Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

sobota, 13 kwietnia 2013

Polecane strony ;*

Siema! Chciałybyśmy polecić wam kilka stron na facebook'u: prowadzą je naprawdę miłe Directioners.
Chcemy także podziękować za zainteresowanie blogiem! Zmotywowałyście nas do pisania, także obiecujemy wam jeszcze więcej imaginów.
Oto strony:
Hi! We're One Direction :3
Wiesz dlaczego jestem sama ? Bo poczekam na Horana . ; 3

Moja mama jeszcze nie wie, że ma pięciu zięciów.
Gwałcę replay, gdy słucham One Direction.
One Direction - Informacje, imaginy, zdjęcia, itd
Hejtujesz 1D, czemu? Bo osiągnęli coś, o czym możesz pomarzyć.
Forever 1D
One Direction jest jak koka, uzależnia.
Mam bzika na punkcie One Direction
Polish Directioners Forever
Harry moim bogiem, a Niall nałogiem.
One Direction moją kokainą. :3
One Direction moim życiem.
 Mój mąż ma na imię Niall. Tak tak Niall Horan. :>

Harry Styles is f*ckin' perfect

 

tastemedrinkmysoulandleave.blogspot.com
 http://two-different-worldss.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz