Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

środa, 2 kwietnia 2014

post organizacyjny


Hej kochane, tu MissPotatoe! 
Mam dla was niestety smutną wiadomość :'( Nie mam pojęcia, kiedy pojawią się dalsze prace HazzGirl. Jak już mówiłam, miała problem z laptopem. I teraz, gdy powrócił z naprawy, skasowano jej trwale dane, które miała zapisane.... Jednym słowem duży RESET! A co za tym idzie straciła wszystkie napisane wcześniej imaginy, oj a było ich sporo. Musicie zrozumieć, że w takiej sytuacji odechcewa się wszystkiego, a pisanie nie przynosi już takiej satysfakcji :P Nie wiem, kiedy ponownie zabierze się za kontynuowanie imaginów. Pisanie tych samych imaginów drugi raz od połowy albo od początku, nid jdst fajne. Wiem, bo sama to przechodziłam :( 
Niestety na blogu pozostaję w tej chwili tylko JA, no i oczywiście Foreverdirectioners, która czasami "zabawi" Was jej pracami! Wiem, że jesteście zawiedzione, ja też nie ukrywam, że jest mi smutno, no ale cóż... Będę starała się dodawać imaginy jak najczęściej, ale uwierzcie, ja też nie zawsze mam czas i wenę na pisanie... Jestem tylko człowiekiem, nastolatką taką jak WY! 
Przy okazji przypominam o naszej nowej zasadzie, że 
20 komentarzy pod opowiadankiem= nowy imagin!  Mam nadzieję, że mnie, nas nie zawiedziecie! Wiemy, że stać Was na dużo komentarzy <3 <3 <3 Jeszcze raz! MASSIVE SORRY

8 komentarzy:

  1. Ten blog spada na psy,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mamy prawa tak mówić anonimku z góry... My tylko czytamy jej prace jak się nie podoba to nie musisz tutaj wchodzić proste prawda ? I lepiej się ciesz ze jest jeszcze ten blog a nie jeszcze wypowiadać się tak bezsensu .. Proszę was..
    Rozumieć ze będą pojawiać się zadziej notki.. Życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrozumiałość! :*
      Trochę rozumiem, pierwszy komentarz....
      Wydaję mi się, że dodam coś dzisiaj ;)
      Pzdr MissPotatoe

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę wpierdolić tej osobie z pierwszego koma =.=
    NO JAK TAK MOŻNA?!
    Wy chyba nie jesteście maszynami, że macie chodzić jak w szwajcarskim zegarku -.-
    Jesteście tylko ludźmi i ja osobiście wiem co to brak weny...
    Nie dodawałam przez jakieś 3 tygodnie O.o
    No...
    I w sumie to zapraszam na ten rozdział xD
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/04/rozdzia-xxv.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mi przykro :'c Doskonale rozumiem, co to znaczy pisać imaginy od początku... Sporym pocieszeniem jest to, że jest Was dwie.
    Życzę OGROMNEJ weny! Wierzę w Ciebie <3

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Romumem Was!! Życzę wam dużo weny i powodzenia!!! Czekam na następny imagin i wierzę że będzie równie niesamowity co wcześniej ;) Przy okazji dziękuję za komentowanie na moim blogu :***
    Jeszcze raz życzę WENY! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy mniej wiecej bd. kontynuacja tego imagina o Harry'm ? Nie mg. sie doczekac <3

    OdpowiedzUsuń