jesteś świetna, to opowiadanie też i cały ten blog!!
    Nie mogę doczekać się następnej części!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że chcę kolejne części :) Ten imagin jest świetny! Czekam na kolejną część :D
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  11. oww jaki słodki *-* cudowny <3 czekamy na kolejną część !! ach ten słodki Horanek :) Hazza czuwa XD <3
    życzymy duużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaaa cudne!!!
    czekam na next i poprosZę o jakiegoś Liamka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spx :) Liam pojawi się niedługo!
      Pewnie w weekend lub najpóźniej na początku przyszłego tygodnia :*
      Pzdr ~MissPotatoe

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zostałyście nominowane do Liebster Award. Więcje informacji na http://pomimoboluszczesciewzyciu.blogspot.com/2013/12/liebster-blogger-award.html

      Usuń
  14. Aaaaaaa 69!!! Jak ja kocham tą liczbę xD. Ostatnio mnie prześladuje, ale z jednej strony to dobrze, bo Hazz czuwa! Rozdział genialny, ale krótki. Wiem, że to nie koncert życzeń, ale życzę sobie żeby następny był dłuższy. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie krótkie, a takie boskie <3
    Taaak, 69 prześladuje mnie xd
    Ostatnio patrzę na książkę do francuskiego... Mam 22 numer w dzienniku, a tam:
    Rozdział 22, strona 69 :D
    Hazz mnie kocha i czuwa <3
    Pozdr :**
    Ethel xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba.
    Oby tak dalej. ;D

    Zapraszam do siebie: bromance-larry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie Ci wychodzi to opowiadanie. Czekam na następne części. Co do 69, to już przy poprzedniej części zauważyłam, że nastepne będzie 69 xd Jasne, tą liczbe wyczuwam na kilometry c; Uwielbiam Twoje imaginy :]

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne *o*
    Chcę już next'a :D
    69 ♥ hahha! Hazza czuwa! xD :)

    Zapraszam http://and-let-me-kiss-youuu.blogspot.com/ :*
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Awww cudowny ♥ Poproszę o dedykację do kolejnej części ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Niall, Niall, Niall! Kocham! <3


    Zapraszam na nowy rozdział, który właśnie się pojawił :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń