Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

niedziela, 13 kwietnia 2014

ROCZNICA


Hej wszystkim!
To właśnie rok temu założyłyśmy tego bloga. Była sobota, a my siedziałyśmy przed laptopem, myśląc o wyglądzie strony, chłopcach z One Direction, imaginach, ale również o czymś tak banalnym jak nasze nazwy, pseudonimy artystyczne. W końcu wpadłyśmy na nie, MissPotatoe oraz HazzGirl. Pamiętamy nasz pierwszy komentarz pod postem, który pojawił się mniej więcej o tej porze i radość z nim związaną. Ta chwila była, jest i będzie niezapomniana. Niby coś tak banalnego,a wywołało u nas dużo radości. Skakałyśmy, piszcałyśmy- to była naprawdę cudna chwila. A potem z każdym dniem liczba wejść i kometarzy, zwiększała się. Same byłyśmy w szoku. Gdy zakładałyśmy tego bloga, nie sądziłyśmy, że okażę się on sukcesem. A jednak :) Miłe zaskoczenie! Dzisiaj mamy przeszło 1657 komentarzy, 138 tys. wyświetleń, 112 obserwatorów. Nasz blog często bywał na pierwszej stronie w Google, a nawet jest odwiedzany przez osoby z USA, UK i wielu innych krajów. W tym dniu chciałybyśmy podziękować również wspaniałej Foreverdirectioners, która nas wspiera i wysyłam nam swoje prace, dla nas jest jak adminka :* Również wielkie, przeogromne podziękowania należą się każdemu z Was :*Przecież to właśnie dzięki tak wspaniałym czytelnikom jeszcze tu jesteśmy. Ciekawy był również konkurs na imaginy organizowany w grudniu. Byłyśmy mile zaskoczone, że tak wiele osób wzięło w nim udział.
Tyle różnych słów, myśli krąży po głowie, ale nie mamy pojęcia jak je ubrać w zdania. Może ten post nie należy do najlogiczniejszych czy też najciekawszych, ale wyraża naszą wdzięczność i radość. Wiemy, że kiedyś nadejdzie ten dzień, że skończymy tego bloga. Nie zawsze będziemy nastolatkami z bujną wyobraźnią. W końcu dorośniemy, ale mam nadzieję, iż One Direction pozostanie z nami na bardzo długo. Poza tym chciałybyśmy wydać tego bloga, tak dla pamiątki. Zawsze będziemy mogły spojrzeć na książkę i przypomnieć sobie stare, dobre czasy :*
MASSIVE THANK YOU! ! !

6 komentarzy:

  1. Gratuluję!! :D Naprawdę uwielbiam wasze imaginy :** Pamiętam jak znalazłam waszego bloga... Było na nim pare imaginów, przeczytałam i naprawdę mnie wciągnęły ale wtedy nie komentowałam bo po pierwsze - lenistwo, a po drugie nie wiedziałam sama wtedy jak komentarze są potrzebna do pisania i ile dają radości!! ;) Powodzenia i mam nadzieję, że jeszcze długo będę tu czytać cokolwiek ;)
    http://dontforgetwhereyoubelong10.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak się pojawiłyście.:)
    Pomyślałam wtedy sobie: "Kurde, one mają wielki talent!"
    A z każdym nowym imaginem mnie pozytywnie zaskakujecie :)
    Oby tak dalej!
    I życze wam kolejnych lat, abyście wytrwały i zawsze znalazły czas na napisanie i opublikowanie dla nas jakiś perełek (czyt. imaginów) ;3
    Wszystkiego naj! <3

    Pozdrawiam Bella♥
    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ugh... a mi jest teraz głupio...
    Bo ja dopiero od niedawna (patrząc czasowo) jestem tutaj, komentuję.
    Nawet nie pamiętam jak tu trafiłam, ale z pewnością był to jeden z najszczęśliwszych dni w życiu.
    Kiedyś komentowałam z anonima a teraz już jestem Foreverdirectioners...
    Jejku jak to szybko wszystko się działo.
    Przeczytałam o jakimś konkursie, pomyślałam czemu by nie spróbować, w końcu od czasu do czasu coś tam piszę. I napisałam. Wkręciłam się w to bardzo. I nie wiem jakim cudem, ale wygrałam.
    A moje komentarze stawały się coraz dłuższe, chciałam za wszelką cenę pokazać, że istnieje i podoba mi się to co robicie.
    Jak mnie pamięć nie myli to właśnie od tego bloga wszystko się zaczęło. Zaczęłam czytać inne, poznawać kolejne Directionerki.
    I już nie czułam się taka samotna. Bo powiedzmy sobie szczerze w realu często jest się wyśmiewanym z powodu One Direction. A dzięki Wam przekonałam się, że można poznać wspaniałe osoby z podobnymi zainteresowaniami.
    A Wam serdecznie tego wszystkiego gratuluję. Jestem pełna podziwu, że znajdujecie i poświęcacie czas. Piszecie takie niesamowite imaginy. Wywołujecie tyle emocji, a każde Wasze dzieło jest inne. Minął rok a Wy nadal trwacie przy czytelnikach.
    Teraz gdy czytam ten post żałuję, że nie poznałam Was wcześniej. Jesteście takie pozytywne, charyzmatyczne... IDEALNE.
    Każdy Wasz imagin jest inny, niepowtarzalny.
    Mam nadzieję, że za rok również będziemy mogli świętować rocznicę.
    Serdecznie Wam tego życzę, jesteście NAJLEPSZE.
    Dziękuję, za wszystko...
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOZIU!!!!
    AAAAAAAAAAAAAA!
    Jezu!
    Jak ja wam gratuluję!
    *_*
    Jesteście naprawdę genialne!
    Piszecie zjawiskowo!
    Macie niepowtarzalne pomysły i świetny styl!
    Jesteście po prostu świetne!
    Szczerze mówiąc przez przypadek natknęłam się na tego bloga...
    I szczerze?
    Chociaż byłam Directioner już wcześniej to wasz blog był jednym z pierwszych jakie zaczęłam czytać...;)
    To WASZA TWÓRCZOŚĆ zachęciła mnie do czytania one shotów, opowiadań itp. za co wam strasznie dziękuję ;D
    Podziwiam was...
    Minął rok
    JEDEN ROK!
    A wy macie prawie 140 ty wyświetleń!!!
    Ja w pół roku nie zebrałam 10 tys. ;D
    Więc mam w was przykład do którego nieudolnie dążę ! ;_:
    Jesteście genialne i pamiętajcie o tym ;D
    KOCHAM WAS!
    OŁ!
    I życzę wam jak najlepiej!
    Abyście pisały jak najdłużej, wena się was zawsze trzymała!
    Abyście pozostały sobą ;D
    I przede wszystkim drugie tyle wyświetleń obserwatorów itp ;D
    NAJLEPSZEGO!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że tak późno znalazłam tego bloga! Bardzo zazdroszczę Wam talentu! To ciekawe, że zaglądałam na różne blogi, czytałam kilka rodziałów i nigdy nie wracałam. A do tego wciąż wracam i zawsze czekam na kolejna części, nowe imaginy. Coś mnie ujmuje w Waszym stylu pisania - czytając Waszą twórczość przeżywam to, o czym jest mowa w tekście, czasem się śmieję jak głupia do monitora, czasem płaczę - właśnie to jest magiczne w tym, co piszecie.
    Już to pisałam, ale GRATULUJĘ i życzę DALSZYCH SUKCESÓW oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga! <3

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, świetne autorki i czego chcieć więcej :D

    OdpowiedzUsuń