Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

piątek, 25 października 2013

#61 Zayn cz.5

Usłyszałam głośny dźwięk budzika. Przeciągnęłam się na łóżku i z trudem poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, lecz nawet to do końca mnie nie obudziło. Umyłam zęby i założyłam na siebie obcisłe dżinsy i bluzę Nike. W kuchni czekały już na mnie ciepłe tosty i herbata z cytryną. Przywitałam się z rodzicami i pospiesznie zjadłam śniadanie. Założyłam moje różowe airmaxy, wzięłam plecak i poszłam do szkoły. Po dwudziestu minutach znajdowałam się już na miejscu. Zajęłam miejsce obok mojej przyjaciółki i wyjęłam książki.
-Co się z tobą działo? Dzwoniłam do ciebie cały wczorajszy dzień!- powiedziała z wyrzutem dziewczyna.
-Przepraszam, wytłumaczę ci to wszystko- odparłam przepisując od niej pracę domową.
-No to proszę, wytłumacz.
Odłożyłam zeszyt i przysunęłam się bliżej, by nikt poza [I.T.P.] nie usłyszał.
-Zayn, ten chłopak o którym ci opowiadałam, zabrał mnie na imprezę do swoich znajomych. Na drugi dzień obudziłam się w szpitalu.Okazało się, że ktoś dodał mi do drinka tabletkę gwałtu. Jak miałam wtedy odebrać?- starałam się mówić jak najciszej.
-Serio? Boże, mogłaś do mnie zadzwonić, od razu bym do ciebie przyjechała! I co z tym chłopakiem , Zaynem?- zaczęła przejęta.
-Rozstałam się z nim. To koniec, definitywny koniec. Nie chcę przez jakiegoś chłopaka co tydzień lądować w szpitalu. Towarzystwo w jakim się obraca też nie przypadło mi do gustu- odparłam stanowczo próbując przekonać samą siebie, że podjęłam słuszną decyzję.
-Co?! Przecież to nie była jego wina! A poza tym mówiłaś, że się w nim zakochałaś. Już ci przeszło?- powiedziała zbulwersowana.
-Pomogłaś mi, dzięki. Nie ma to jak wsparcie przyjaciółki- odburknęłam i odwróciłam się urażona.
-Ja po prostu nie chcę, żebyś cierpiała- odpowiedziała i w tym samym momencie do klasy weszła nauczycielka angielskiego.
-Dzień dobry- zajęła miejsce przy biurku i otworzyła dziennik- Marta do odpowiedzi- wskazała palcem na dziewczynę siedzącą w pierwszej ławce. Reszta klasy odetchnęła z ulgą. Zamknęłam oczy i starałam się jakoś odprężyć, zanim zacznie się lekcja. W tym momencie ktoś z hukiem wpadł do klasy. Z niedowierzaniem dostrzegłam, że to Zayn. Na dodatek miał rozciętą wargę i siny policzek. Dopiero po chwili dotarła do mnie powaga sytuacji. Co on do cholery robił w mojej szkole?!
-Proszę natychmiast opuścić to pomieszczenie! Mamy teraz lekcję, tu nie wolno wchodzić!- zaniepokojona nauczycielka podniosła się z krzesła. Nie dziwiłam jej się. Widok chłopaka z nagim torsem pokrytym tatuażami zasłoniętym jedynie skórzaną kurtką, na dodatek z krwawiącą wargą, wchodzącego bez pukania na lekcje nie należał do codzienności w naszej szkole. Na pewno jednak przeszło jej przez myśl, że jest zabójczo seksowny.
-Nie wyjdę stąd bez [T.I.]- powiedział i podszedł do mojej ławki. Usłyszałam rozmarzone westchnienia żeńskiej reszty klasy.
-Zayn, oszalałeś?- udało mi się wyszeptać, bo już po chwili znajdowałam się w ramionach mulata- puść mnie! Co ty wyprawiasz?- próbowałam się mu wyrwać, lecz uścisk był za silny.
-Do widzenia- pożegnał się z zszokowaną nauczycielką i ze mną w ramionach opuścił pomieszczenie. Następnie wybiegł ze szkoły i posadził mnie na swoim motorze. Bez słowa wpatrywaliśmy się sobie w oczy. Jednocześnie ogarnięci palącą złością i  ogromnym pożądaniem.
-Co ci się stało?- wyszeptałam w końcu drżącym z nadmiaru emocji głosem gładząc dłonią jego zaczerwieniony policzek.
-Znalazłem tego gnojka, który ci to zrobił- odparł spokojnie- tęskniłem za tobą.
-Nie musiałeś od razu porywać mnie ze szkoły- zaśmiałam się.
-Kocham cię, [T.I.]. Kocham cię nad życie. Zrobię wszystko, żebyś tylko mi wybaczyła. Zmienię się, obiecuję. Tylko proszę, wybacz mi- po jego policzku spłynęła mała łza. Otarłam ją i złączyłam nasze usta w czułym pocałunku. Nasze wargi były spragnione siebie nawzajem. Tak cudownie było znowu poczuć go przy sobie. Nie marzyłam o niczym innym. Tylko o tym, by było tak już zawsze. Nie obchodziło mnie nic innego, nie chciałam niczego więcej, tylko Jego. Cały świat poza nami mógłby nie istnieć...
-Chodźmy do mnie do domu- wyszeptał łaskocząc moje ucho- zostaniesz u mnie na noc?
-A co powiem rodzicom?
-Wymyślisz coś- zaśmiał się i założył kask na moją głowę. Następnie zajęliśmy miejsca na motorze. Wtuliłam się w niego a dłonie położyłam mu na nagim torsie, okrytym tylko skórzaną kurtką. Podążaliśmy przez puste ulice. Wiatr rozwiewał mi włosy. Składałam delikatne pocałunku na jego szyi. Po chwili gwałtownie się zatrzymaliśmy. Dom był dosyć duży. Z pomocą Zayna zsiadłam z motoru i ze splecionymi dłońmi weszliśmy do budynku.                                HazzGirl
Hej kochane! Jak wam się podoba 5 część? Chcecie następnych? ^^
Dziękujemy za każdy komentarz, to naprawdę bardzo motywuje nas do pracy i powoduje uśmiech na naszych twarzach!
Ostatnio wiele z was zachęcało nas do napisania opowiadania. Jest to niezły pomysł i może w przyszłości się za to zabierzemy, ale obecnie najzwyczajniej nie mamy na to czasu, a poza tym mamy dużo pomysłów na następne imaginy, które chciałybyśmy zrealizować :)
Pozdrawiam, o dedykacje możecie prosić w komentarzach:*, HazzGirl.

21 komentarzy:

  1. hejjj!
    chciałabym cię zaprosić na trzeci rozdział mojego opowiadania ;)))
    http://i-wish-you-loved-me-too.blogspot.com/
    Liczę na to, że wejdziesz i wyrazisz swoją opinię :pppp
    Pozdrawiam i baaaardzo przepraszam za spam... ;)
    Chemin ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. G.E.N.I.A.L.N.E!! Ale pewnie sama już dobrze o tym wiesz :P Masz wielki talent, tylko pozazdrościć <3 Pisz szybko dalej^^

    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE!!! Super piszesz :D
    Życzę weny :*
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownyyyyyyyyyyyyyyy!!!
    :DDDD
    PISZCIE NEXT *_*
    PAAA ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, uwielbiam jak piszesz. Z chęcią przeczytam następny rozdział.
    +
    Jeśli znajdziecie chwilę czasu to zapraszam do mnie: http://we-are-friends-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww to było boskie :) Oczywiście, że chcę kolejną część ^^
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  7. C U D N Y ! Dawaj mi tu kolejną część! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie, że chcemy następną część ! :D Kocham takiego Zayna...mrr..:D Nie dziwię się, że dziewczyny z klasy były rozmarzone. Niech jej zazdroszczą xd :D I tak się niezmiernie cieszę, że do siebie wrócili !! Jeju on na serio ją strasznie kocha.! Oby im wyszło i żeby zawsze już ze sobą byli !
    Kocham kocham kocham ! :D
    Nie mogę doczekać się co dalej ;*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Twój styl pisania. <33
    Czekam na kolejny. :*

    Zapraszam do mnie na V rozdział:
    http://bezciebieniema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie :DDD
    Następną część, proszę ! :)
    Zayn jest taki asbcgdkdsag *-*
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że tu zajrzałam bo widzę nowy post, który jest oczywiście cudowny!
    Czekam na nn.
    Zapraszam do mnie na kolejny po-prostu-tylko-ja.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O MATKO, ZAYN, JA BYM TAM NA LEKCJI PADŁA <3
    Nie no, powaliłas mn *-*
    Weny! :**
    Ettie. xx

    believe-in-1d-imaginy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No to chyba oczywiste, że z niecierpliwością czekamy na dalsze, równie wspaniałe części tego imagina.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochanie, zapraszam na nowy rozdział na
    http://loveispleasure.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ;D
    Jak dziewczyny w klasie widocznie są zazdrosneeee <3
    Fajnie, że do siebie wrócili ;D
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Awww. Świetne!! *-*
    FanFiction z Harrym - http://whatjoinedus.blogspot.com/ ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awww ! :)
    http://happyandfunnyme.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Jasne, że chcemy kolejne! :D

    Zapraszam na nowy rozdział.
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. TO JEST CUUUUUUUUUUDNE!!!!!!!!!!! A ten moment , kiedy zayn zabrał ją ze szkoły, boskie ;) pisz dalejjjjj!! <3 <3 <3 masz talent dziewczyno :) mogłabyś ocenić najnowszy rozdział na jednym z moich blogów? proszę, to dla mnie bardzo ważne, chyba jak dla każdego blogera ;) pozdrawiam, miranda :*** http://elfiahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O mój Boże! Będzie następna część?! Jezu błagam! Mum, please... *.* Boże normalnie kocham ten imagin z Zaynem. Jejku no nie mogę! I co się dalej stanie no?! Szybko proszę o następną część bo nie wytrzymam! A Zayn był słodki tak bijąc się z tym gościem i wpadając do tej sali *.*
    Czekam już na kolejną część. Mam nadzieję, ze będzie niedługo, bo już się nie mogę doczekać :D
    Weny :*
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń