Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

piątek, 31 maja 2013

#24 Niall cz.2 (zakończenie)

                                                              Niall cz.1

Dni po rozstaniu z Niallerem mijały mi niemal tak samo: wstawałam w południe, w starym swetrze, spodniach od dresu i ciepłych skarpetach snułam się po domu, robiłam sobie gorącą czekoladę, siadałam przed telewizorem i oglądałam tandetne komedie romantyczne. Zapomniałam dodać, że przez cały czas płakałam. Tak mocno tęskniłam za tym blondynkiem. Jego słowa jednak tak bardzo mnie zabolały, że nie chciałam się  z nim spotkać. Robiłam wszystko, dosłownie wszystko aby mu pomóc: prawie cały czas byłam przy nim, spełniałam wszystkie jego zachcianki. Próbowałam sprawić, żeby był szczęśliwy, żeby wróciła do niego ta radość życia, którą miał, gdy go poznałam. Niestety, nie udało się. Nie usłyszałam nawet słowa 'dziękuję'. Widocznie Niall wybrał narkotyki, nie mnie. Musiałam się z tym jakoś pogodzić. Moje przemyślenia przerwał dźwięk telefonu. Przyszedł sms od Harrego, znowu:
"Proszę, spotkaj się z nim. Niall się załamał. Tęskni za Tobą. Żałuje swoich słów. Ten chłopak bez Ciebie sobie nie poradzi. Jest coraz gorzej."
Rzuciłam telefon na łóżko i zatopiłam głowę w dłoniach. Gdyby Niallerowi na mnie zależało, przyszedł by do mnie, zadzwonił. Na razie jednak robili to tylko jego koledzy z zespołu. Nie wiedziałam, co myśleć o tym wszystkim. Bałam się z nim spotkać. Chciałam pamiętać go jako czułego, kochanego blondynka, a następne spotkanie mogłoby to wszystko zepsuć. Wciąż miałam w pamięci ten jego oziębły wzrok pełen nienawiści... Nie mogłam udawać, że nic się nie stało. Wyraźnie dał mi do zrozumienia, że nie chce mojej pomocy. Czego Harry ode mnie oczekiwał? Że na siłę pójdę do Nialla i mimo jego protestów zostanę z nim i będę się nim opiekować tak jak dawniej? O nie. Nie potrafię.
Moją uwagę przykuł album ze zdjęciami stojący na półce. Nie mogłam się powstrzymać i wzięłam go w dłonie. Na pierwszym zdjęciu widniałam ja z Niallem w jego rodzinnym mieście, Mullingar. Staliśmy objęci przed domem chłopaka. Blondyn wpatrywał się w moje oczy z łobuzerskim uśmiechem. Ja natomiast gładziłam jego zmierzwione, jasne włosy. Tak bardzo chciałabym powrócić do tamtych czasów, gdy byliśmy razem, gdy nasz związek kwitnął. Zdawałam sobie jednak sprawę, że takie chwile mogą już nie wrócić... Na następnym zdjęciu w trójkę z mamą Nialla siedzieliśmy na kocu w ogrodzie. Byliśmy tacy szczęśliwi... Jego mama była cudowną kobietą. Gdy przyjechaliśmy do Irlandii, traktowała mnie niemal jak własną córkę. Ciekawe, czy wie już o problemach syna. Na pewno jest jej teraz bardzo ciężko... Pod wpływem wspomnień łzy znowu zaczęły spływać po mojej twarzy, spadając na następne zdjęcia. Wytarłam napuchnięte od płaczu oczy i usłyszałam głośne pukanie do drzwi. Narzuciłam na siebie szlafrok i lekko je uchyliłam. Przed domem ujrzałam skruszonego Horana. Serce mi się ścisnęło na jego widok. Przez chwilę wpatrywaliśmy się w siebie bez słowa. Dostrzegłam nadzieję i skruchę w jego oczach. Tak bardzo się za nim stęskniłam...
-Mogę wejść?- przerwał niezręczną ciszę Nialler.
-Po co?- spytałam cicho. Mój głos lekko się łamał. Miałam ochotę zatopić się w jego silnych ramionach, coś jednak mnie powstrzymywało.
-Chcę z Tobą porozmawiać...- zaczął.
-O czym? O tym, że wolałeś narkotyki niż mnie?- wybuchnęłam.
-[T.I], to nie tak- wyszeptał i poszedł za mną w stronę salonu- to po prostu było silniejsze ode mnie... Kocham cię i nawet na sekundę nie przestawałem o tobie myśleć. Skończyłem z nałogiem, definitywnie. Zrobiłem to tylko dla ciebie. Tylko ty trzymałaś mnie przy życiu przez ten cały czas. Nie wiem, co by teraz ze mną było, gdyby nie myśl, że nie mogę zostawić na świecie kobiety mojego życia... Tak bardzo pragnę, żebyś do mnie wróciła...- przerwałam mu mocnym pocałunkiem. Musiałam to zrobić, za bardzo tęskniłam za tymi jego różowymi ustami.  Zdziwiony chłopak położył dłonie na moich biodrach i popchnął mnie w stronę ściany. Całowaliśmy się aż do utraty tchu. Horan lekko przygryzł moją wargę. Przez chwilę delikatnie zabolało, lecz nie myślałam wtedy o tym. Jeszcze nigdy nasze pocałunki nie były tak zachłanne. Czułam, że chłopak lekko się uśmiecha. W końcu zdyszani oderwaliśmy się od siebie i zsunęliśmy się na podłogę. Wzrok Nialla powędrował w stronę albumu ze zdjęciami leżącego na stoliku.
-Wiedziałem, że za mną tęskniłaś- wyszeptał i ponownie zaczął pieścić językiem moje wargi.
...
Tydzień później wspólnie pojechaliśmy do Mullingar. Było tak jak wcześniej, a nawet jeszcze lepiej. Teraz nasz związek był jeszcze silniejszy. Podczas rozłąki uświadomiliśmy sobie, że nie potrafimy bez siebie żyć... O mały włos straciłabym mężczyznę mojego życia ...

                                                                                                                                 HazzGirl
Hej kochane! Imagin dla Miśkax3. Co myślicie o zakończeniu Niallera? Spełniłam wasze oczekiwania?? Będzie mi bardzo miło, jeśli wyrazicie swoje opinie w komentarzach. Piszcie też, jeśli macie jakieś specjalne zamówienia na imaginy lub dedykacje:)
Dziękuję za każdy komentarz! Cieszę się, że podobają wam się nasze prace:*
Mamy najlepsze czytelniczki na świecie!!  ~HazzGirl


14 komentarzy:

  1. O jezu *.* Jeden z lepszych imaginów o Niall'u jaki czytałam! To ty tu masz talent dziewczyno! :* Więcej takich imaginów please! <3
    http://justdreamabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo,dziekuje dupo .Kocham cie,chyba ten imagin
    narazie jest najlepszy. Uwielbiam szczesliwe
    zakonczenia :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, chciałam Cię zaprosić na bloga Unrealizable. Jest to blog o przygodach 17-letniej Anki i 1D. Ocenę pozostawiam Tobie. http://love-lucki.blogspot.com/
    Skomentuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nialll *___*
    Uwielbiam/ Czekam na kolejny.
    ________________________________
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny! uwielbiam! <3

    http://one69direction69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. TEN IMAGIN ...
    BOOOOSKI ;D
    Jeden z najlepszych jaki czytałam ;D
    DZIĘKUJĘ, ŻE I DRUGA CZĘŚĆ ZADEDYKOWANA JEST DLA MNIE ^.^
    TO Dla mnie zaszczyt ^_^
    Czekam na next
    Pozdro~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej wiesz,że to jest boskie,prawda?
    Zgadzam się z komentarzem powyżej!
    Jeden z najlepszych.♥
    Kocham..Haha.♥
    +masz czas? wpadnij do mnie!
    cassie-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na siebie cholernie zła! Mój zjebany mózg jak zwykle powiedział że skomentowałam poprzedni imagin a tak nie było. Teraz mówię, że jest on mistrzowki! Ten o Niall'u również! :3 Niezmiernie się cieszę, bo czytelników macie coraz więcej! Komentarzy również :*
    Oby tak dalej!
    Czekam na następne cudo *.*

    my-world-and-one-direction.blogspot.com

    PS wszystkiego naj z okazji dnia dziecka :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super :)) Nastepny proszę ;)

    http://polskie-opowiadania-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny *,* jak Ty nieziemsko piszesz masz talent <3. Paulina

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś napisać imagin z Zaynem i Niallem dla mnie byłabym dozgonnie wdzięczna
    PS.Zajebisty bloog

    OdpowiedzUsuń
  12. Great goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're
    just extremely magnificent. I really like what you have acquired here,
    really like what you're stating and the way in which you say it.
    You make it enjoyable and you still care for to keep it wise.
    I cant wait to read much more from you. This is actually a terrific web site.



    Take a look at my web blog :: search engine ranking

    OdpowiedzUsuń
  13. Your style is so unique compared to other folks I have
    read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this
    web site.

    my web-site - Firma budowlana ()

    OdpowiedzUsuń
  14. Appreciate the recommendation. Let me try it out.

    my web-site Skrzyniopalety ()

    OdpowiedzUsuń