Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

wtorek, 3 czerwca 2014

Imagin...

Hej kochane! Dzisaj dostajecie w swe "ręce", pracę Vivien Directioners\ Anonimka. Dostałam jej opowiadanie jakiś czas temu. Miałam je ocenić i tak zrobiłam. :)  Jednak postanowiłam pokazać je również Wam. Podzielcie się z autorką tej pracy swoimi opiniami. Co byście zmieniły w tym opowiadaniu, jeżeli coś byście zmieniły? :* Jakich innych rad byście jej udzielili? (TO NIE JEST PRACA KONKURSOWA!!!) ~ MissPotatoe



Zapach świeżo ściętej trawy dociera do nozdrzy blondynki. Ciepły, letni wiatr owiewa jej twarz, a włosy wprawia w ruch. Dookoła niej trwa cisza, co sprawia, że nastrój jest jeszcze cudowniejszy. Ptaki śpiewają piękną melodię, która sprawia, że człowiek się uśmiecha. Drzewa mają piękny zielony kolor. Kwiaty natomiast zachwycają różnorodnością kolorów.
Odwraca głowę w lewą stronę i dostrzega jakąś postać, która się jej przygląda. Wyostrza swój wzrok i stwierdza, że owa postać to mężczyzna, a dokładniej chłopak w wieku 18-21 lat. Ma na sobie czarne spodnie i białą bluzkę z napisem. Podchodzi bliżej niego. Blondyn cały czas się w nią wpatruje.
Kiedy jej wzrok pada na jego tęczówki - tonie. Tonie w ich przepięknym odcieniu. Nawet ocean nie ma takiego koloru, jak jego oczy. Zauważa w nich iskierki.
Kiedy staje naprzeciw niego, rękę niepewnie i powoli unosi do góry. Najpierw palcami przejeżdża po jego delikatnej skórze na twarzy, a po chwili cała jej dłoń ląduje na jego policzku. Wpatrują się w siebie nawzajem, jak w jakieś obrazy.
-Mam na imię Niall-pierwszy odzywa się chłopak.
-Charlie.
Nie kontrolują tego co robią. Zachowują się tak jakby ktoś nimi sterował. Choć nie znają się, to czują do siebie ogromny pociąg.
Ich usta stykają się. Wargi pasują do siebie idealnie.
Niall wykonuje pierwszy ruch. Po chwili doczekuje się odpowiedzi ze strony dziewczyny.
Charlie drugą dłoń kładzie na jego karku i przyciąga go bliżej. Blondyn ręce umiejscawia na biodrach swojej partnerki. Oboje oddają się pocałunkowi, który z sekundy na sekundę staje się coraz bardziej zachłanny.
Nie mija chwila, a Niall przygważdża swoim ciałem, ciało blondynki do drzewa.
Przejeżdża językiem po jej dolnej wardze prosząc o 'wstęp', którego dziewczyna mu udziela. Bez zbędnych ceremonii wkracza do środka. Na początku delikatnie gładzi jej język swoim. Dopiero kiedy się ze sobą oswoją zaczynają swój 'taniec', który wywołuje mnóstwo emocji.
Każde z nich jest teraz w swoim wyimaginowanym świecie, w którym wszystko może się zdarzyć. Uczucia z głębi serca przekładają właśnie w ten pocałunek. Coraz bardziej go pogłębiają.
Kiedy brakuje im tlenu, na chwilę odrywają się od siebie, aby zaczerpnąć powietrza. Jednak nie trwa to długo, bo już po chwili ich usta znów tworzą jedność, a języki kontynuują swój 'taniec'.


***
Wszystko co piękne, kiedyś się kończy. Tak jak i ten sen. Tak, był to sen. Bardzo realistyczny.
Aż trudno uwierzyć, że nie zdarzyło się to naprawdę. Jednak mamy szarą rzeczywistość, w której Charlie chodzi do szkoły i nie całuje się z nieznanymi jej chłopakami. Ale oczywiście nie pomijajmy faktu, że ten chłopak był przystojny. Jego imię chyba na zawsze pozostanie w głowie blondynki.
Charlie przekroczyła próg szkoły. Pierwszy dzień w nowym roku szkolnym. Szybkim krokiem zmierzyła ku swojej szafce, w której pozostawiła kilka książek i swoją, ukochaną jeans'ową kurtkę. Zamknęła ją i ruszyła przed siebie szkolnym korytarzem. Po drodze spotkała kilka znajomych jej twarzy.
Kiedy usłyszała dzwonek oznaczający początek zajęć przyśpieszyła kroku. Po chwili znalazła się za drzwiami klasy, w której miała pierwsze zajęcia. Rozejrzała się po sali, gdzie prawie nic się nie zmieniło przez wakacje. Jedynie kolor ścian był odświeżony. Kilka ławek było już zajętych przez uczniów.
Blondynka szybkim krokiem przemierzyła część sali i usiadła w czwartej ławce przy oknie.
Nie minęło 2 minuty jak do klasy weszła reszta uczniów i nauczyciel Angielskiego. Był dość wysoki, ale przy kości jak to mówią. Ubrany był w proste, czarne spodnie, szarą koszulkę, a na to założoną miał koszulę w odcieniu brudnej zieleni.
Usiadł przy biurku i rozpakował swoje rzeczy. Omiótł całą klasę spojrzeniem i wzrokiem wrócił do dziennika.
-Jak wiecie, nadal jestem waszym wychowawcą-nauczyciel zaczął swój monolog spoglądając na uczniów-Myślę, że tę lekcje przeznaczymy na sprawy organizacyjne. Chciałem oznajmić wam, że macie nowego ucznia w klasie..
I właśnie w tym momencie drzwi od sali otworzyły się, a w nich stanął wysoki blondyn.
-Przepraszam za spóźnienie, nie mogłem znaleźć klasy-powiedział i wszedł głębiej.
Dało się słyszeć westchnięcia od żeńskiej części klasy. I było w tym wiele racji, gdyż chłopak był nieziemsko przystojny.
-Pan Niall Horan, tak?-spytał nauczyciel.
Charlie na te słowa podniosła głowę do góry i spojrzała na nowo przybyłego. Olśniło ją. Przecież to ten Niall z jej snu. Ale jak to możliwe? Przecież jej się to śniło.
Z daleka dojrzała te jego piękne tęczówki. Nadal były niebieskie. Jednak nie do końca można było powiedzieć, że są po prostu niebieskie. One były wyjątkowe. Chyba na całym świecie nie ma takiego koloru.
-Tak, to ja-odpowiedział na pytanie pana Clark'a.
-Proszę zajmij jakieś wolne miejsce. Najlepiej usiądź z kimś, wtedy ta osoba oprowadzi cię po szkole-oznajmił wychowawca i swoje spojrzenie znów utkwił w dzienniku.
Niall rozejrzał się po klasie. Jego wzrok zatrzymał się na czwartej ławce w rzędzie od okna. Kiedy przyjrzał się uważnie dziewczynie, która siedziała w niej, pewnym krokiem ruszył w jej stronę. Wzrok całej klasy spoczął na ich dwójce. Blondyn usiadł w ławce z Charlie.
-Cześć-powiedziała.
-Cześć.


***


Lekcja minęła szybko i kiedy zadzwonił dzwonek wszyscy uczniowie opuścili salę.
-To jak, oprowadzisz mnie po szkole?
-A mam inne wyjście?-zaśmiała się w odpowiedzi-Chodź.
Szli korytarzem, a blondynka pokazywała mu wszystkie miejsca. Począwszy od składzika woźnego, a kończąc na toaletach. Jednak myślami cały czas była daleko od miejsca, w którym się znajdowali. Próbowała zrozumieć to, że chłopak, który śnił jej się dzisiaj w nocy, idzie tuż obok niej. Czy to realne?
-Śniłaś mi się dzisiaj-z zamyślenia wyrwał ją głos chłopaka.
-Ty mi też-odpowiedziała.
To był szybki ruch, którego się nie spodziewała. Niall przyparł ją do ściany, a ręce położył po obu stronach jej głowy, tak aby nie mogła się wydostać. Serce blondynki biło z podwójną siłą, ręce pociły się niemiłosiernie, a w brzuchu roiło się od tzw. motylków. W duchu cieszyła się, że znajdują się w tej części szkoły, w której mało kto przebywa na przerwach. Robiła wszystko, aby tylko nie patrzeć w te jego nieskazitelnie niebieskie tęczówki. Jednak przegrała walkę sama ze sobą i uniosła głowę do góry. Niepewnie spojrzała w jego oczy. To był błąd, bo od razu w nich utonęła. Nie dało się opisać, co czuła w tamtej chwili.
W jego wzroku widziała dobroć, czułość, ale przede wszystkim pożądanie. I nie czekała długo na skutki, ponieważ chłopak chwile potem jak ich wzrok się spotkał, złączył ich usta w pocałunku. I to nie byle jakim pocałunku. Przemawiały przez niego wszystkie emocje. Oddawali się sobie nawzajem.
Charlie wydostała swoje ręce i zarzuciła je chłopakowi na szyje, przyciągając go jeszcze bliżej. Natomiast Niall swoje włożył pod jej plecy kreśląc na nich, tylko jemu znane wzory. Kiedy wreszcie brakło im powietrza, odsunęli się trochę od siebie.
-To nie mógł być przypadek-wyszeptała dziewczyna.
-Bo to nie był przypadek, to było przeznaczenie-odpowiedział jej i musnął delikatnie jej usta.

Koniec.

17 komentarzy:

  1. cudowne magiczne nie wiem jak inaczej to opisać

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooooooow! <3 Nie mam słów, żeby opisać nimi wyjątkowość tego imagina <3 On jest po prostu cudowny i kretynką bym była, gdybym kazała cokolwiek w nim zmieniać! <3 On jest taki słodki i wyjątkowy! <3 No normalnie nie mogę się wysłowić! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny , ale troche , troche bardzo nierealistyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mało realistyczne, ale bardzo mi się podoba. Faktycznie jest w nim coś wyjątkowego i magicznego. Gratuluję talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm. Ogólnei opowiadanie ciekawie napisane, chociaż trochę mało akcji: dwie sceny pocałunku i kawałek o szkole. No i niezbyt realne, ale mi się podoba c:

    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. To co z tego, że mało realistyczne. Liczy się wyobraźnia, kreatywność itp. A dziewczyna któta to pisała ma te cechy. Bardzo fajny imagin ;) Fakt, faktem nie jest to zbytnio realne, ale naprawdę bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrowienia dla autorki i dziękuję za miły tekst do czytania. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetną wyobraźnię! Prosże napisz jeszcze coś dla tej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie do Miss Potatoe:Czy jest mozliwosc, ze ktos moze pi przyslac swoja prace tak do oceny. Niekoniecznie opublikowac, chyba ze czytelniczki tez mialyby poddac ja cnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że jest taka możliwość :))
      Tego imagina dodałam, bo jego autorka zgodziła się na jego publikację! :*
      Pzdr MissPotatoe ;)

      Usuń
    2. Dzieki. Wiesz mam też pytanie czy otrzymałaś e-maila od Curly Girl. Pytam się, ponieważ ze szkicownika nie moglam skopiowac do poczty, wiec musialam to zrobic z gmaila, wiec nwm czy doszlo.

      Usuń
    3. Kochana wszystko doszło :**
      Dzięki za imaginy <3 <3 <3
      Dłuższe odpowiedzi napiszę już niedługo prosto na email! ;)
      Kocham :** MissPotatoe

      Usuń
  9. Nie jest zle, troche za szybkie i panuje tam lekki chaos.

    OdpowiedzUsuń
  10. *-* <3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem też nie był to przypadek ;)
    To było przeznaczenie... Te ich sny i wgl ;D
    Ale to dziwne, że tak dwóm nieznanym się osobą śni się coś, a potem okazuje się że się spotykają. Ja jeszcze tak nie miałam, że osoba z mojego snu okazała się prawdziwa (w sensie, że jakaś osoba w śnie, której nie znam), ale wierze, że niektórym ludziom się to zdarza ;D
    Fajny imagin :D Dziwie się, że autorka z anonimka ci to przesłała. ;)
    Może powinna założyć konto i swojego bloga, bo po tym imaginie widze, że ma potencjał. Coś fajnego by z tego wyszło ;p
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem dopiero teraz, bo jakoś ten tydzień był trochę ciężki i wcześniej nie znalazłam czasu. Ale już jestem i zaczynam.
    Nie wiem jak to się stało, że kiedyś nie za bardzo przepadałam za imaginami z Niallem, ale teraz je po prostu ubóstwiam. <3
    No i droga Vivien Directioners nie znam Cię, ale już Cię lubię :*
    Twój imagin szczerze mi się podobał, a jego czytanie naprawdę przyniosło ze sobą wiele radości i emocji.
    Na samym początku pomyślałam 'oho mamy tu niczym nie zmąconą sielankę' wszystko układa się wspaniale, choć jak na mój gust było również w w tym trochę tajemniczości. Bo w końcu to było dwoje nie znających się ludzi... No a tu stop! Koniec marzeń i fantazji... To był 'tylko' sen. No trochę szkoda, ale chciałabym mieć takie sny, no niestety mi nigdy się nic nie śni....
    Potem lekcja, no i już coś podejrzewałam, że Horan gdzieś się pojawi, jako ktokolwiek- nauczyciel, uczeń, doprowadziłaś do tego, że pomyślałam, że mógłby być nawet woźnym (wiem, głupie a jedna odetchnęłam z ulga gdy okazało się, że jednak nie :)
    Ale Niall jest uczniem, nowym. No i znów mój mózg przetwarza informacje. 'No tak , spotkali się, ale co z tego? Przecież się nie znają, przecież tamto to było tylko sen. Więc może jakiś nagły impuls?' Po co mi te przemyślenia, skoro już po chwili poznaję prawdę? I to jaką prawdę.... Oboje śnili o tym samym. Może nierealne, a może jednak cudowne, wspaniałe, magiczne. Może rzeczywiście to przeznaczenie? Oj chciałabym przeżyć coś takiego ;) No i te dwa pocałunki *.* Sama nie wiem który lepszy, ten realny, czy ten wyśniony... Oba były piękne ;)
    Pozdrawiam :*
    Foreverdirectioners:*
    Ps: Podsumowując- jak dla mnie ten imagin jest naprawdę bardzo dobry, rzekłabym wręcz świetny. Gratuluję talentu, potrafisz pisać, no i masz niebywałą wyobraźnie. Jeszcze raz gratuluję:* Może jeszcze kiedyś będę miała okazję przeczytać Twoją pracę? :* Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęło mi się podobać już, kiedy zobaczyłam zdjęcie Nialla! :-D potem, gdy zaczęłam czytać to zakochiwałam się coraz bardziej! Ten sen był mega i na początku wcale bym nie pomyślała, że to jest w ogóle sen.
    Oddała bym wszytko za taki sen z takim chłopakiem! A potem jeszcze spotkać go tak w rzeczywistości i BUM! Miłość od pierwszego wejrzenia, a jakby się jeszcze okazało, że ja też się śniłam jemu to.. Zabrakło mi już słów! :-D
    Imagin jest mega genialny. Kompletnie nic bym w nim nie zmieniła, bo jest idealny :-*

    OdpowiedzUsuń