Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

czwartek, 21 listopada 2013

#66 Zayn cz.6

                                                          (Zawiera scenę +18)

Przywitał mnie duży, przestrzenny salon. Dom był zadbany i dobrze urządzony. Ale to wtedy nie miało dla mnie żadnego znaczenia. Liczył się tylko ON.
-Chodź, przygotowałem dla Ciebie kolacje na tarasie- wyszeptał do mojego ucha i ujął mnie za rękę. Na uroczym tarasie z widokiem na miasto stał niewielkich rozmiarów stolik nakryty białym obrusem.
-Usiądź- chłopak odsunął dla mnie krzesło i wrócił do domu. Na stole stała butelka białego wina a wokół porozstawiane były kremowe świece dające delikatne, ciepłe światło. 'Moje ulubione wino'- pomyślałam. Zayn był niesamowity, pamiętał wszystko co mówiłam. O tym winie wpominałam tylko raz, przy jednej z naszych przejażdżek na motorze.
-Proszę, twoje ulubione spaghetti z owocami morza- uśmiechnął się ciepło i postawił przede mną talerz z apetycznie wyglądającą potrawą.
-Nie wiedziałam, że potrafisz gotować- z miłością popatrzyłam w jego czekoladowe tęczówki.
-Ja też nie wiem , spróbujemy to się przekonamy- powiedział nalewając mi wina.
-Jest świetne, kochanie!- oznajmiłam kosztując makaron- jesteś najlepszym i bez wątpienia najseksowniejszym kucharzem na świecie- zaśmiałam się i złożyłam czuły pocałunek na jego kuszących wargach.
-Dziękuję, że przyszłaś i dziękuję, że mi wybaczyłaś- powiedział Malik.
-To ja ci dziękuję za wszystko- odparłam i skończyłam jeść moją porcję. Chłopak odstawił talerze i rozłożył koc na podłodze. Wzięliśmy wino i położyliśmy się razem patrząc w niebo. Zayn przybliżył się do mnie i delikatnie , ale stanowczo wziął mnie w ramiona. Zaczął mnie całować, ale inaczej niż zwykle. Z ogromnym pożądaniem, pragnieniem czegoś więcej. Poczułam jego ciepłe dłonie pod moją bluzą. Zaczął zdejmować ją ze mnie. Nie byłam mu dłużna. Bez trudu zsunęłam mu z ramion kurtkę, z którą nigdy się nie rozstawał. On zaś w tym samym momencie zaprowadził mnie do sypialni i  położył mnie na dużym, miękkim łóżku. Jego palce zaczęły rozpinać rozporek moich spodni. Już po chwili wylądowały one na podłodze. On też był już w samych bokserkach. Wyglądał pięknie, jego idealnie wyrzeźbione ciało pokryte tatuażami powodowało motylki w moim brzuchu. Ze skupieniem wymalowanym na twarzy zaczął rozpinać mój stanik. Zarumieniłam się trochę zakrywając nagie piersi.
-Nie wstydź się, kochanie. Jesteś idealna- wyszeptał, ułożył się na mnie i zaczął całować moje zarumienione wargi . Usta Malika wodziły także po mojej szyi. Jego oczy były przepełnione czułością. Czułością, jakiej nie doświadczyłam nigdy od żadnego innego chłopaka. Delikatnie głaskał moje włosy, lecz już po chwili jego dłoń powędrowała wzdłuż mojego brzucha do różowych majtek.
-Nie bój się, będę delikatny- powiedział dostrzegając obawę w moich oczach i złożył pocałunek na moim czole. Byłam już całkiem naga. Zayn pogładził mój policzek.
-Kocham cię, [T.I]- te słowa utwierdziły mnie w przekonaniu, że to ten właściwy chłopak. Chciałam, żeby właśnie Zayn był moim pierwszym. Pierwszym i jedynym. Uśmiechnęłam się do niego z miłością. Wtedy to się stało. Wstrzymałam oddech czując jednocześnie przeszywający ból, ale i miłosne uniesienie. Był we mnie. Otworzyłam oczy. Ciepły uśmiech ożywiał miłością jego zarumienioną twarz. Mocniej przyciągnęłam go do siebie i porwana tą cudowną świadomością stawania się jego na zawsze, uległam mu. Było cudownie. Czułam się jak w niebie. Mój oddech stawał się coraz szybszy. Odchyliłam głowę z przeszywającej moje ciało rozkoszy. Po chwili opadliśmy na siebie zdyszani. Wtuliłam się mocno w jego gorące jeszcze ciało i pierwszy raz w moim życiu czułam się tak bezpiecznie i cudownie.
-Kocham cię, Zayn. Tak się cieszę, że to z tobą mogłam przeżyć swój pierwszy raz- złączyłam nasze usta w mocnym pocałunku.
-Pierwszy, ale na pewno nie ostatni- zaśmiał się chłopak lekko targając moje włosy- byłaś wspaniała- dodał.
Objęci, nadzy i niewyobrażalnie szczęśliwi, zasnęliśmy... Obudziło mnie głośne pukanie do drzwi.
-Kochanie, ktoś puka -delikatnie pocałowałam Zayna. Otworzył swoje zaspane jeszcze oczy i zachrypniętym głosem wyznał mi miłość. Tak właśnie chciałam witać dni przez resztę mojego życia- z nim.
-Już idę zobaczyć, kto śmie nam przeszkadzać- zaśmiał się chłopak i założył na siebie siwe bokserki.
-Dzień dobry, gdzie jest moja córka?- usłyszałam głos mojego taty. Wstałam pospiesznie i założyłam na siebie moje majtki i koszulkę Zayna.

HazzGirl
Jak wam się podoba 6 część Malika? :) Dobrze wyszła scena łóżkowa? ^^ Lubicie takie, czy raczej nie? Ten imagin zbliża się już do końca, została jeszcze 7 część. 
Wasze opinie są dla mnie najważniejsze <3 
Ktoś może chciałby dedykację do zakończenia? 
Wasza HazzGirl

21 komentarzy:

  1. heh jestem pierwsza <3 O matko, to się zaczęło dziać, jestem bardzo ciekawa rozwoju wydarzeń. Oby tylko wszelkie przeciwności losu nie rozdzieliły Zayna i [T.I].
    Kocham te imaginy, a w szczególności ten. Świetnie, super, idealnie no i z niecierpliwością czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKIE! Jesteś niesamowita!! Uwielbiam Cię! <3
    Gdy na końcu przeczyałam, ze to był jej tato powiedziałam głośno: o KU*wa! :P haha
    BOSKI! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww.. śliczny. A teraz troche dramaciku. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała część. Szczerze łzy pojawiły mi się oczach jak to czytałam. Wzruszam się zawsze przy takich romantycznych imaginach. Jestem bardzo ciekawa jakie wymyśliłaś zakończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa! Proszę zrób z tego jakiegoś dłuższego imagina, tak z 15-20 części, albo i nawet więcej! Boże, przecież ja się nie doczekam następnej części. Jestem strasznie ciekawa co się stanie, co powie tata [T.I]. Czekam na next. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. To było świetne :) Czekam na kolejną część :) Ciekawe co zrobi jej ojciec...
    just-you-and-one-direction.blogspot.com
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialneee ! :D Oh oni są wspaniałą parą ^^ ubóstwiam.
    Tylko, że ten tato na końcu...kłopoty ?
    Jeju nich ten imagin o Zaynie się nie kończy pliska ! ♥
    one są świetne ! :D
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczny *O*
    Wow! To tatuś się nieźle wkurzy xD
    Czekam z niecierpliwością na next'a :D
    Kocham ♥

    PS. Zapraszam na rozdział 14 ------> http://and-let-me-kiss-youuu.blogspot.com/2013/11/rozdzia-14.html ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie! Ja pierdziu jak ty piszesz ...zajebiście... Czekamy na następny;)
    W wolenj chwili zaparszamy do nas. Może nie piszemy tak super jak ty, ale cieszyłybyśmy się gdybyś odwiedziła. Pozdrowionka;)
    owszystkimioniczym-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to umiesz napisać coś, po czym kopara opada :D
    To było fantastyczne, czekam na 7 część <3
    I możesz mi zadedykować następnego Zayna, nie obrażę się *-*
    Ettie. xx

    believe-in-1d-imaginy.blogspot.com
    never-lose-hope-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Yeeeeeah. Wreszciem jestem tuu!!! * przytulam was *
    Dawno mnie nie było, bo zapomniałam o waszym blogu. Tak nałogowo czytałam i kij w dupe. Jestem zła na siebie. Ale romantyczny i ekstra <33
    ♠ ostatni-wdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. WOOOOOOOOOOOOOOOOW O.O
    GENIAAAAAAAAAALNY!
    PISZ SZYBKO NEEEEEEEEEEEEEXT!

    OdpowiedzUsuń
  13. Imagin jest prze prze prze cudny .
    Czekam na next

    Nominowałam cię do Liebster Award
    (Więcej informacji na moim blogu)

    http://one-directions-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super!!! :)
    Zapraszam do sb:
    http://imaginy-o-jednokierunkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! Imagin jest przecudowny ♥ Naprawdę bardzo ciekawie się rozkręca. Nie mogę się doczekać kolejnej części ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne *O*
    http://maqhda-julgha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć (;
    świetny imagin! ♥
    nieźle, jej tata pewnie się bardzo wkurzy :p

    + chciałabym cię zaprosić na szósty rozdział na blogu
    http://i-wish-you-loved-me-too.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że wpadnieeeeesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrób imagina o Harrym pliss !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Harry na pewno pojawi się już niedługo :*
      Całusy~ MissPotatoe

      Usuń
  19. Zajebiste! Czekam na kolejną część!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy kolejna część? Nie mogę się doczekać. To jest chyba najlepszy imagin na całym blogu ♥

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń