Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

czwartek, 14 listopada 2013

#65 Niall Halloween cz.2


Usta Nialla były miękkie i gładkie. Jeszcze nigdy pocałunek nie sprawił mi aż tyle przyjemności. Czułam się jak w niebie , a nawet wyżej. Poczułam jego język wsuwający się pomiędzy moje wargi. Całkowicie się zatraciłam. Nie należałam raczej do dziewczyn, które obściskują się z nowopoznanymi chłopakami , ale w tym wypadku po prostu nie mogłam się powstrzymać. Właściwie to nie zastanawiałam się nad tym , co robię. Liczył się tylko ten słodki blondynek... 
-Niall!- usłyszeliśmy za nami głos Louisa. Speszeni oderwaliśmy się od siebie i dostrzegliśmy Tomlinsona i [I.T.P].
-I co, znaleźliście kogoś, czy nie mieliście czasu na poszukiwania?- kąśliwie zapytała dziewczyna.
-Ani jednej żywej duszy- odparł Niall wzruszając ramionami. Uśmiechnęłam się do niego ukradkiem.
-My też nikogo nie znaleźliśmy , c

o robimy? - kontynuował rozmowę Lou.
-Proponuję rozejrzeć się po okolicy , może znajdziemy jakieś inne domy , ludzi- zaproponowałam. Zauważyłam, że Horan delikatnie puszcza do mnie oczko.
- Szybciej będzie jeśli podzielimy się na grupy- powiedział blondyn- najlepiej takie jak poprzednio- położył rękę na moim kolanie. 
-Świetny pomysł! - stwierdził Louis.
-Nie uważacie, że to trochę niebezpieczne?- zaczęła [I.T.P.].
-Ze mną przecież nic ci nie grozi- Lou uroczo się zaśmiał- No to w drogę , nie ma co tracić czasu. Spotkajmy się tu za godzinę.
Ja i Niall poszliśmy w lewo. Ze spełnionymi palcami przemieżaliśmy ciemny, mroczny las.
-Niall, cieszę się, że to właśnie ty towarzyszysz mi w tej trudnej sytuacji- wyszeptałam mocniej ściskając dużą dłoń chłopaka. Moje ciało delikatnie drgało. Nie wiem, czy było to spowodowane chłodem, czy moim strachem.
-[T.I.], nie bój się o nic. Przyrzekam, że zrobię wszystko, żebyś szczęśliwa wróciła do domu- pocałował mnie w czubek głowy. Chodziliśmy po lesie uważając , żeby się nie zgubić. Nie znaleźliśmy żadnych znaków obecności ludzi. 
-Minęła już godzina , musimy iść , oni już pewnie czekają - zauważył Nialler więc wróciliśmy. W pobliżu nie było jednak ani [T.I.], ani Louisa.
-Poczekajmy , może się zgubili albo stracili poczucie czasu- szeptał chłopak starając się mnie uspokoić. --Minęły juz prawie 2 godziny. Boje się o moją przyjaciółkę- wyszeptałam z zaciśniętymi zębami, a po moim policzku spłonęła słona łza. 
-Nie płacz , jesteś silna, ja przez cały czas będę przy Tobie- chłopak pocałował mnie w czubek głowy- Chodź, poszukamy ich.
Objęci ruszyliśmy w stronę drugiej części lasu. Nagle zrobiło się jeszcze chłodnej. Miałam na sobie bluzę Nialla , więc chłopak był w samej koszulce. Nie dawał jednak po sobie poznać, że jest mu zimno. Cały czas uspokajał mnie mówiąc, że damy sobie radę. Po Lousie i [I.T.P] nie było nawet śladu. Niebo było coraz ciemniejsze. 
-Jeżeli sami nie chcemy się zgubić , musimy wracać do domu- powiedział w końcu Horan.
-Nie chcę wracać do tego domu, to właśnie tam wszystko się zaczęło- odparłam stanowczo.
-W takim razie może prześpimy się w lesie ? Innej opcji nie mamy- zaproponował chłopak i nagle gwałtownie zmniejszył dzielacą nas odległość.
-Co sie dzieje ,Niall?- spytałam widząc , jak stanowczo zmierza w moją stronę. Nagle wziął mnie w ramiona i zaczął zachłannie całowac moją szyję. Bez słowa włożył ręce pod moją bluzkę, zbliżaly sie one do zapiecia mojego koronkowego stanika.
-Niall, poczekaj - delikatnie go odepchnęłam.
Hej kochane ! Wiem , ze w tej części nie ma żadnego przelomowego wydarzenia, ale obiecuje , ze nadrobie to w następnej ;) przepraszam za błędy ortograficzne , ale Imagina pisałam na telefonie :( kocham was i dziękuje za wszystko ! HazzGirl

17 komentarzy:

  1. O Boże! ;)
    Świetny , cudny , super ! :DDDDD
    Czekam na next'a :)))
    Zapraszam : http://and-let-me-kiss-youuu.blogspot.com/2013/11/rozdzia-14.html :*

    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. OAJAHGABNYGASJABILAUHUHADILUWYGSADJBSASH *_*
    Niall... szybka gra wstępna, nie ma co :D
    I to jeszcze w lesie?
    Ciekawie... :3
    Imagin fantastyczny, nie martw się o błędy, każdy je popełnia :)
    ... zwłaszcza na telefonie ;dd
    Pozdr i zapraszam do mnie na dwa blogi:
    never-lose-hope-opowiadanie.blogspot.com
    believe-in-1d-imaginy.blogspot.com
    Ettie. xx

    PS Czyżbym była pierwsza? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! OMG, Niaaaaaaaaaaall! Tego się po Tobie nie spodziewałam! Wstydziłbyś sie! Hyhyhy :D

    Zapraszam do mnie :)
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny!! Serio fantastyczny!!
    Nie mogę się doczekać następnej części!!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Uszanowanko ;) Naprawdę cudowny i ciekawy, szczerze jestem bardzo ciekawa co dalej. I jeszcze ten Niall<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie :) Czekam na kolejną część
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała część. Nie mogę się już doczekać kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha , Niall jaki napaleniec :D
    Dawajcie szybko kolejna czesc ! <333

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOOOOO BOOOOOOOOOOOŻE!!!
    O.O
    Pewnie go coś opętałooooo!!!
    xDD
    CUDOWNY ROZDZIAŁ!!!
    ♥ ♥ ♥
    BOOOOOOOOOOOSKI ;D
    Zapraszam do mnie ;D
    HEJ :D
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2013/11/rozdzia-xii.html

    OdpowiedzUsuń
  10. [SPAM]
    Jula to nastoletnia dziewczyna, buntowniczka. Ma przyjaciółkę Natalię. Jest szczera do bólu szczególnie przy nauczycielach. Po prostu mówi to co myśli. Wszyscy chłopcy się za nią oglądają. Mieszka w Londynie razem z wujkiem i ciocią, ale tak naprawdę jest Polką. Jej pasja to muzyka i sztuka. Pewnego dnia do jej szkoły przychodzi pewien zespół muzyczny. Po spotkaniu z nimi jej życie obraca się o 360 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co do tego rozdziału to świetny. <3 Czekam na kolejny. <3
    http://bezciebieniema.blogspot.com u mnie nn. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. O żesz w morde *_* Brak słów ;o
    Zapraszam do Siebie ;*
    http://onedirectionimaginyby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, Horan idzie na całość? No nieźle, hihih :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://imaginy-o-jednokierunkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudny *.*

    Weszłąbyś na mojego bloga i oceniła?

    OdpowiedzUsuń
  15. O. MÓJ. BOŻE! To jest CUDOWNE! Uwielbiam Nialla, a taki szybki jest jeszcze fajniejszy ;) haha Boskie to jest i czekam na następną część z niecierpliwością.

    Zapraszam do siebie na kolejne rozdziały

    http://onedicectionforever.blogspot.com/

    oczywiście jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu cudowne *.* Dawno żaden imaginek mi się tak nie spodobał <3 A pomysł jest świetny, a ten klimat! Cudo <3

    http://lost-in-your-eyes-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń