Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

piątek, 26 kwietnia 2013

Liebster Awards

Do Liebster Awards zostałam nominowana przez http://one69direction69.blogspot.com/. Jeszcze raz dziękuję! :)
1.Ile masz lat?
14
2.Od kiedy jesteś Directioner?
Directioner jestem od grudnia:)
3.Bez jakiej rzeczy nie możesz ruszyć się z domu i dlaczego?
Z domu nie mogę ruszyć się bez iPhona, ponieważ uwielbiam słuchać muzyki, robić zdjęcia i mogę mieć z wami ciągły kontakt:)
4. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
-książkę 'Siła marzeń.Życie w One Direction'
-zdjęcia mojej rodziny i przyjaciół
-kosmetyki (nawet na bezludnej wyspie trzeba jakoś wyglądać, ha ha)
5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Hmm... W marzeniach modelką, ale w rzeczywistości psychiatrą ;)
6.Coca Cola czy Pepsi?
Kiedyś Coca Cola, po wspaniałej reklamie z 1D, oczywiście Pepsi :o
7.Dlaczego prowadzisz bloga?
Ponieważ uwielbiam dzielić się z Wami tym, co napiszę. Sprawia mi ogromną radość, gdy ktoś miło spędza czas czytając moje imaginy i docenia moją pracę:)
8. Jeśli to ostatni dzień w życiu, co robisz?
Oczywiście jadę na spotkanie z chłopcami z One Direction, choćby na koniec świata:)
9.Gdzie chciałabyś jechać?
Zdecydowanie wybieram Londyn (wy już wiecie dlaczego)
10.UAN czy TMH?
Ciężko jest mi wybrać, ponieważ obie są równie nieziemskie, ale ostatnio UAN :*

Blogi nominowane przeze mnie:
Moje pytania:
1. Danielle, Eleanor czy Perrie?
2. Który chłopak z One Direction jest twoim ulubionym?
3.Od kiedy jesteś Directioner?
4.Co myślisz o miłości Harrego do rozbierania się:)?
5. Czy lubisz Taylor Swift?
6.Ulubiony teledysk One Direction?
7.Jakie są twoje ulubione solówki chłopców?
8. Wolisz głos Harrego czy Nialla?
9.Czy podoba Ci się mój blog?
10.Dlaczego prowadzisz bloga ?

HazzGirl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz