Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

czwartek, 5 grudnia 2013

Niespodzianka

***KONKURS***KONKURS***KONKURS***KONKURS***KONKURS***KONKURS***
Z okazji zbliżających się Świąt, mamy dla was małą niespodziankę, a mianowicie KONKURS :)
Na czym będzie on polegał?
-Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać imagina o tematyce świątecznej/zimowej i wysłać go na adres e-mail : kicia9991@buziaczek.pl 
-Prace należy wysyłać do 18 grudnia !
-Adminki wybiorą 3 najlepsze imaginy ,które zostaną opublikowane na blogu :)
Mamy nadzieję, że dotrze do nas wiele prac :) Chciałyśmy zrobić wam jakąś niespodziankę, mamy nadzieję, że jesteście zadowolone:) Wasze Adminki <3
PS Jeżeli macie jakieś pytania lub wątpliwości , piszcie w komentarzach 

6 komentarzy:

  1. Huuuuuura! Tak bardzo się cieszę, bo od pewnego czasu sama co nieco piszę.Postaram się wymyśleć coś naprawdę wyjątkowego <3
    Ale mnie zaskoczyłyście, jestem teraz taka podekscytowana. Oby Wam się spodobało, w sobotę zabiorę się za pisanie :*
    KOCHAM WAS <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też coś czasem piszę, ale teraz nie mam pomysłu :c

    OdpowiedzUsuń
  3. już napisałam część . jeszcze tylko dopiszę parę zdań i zaraz wysyłam ;3
    tymczasem zapraszam na mój blog razem z opowiadaniem o Harry'm ;)
    http://mydreamsorbiglondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Owww gdybym miała chociaż odrobinę więcej czasu...
    Matko jak mnie ta szkoła już wkurza! ;(
    Pozdrawiam Bella ♥

    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jea, ale super <3
    Kocham was, miałam taką ochotę napisać coś świątecznego i patrzcie!
    Mam okazję się popisać :**
    Dzięki ^^
    Ethel :3

    OdpowiedzUsuń