Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

poniedziałek, 22 lipca 2013

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana przez blogi: still-jeszcze.blogspot.com, i-will-give-you-everything, do-you-know-i-still-love-you  ;) 
Ogromne dzięki za te oraz inne nominacje. Dostajemy ich coraz więcej, co naprawdę nas cieszy :D 
kochane, jesteście wspaniałe! Najlepsze czytelniczki ever :*** 

Zasady konkursu: 
1.Podziękuj nominującemu na JEGO blogu. 
2. Pokaż nagrodę the Versatile Blogger  u siebie na blogu. 
3.Napisz 7 faktów o sobie.
4. Nominuj 15 blogów, które na to zasługują. 
5. Poinformuj ich o tym ;) (Oj duuużo pracy przede mną xdxd )

Fakty o mnie ;P
1. Mam 14 lat.
2. Oprócz Directioners jestem jeszcze Belieber.
3. Na ogół jestem zwariowana i często śmieję się bez powodu.
4. Ostatnio namiętnie czytam książkę Pretty Little Liars <
 5. Moim ulubieńcem z One Direction jest Zayn. ;)
6. uwielbiam chodzić na zakupy z BFF *.*  Czasami śmieję się, że jestem zakupoholiczką =}
7.Zanim słuchałam 1D moim ulub zespołem był Linkim Park.  

Blogi, które nominuję :*
one69direction69.blogspot.com
justdreamaboutonedirection.blogspot.com
iwantyoumydarling.blogspot.com
imaginy-one-direction-polska.blogspot.com
he-is-just-a-friend.blogspot.com
all-you-need4.blogspot.com
imaginy-1d-bymilena.blogspot.com
my-world-and-one-direction.blogspot.com
still-the-one-blog.blogspot.com
just-you-and-one-direction.blogspot.com
iwanttodieforonedirection.blogspot.com
ostatni-wdech.blogspot.com
onlyyoyharrystyles.blogspot.com
lovesandfriend.blogspot.com
youre-me-kryptonite.blogspot.com
onewayoranother-one-direction.blogspot.com

Ojeny! Jest tego znacznie, znacznie więcej :0 Ale to chyba właśnie na te blogi wpadam najczęściej :**
PS nie miałam pojęcia czy mogę nominować blogi, które mnie nominowały :P



DZIĘKI MORDECZKI ZA WSZYSTKO!!! :*
Pzdr MissPotatoe ;)




8 komentarzy:

  1. Hej dziekuje, za nominację. Jestem ci wdzięczna. Dużo to dla mnie znaczy, ze doceniasz to co robią. Już robiłam TVB u siebie na blogu, dlatego zrobię to tu w komentarzu ;p

    1.Mam 17 lat.
    2. Jestem z woj. pomorskiego.
    3.Zanim słuchałam 1D, byłam mega fanką Justina Biebera (nadal nią jestem,ale w mniejszym stopniu).
    4.Kiedyś lubiłam Maxa z TheWanted, ale minęło mi i teraz jaram sie NATHANEM i mam go aktualnie na tapecie.
    5.W szkole ucze sie angielskiego na poziomie podstawowym i niemieckiego na poziomie zaawansowanym.
    6.Mam na imię Beata.
    7. Lubię dzieci. Ochh słodziaki z nich... ;>

    No i to na tyle. Jeżeli uważasz to za SPAM to możesz to usunąć. ;D
    Jeszcze raz dziękuję ;*


    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Wybacz, ale zrobię w komentarzy

    1. Należę do trzech fandomów: Rushers, Lovatic, Beliebers.
    2. Nosiłam aparat stały.
    3. Pragnę wydać książke pt; "Wdech"*
    4. Przedwczoraj zrobiłam sobie zdjęcia z M. Musiałem :)
    5. Kocham czytać, pisać i tańczyć.
    6. Czuję, że każdy jest dla mnie sztucznie miły.
    7. Po nocach śnią mi się koszmary związane ze szkołą xD

    Kocham cię i to na maksa. I jestem już w połowie pierwszego rozdziału, więc oczekuj go za niedługo (2-3 dni) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację :) :**
    + czekam na kolejne imaginy :)
    chciałabym z Zaynem, jeśli dałoby radę :D

    ++ zapraszam do sb http://one69direction69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za nominację :**
    Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy i że komuś się podoba to, co piszę <3 Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzooo...Bardzooo....dziękuję :)
    To dla mnie dużo znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, every time i used to check web site posts here early in the morning, since i love to learn more and
    more.

    Stop by my blog post; vastgoedsnelweg.weebly.com ()

    OdpowiedzUsuń