Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

niedziela, 9 czerwca 2013

#28 Harry cz.2

                                                                           Harry cz.1

 Przygryzłam lekko wargę aby stłumić szloch. Nagle napotkałam zdziwione spojrzenie Stylesa. Szybko się odwróciłam i cicho łkając zaczęłam iść w stronę ulicy. Poczułam czyjąś dłoń na moim ramieniu.
-[T.I]?- usłyszałam ten melodyjny głos z chrypką, który tak uwielbiałam. Zdobyłam się jedynie na kiwnięcie głową.
-Co ty tu robisz? Co się stało?- zapytał zaskoczony. Wyglądał jak zawsze niesamowicie...  Z chłopaka zmienił się w najprzystojniejszego mężczyznę, jakiego widziałam.
-Obiecałeś, że będziesz na mnie czekał...- wyszeptałam połykając słone łzy i wtuliłam się w tors chłopaka. Ten objął mnie mocno swoimi dużymi dłońmi i przycisnął jeszcze mocniej do siebie.
-Tęskniłem za Tobą- wymruczał mi do ucha chłopak- może wejdziesz, porozmawiamy...- zaproponował.
-Harry, kochanie, idziesz?!- przerwał nam piskliwy głos dziewczyny z ogrodu loczka. Niemal zapomniałam, że chłopak już sobie kogoś znalazł.
-Nie będę wam przeszkadzać- powiedziałam cicho i wyswobodziłam się z ramion Stylesa. Na jego białej koszulce widniała czarna plama od tuszu pomieszanego z moimi łzami. Nie mogłam dłużej grać na jego uczuciach. Pobiegłam w stronę jakiejś taksówki stojącej przy drodze i wsiadłam do niej szybko, aby nie odwracać się w stronę chłopaka. To jeszcze bardziej złamałoby mi serce... Za sobą usłyszałam tylko krótkie 'poczekaj'...
|Oczami Harrego|
-Poczekaj!- krzyknąłem jeszcze lecz [T.I] wsiadła już do taksówki. Cholera.
-Harry!- usłyszałem głos Megan.
-Już idę- odparłem niechętnie i pobiegłem w stronę ogrodu. Zająłem miejsce obok dziewczyny, która momentalnie zaczęła się do mnie przytulać i lekko muskać moje wargi.
-Nie jestem teraz w nastroju...- wyszeptałem i lekko się odsunąłem.
-To zadzwoń, jak będziesz- prychnęła obrażona, zabrała swoją torbę i wyszła. Odetchnąłem z ulgą.  Musiałem ochłonąć. Dręczyły mnie różne pytania. Dlaczego [T.I] przyjechała do Londynu? Dlaczego płakała? Może ktoś ją skrzywdził... Zabiłbym gnojka. Muszę ją znaleźć. Tym razem sobie nie odpuszczę. Już raz ją straciłem.
|Twoimi oczami|
Po powrocie do hotelu miałam ochotę ze sobą skończyć. Byłam taka głupia... Liczyłam, że cztery lata po naszym ostatnim spotkaniu Harry będzie na mnie czekał i znowu będziemy razem? Myliłam się...
Następnego dnia obudził mnie głośny dźwięk pukania do drzwi. Wstałam niechętnie i przejrzałam się szybko w lustrze. Moje oczy były całe czerwone, a policzki brudne od tuszu. Lekko uchyliłam drzwi, aby nikt nie zobaczył mnie w takim stanie, lecz to co ujrzałam sprawiło, że nie obchodziło mnie już nic, nawet to, jak wyglądam. Przed drzwiami stał Harry... Widząc ślady łez na moich policzkach nic nie mówiąc objął mnie z całych sił. Zaciągnęłam się najwspanialszym na świecie zapachem jego ciała. Tak bezpiecznie czułam się w jego silnych ramionach...
-Wiesz ile namęczyłem się, żeby znaleźć twój adres? Obdzwoniłem chyba wszystkie hotele w Londynie- wyszeptał mi do ucha.
Uniosłam pełne łez spojrzenie na twarz chłopaka, na jego zielone, roześmiane oczy, dotknęłam jego policzka, musnęłam dłonią ciemne włosy. Nie mogłam uwierzyć w to, że jest teraz przy mnie. Moje dłonie lekko drżały.  Chłopak pociągnął mnie lekko za rękę w stronę łóżka i pokazał gestem, abym usiadła.
-Dlaczego przyjechałaś? -zapytał łagodnie nadal nie puszczając mojej dłoni. Lekko spuściłam wzrok.
-Nie ważne...-zaczęłam cicho.
-Mi możesz powiedzieć- ujął lekko mój podbródek abym spojrzała mu w oczy.
-Zostawiłam narzeczonego, z którym za tydzień miałam wziąć ślub dlatego, że nie potrafię przestać o tobie myśleć. Kocham cię i tak naprawdę po naszym rozstaniu nawet przez chwilę nie czułam się szczęśliwa- powiedziałam patrząc w jego zielone tęczówki, które nagle lekko błysnęły. Dłużej nie mogłam ukrywać moich uczuć. Bałam się, że po takim wyznaniu Harry znowu odejdzie, a ja zostanę sama...
-Zostawiłaś dla mnie narzeczonego? - wyszeptał niedowierzając. Pokiwałam tylko głową.
-Ale ty masz już dziewczynę. Nie chcę niszczyć waszego życia. Pragnę twojego szczęścia Hazz, najbardziej na świecie- odparłam łamiącym się głosem i już chciałam wstać, lecz chłopak mnie zatrzymał.
-Ale bez ciebie nigdy nie będę szczęśliwy...- wyszeptał i gwałtownie zmniejszył dzielącą nas odległość. Mocno wpił się w moje usta. Nikt nie całował tak wspaniale, jak Styles. Lekko przygryzłam jego wargę, na co chłopak uśmiechnął się delikatnie. Nasze języki były tak spragnione siebie nawzajem przez te cztery lata...W końcu opadliśmy na łóżko. Przez dłuższą chwilę wpatrywaliśmy się sobie w oczy.
-Jesteś jeszcze piękniejsza niż kiedyś, jeśli to wogóle możliwe- przerwał cisze chłopak i pogładził lekko moje włosy- przepraszam, że przeze mnie płakałaś.
W odpowiedzi musnęłam wargami jego szyję. Wiedziałam, że to lubi, co potwierdziło jego ciche pomrukiwanie. Chłopak momentalnie zdjął z siebie koszulkę i rzucił ją w głąb pokoju. Moje źrenice powiększyły się na widok jego torsu.Z miłością przejechałam dłońmi po tak dobrze znanych mi tatuażach. Zauważyłam też kilka nowych.
-Podobają ci się?- przerwał ciszę chłopak.
 W odpowiedzi uśmiechnęłam się łobuzersko i przeniosłam wzrok na oczy chłopaka.  Ten  gwałtownie przyciągnął mnie do siebie.
-Zawsze dotrzymuję obietnic. Czekałem na Ciebie całe życie, [T.I] -wymruczał zdejmując ze mnie T-shirt. Ponownie oplótł mnie ramionami i zaczął rozpinać mój koronkowy stanik.
-Obiecaj, że już nigdy mnie nie opuścisz- wyszeptałam drżącym z nadmiaru emocji głosem wpatrując się w jego zielone tęczówki.
-Obiecuję- odparł z powagą.
                                                                                                          HazzGirl
Hej kotki! Podoba wam się druga część Harrego?? Spodziewacie się co stanie się w następnej?:*

Jeśli możecie, komentujcie i wyrażajcie swoje opinie. Każdy komentarz naprawdę dla mnie dużo znaczy. Wtedy wiem, że mam dla kogo się starać:)

Dziękujemy za to, że jesteście:*W komentarzach piszcie także o dedyki, każdy zostanie zrealizowany!
wasza HazzGirl

17 komentarzy:

  1. Ooooo Hazza *.*
    Słodkaśny ten imagin ;D Mam nadzięję, że będzie kolejna część ;D
    A w następnej hmm, może Harry i [T.I.] będą razem :)

    Czekam na kolejny :*

    ____________________
    http://youre-me-kryptonite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo!!!jak słodko ,superowy imagin ,taki bajkowy
    Sory ze długo nie skomentowałam :-(
    Kocham cię dupko

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki ten imagin :) Czekam na kolejną część :0

    __________________________________
    http://caseclosedstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Owww to takie słodkie! Po tylu latach znowu razem! <3 LOVE <3
    justdreamabout1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo mi, ze wam sie podoba :3
    Następna czesc pod koniec tygodnia misie :*** HazzGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. I always spent my half an hour to read this
    website's content everyday along with a cup of coffee.

    Feel free to surf to my web site: electric barbecue

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty part of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital to say that I get in fact enjoyed account
    your blog posts. Any way I will be subscribing for your augment or even I success you get right of entry to constantly rapidly.



    my blog: search engine optimization companies in london

    OdpowiedzUsuń
  8. This is a great tip particularly to those
    new to the blogosphere. Brief but very precise information… Thanks
    for sharing this one. A must read post!

    Here is my page; best seo agencies

    OdpowiedzUsuń
  9. This is my first time pay a visit at here and i am really pleassant to
    read all at single place.

    My site; quick house sale uk

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm not sure why but this website is loading extremely slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
    I'll check back later and see if the problem still exists.


    My web blog - medical compensation claim

    OdpowiedzUsuń
  11. hello there and thank you for your information – I have certainly picked up anything
    new from right here. I did however expertise some technical
    points using this web site, since I experienced to reload the web site lots of times previous
    to I could get it to load properly. I had been wondering
    if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but slow loading
    instances times will sometimes affect your placement in google and can damage
    your quality score if ads and marketing with Adwords.
    Anyway I am adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot
    more of your respective intriguing content. Ensure that you update this again soon.

    my blog post; sell houses fast

    OdpowiedzUsuń
  12. Great items from you, man. I've remember your stuff previous to and you are simply extremely fantastic.
    I actually like what you have got right here, certainly like what you're saying and the way in which you say it.
    You're making it entertaining and you continue to care for to stay it smart.
    I cant wait to learn far more from you. That is
    actually a tremendous website.

    Here is my webpage; search engine optimisation west midlands

    OdpowiedzUsuń
  13. Aw, this was a very nice post. Taking a few minutes and actual effort to generate a good article… but what
    can I say… I procrastinate a whole lot and never
    seem to get anything done.

    Here is my weblog ... tefal crepes party

    OdpowiedzUsuń
  14. I am really loving the theme/design of your weblog. Do you ever run into any internet browser
    compatibility problems? A number of my blog visitors
    have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great in Chrome.

    Do you have any solutions to help fix this problem?



    My webpage; tefal sesame

    OdpowiedzUsuń
  15. There is certainly a great deal to know about this issue.
    I really like all of the points you have made.

    Feel free to surf to my web site; international cars shipping

    OdpowiedzUsuń