Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

wtorek, 4 lutego 2014

#81 Harry cz.3

Część 1Chttp://najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/2014/01/76-harry-cz1.html
Część 2 http://najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/2014/01/77-harry-cz2.html


Zawiera scenę +18

Chciałam go odepchnąć , ale po raz kolejny pożądanie wygrało ze zdrowym rozsądkiem. Styles szybkim ruchem pozbył się mojej koszulki. On sam został w samych bokserkach i pachnącym jego potem T-shirtcie . Nie wiem dlaczego, ale podobało mi się to.
-Harry...nie tutaj...- udało mi się wyszeptać między pocałunkami. Chłopak jednak nie zwrócił na moje słowa najmniejszej uwagi, zamiast tego odsunął się na chwile i zamknął na klucz drzwi do sali. Już po chwili leżałam na macie, na której za godzinę jakaś zdeterminowana kobieta będzie robić brzuszki.
-Odpręż się, drzwi są zamknięte- wymruczał błądząc dłońmi po moim nagim brzuchu.
-Zdejmij koszulkę- powiedziałam nieśmiało , a chłopak od razu wykonał polecenie. Moim oczom ukazał się ten idealny tors pokryty tatuażami, które sprawiały, że miałam na niego jeszcze większą ochotę. Mimo, że widziałam je dopiero po raz drugi, pamiętałam wszystkie. 
-Podobają ci się?- uśmiechnął się jak mały chłopiec pokazujący innym swoje zabawki.
-Są idealne, tak jak ty- odparłam i złożyłam czuły pocałunek na moim ulubionym- dużym motylu na środku klatki piersiowej. 
-Mogę...? -wyszeptał Harry delikatnie dotykając zapięcia mojego stanika. Uśmiechnęłam się, więc chłopak nie czekał na odpowiedź i sprawnie mi go zdjął. Chwilę po tym zaczął składać namiętne pocałunki na moich nagich piersiach.
-Jesteś niesamowita, [T.I.]- wymruczał patrząc mi prosto w oczy.
Nagle jego palce znalazły się na krawędzi moich szortów. Tym razem nie pytał o zgodę. Zanim się zorientowałam, zostałam już w samych majtkach. Brunet z roczuleniem spojrzał na moje majtki pokryte biało - czarnymi krowami. Po prostu nie mogłam wybrać lepszych...
-Jesteś pewna, że chcesz to zrobić ze mną?- zapytał. W jego oczach widziałam niepewność. Ja jednak nie miałam wątpliwości.
-Tak- odparłam stanowczo. CO JA DO CHOLERY ROBIĘ?!
-Na pewno?- wyszeptał gładząc dłonią mój policzek. 
-Harry...- zaczęłam trochę zawstydzona- zakochałam się w Tobie już wtedy, kiedy pierwszy raz mnie pocałowałeś. A ty?- uśmiechnęłam się z miłością patrząc na jego niezwykle seksowne, malinowe wargi.
-Ja nie- odparł, a ja poczułam przeszywający ból w klatce piersiowej, nagle byłam zawstydzona i bezbronna - ja zakochałem się w tobie już gdy cię pierwszy raz zobaczyłem- zaśmiał się, a ja odetchnęłam z ulgą. Przyciągnęłam go do siebie jeszcze mocniej nie mogąc uwierzyć, że jest mój.
Harry odsunął się znacząco i pozbył się swoich bokserek. Poczułam się trochę nieswojo, a moje policzki oblał delikatny rumieniec, ponieważ jeszcze nigdy nie byłam z żadnym chłopakiem tak blisko.  Jednak widok nagiego Harrego był jednym z najprzyjemniejszych, jakie kiedykolwiek widziałam. Poczułam gorąco w dole brzucha. Po chwili znowu był przy mnie i zaczął zdejmować ze mnie moją ostatnią część garderoby. Byłam już całkiem naga. Nie wiem dlaczego, ale nie krępowało mnie to. Może było to spowodowane tym, że Harry patrzył na mnie ,jakbym była najpiękniejszą kobietą na świecie, jakbym była kawałkiem mięsa, a on wygłodniałym psem , jakbym była jego trofeum. Uwierzcie, gdy chłopak spojrzy na was w taki sposób, będziecie chciały rozebrać się jeszcze bardziej, mimo że to niemożliwe. Będziecie chciały pokazać mu każdy fragment swojego ciała. Ja tak właśnie czułam się przy Harrym. Nagle bez ostrzeżenia to zrobił... Gdy otworzyłam oczy, był już we mnie. Kilkoma ruchami doprowadził mnie na szczyt. Następnie, jeszcze bardziej spocony, opadł na moje ciało.
-Jak było? - zapytał przy okazji całując moje ucho.
-Wspaniale, byłeś cudowny. A tobie?
-Byłaś perfekcyjna- czule przejechał językiem po moich wargach i zaczął sie ubierać. Ja rownież założyłam na siebie ubrania. Zdyszani opuściliśmy salę, co nie zwróciło niczyjej uwagi- przecież równie dobrze mogliśmy zmęczyć się podczas ćwiczeń. Nikt jednak nie domyślał się, jaki mieliśmy sposób na spalanie kalorii...
~*~
Ja i Harry byliśmy parą idealną. Tak, to dobre słowo na określenie naszego związku. Prawie codziennie się spotykaliśmy, najczęściej u mnie w domu. Każdą wolną chwilę spędzaliśmy na całowaniu, przytulaniu, chodzeniu na randki, do kina, na kolacje do drogich restauracji, na siłownię, na basen. Harry spełniał  wszystkie , dosłownie WSZYSTKIE moje zachcianki. Raz, gdy powiedziałam mu, że chciałabym z nim pobyć trochę sam na sam, zabrał mnie na weekend  w głąb lasu, gdzie odcięci od cywilizacji spędziliśmy dwie noce na obściskiwaniu się w namiocie. Mówiąc 'pobyć sam na sam' nie miałam na myśli pobytu z dala od ludzkości ! Chodziło mi raczej o jakieś ustronne miejsce. Ale taki właśnie był Harry , spontaniczny i nieprzewidywalny. 

Jedynymi osobami, które nie były zadowolone z naszego związku, byli moi rodzice. Zapytali kiedyś:
-Co takiego daje ci ten cholerny chłopak? Jest miedzy wami za duża różnica wieku!
Harry dał mi naprawdę wiele. Nigdy nie pozwalał, abym się smuciła. Nigdy nie mówił o smutku, choć czasem widziałam, że coś go martwi. Po prostu sprawiał, że każdy mój dzień był przepełniony radością, a jej głównym powodem był właśnie on.
Dał mi rownież to uczucie, gdy wydaje ci się, że za chwile oszalejesz z pożądania. Umiał pieścić każdy kawałek mojego ciała. Nie było chyba takiego, którego nie dotknął lub nie posmakował. Czasami, gdy mnie dotykał, wydawało mi się, że nie można być już bardziej czułym. Ale każdego następnego dnia udowadniał mi, że się myliłam. 
Dał mi też poczucie, że jestem dla niego najważniejszą kobietą na świecie. Wszystko, co robiłam, miało dla niego znaczenie. Każdego ranka, który mogliśmy spędzić razem, całował moją dłoń na powitanie. Który chłopak w XXI wieku wyciągnie twoją dłoń spod kołdry i najzwyczajniej w świecie pocałuje? Tylko Harry.
Przez okres trwania naszego związku, Harry dał mi więcej róż, niż otrzymałam przez całe swoje życie. Za każdym razem gdy mnie widział, obdarowywał mnie kwiatami. 
Harry Styles był miłością mojego życia. Tego byłam pewna.

Z czasem jednak jedna rzecz zaczynała mnie martwić- była to tajemniczość Harrego. Na początku związku nie zwracałam na to uwagi- byłam bardziej zajęta odkrywaniem jego ciała niż życia, lecz pózniej uświadomiłam sobie, że prawie nic o nim nie wiem. Nie znałam jego rodziców, nie byłam u niego w domu, nie miałam pojęcia, jak zarabia na życie. Styles uwielbiał rozmawiać o mnie. Nigdy jednak nie poruszał żadnych tematów związanych ze swoją osobą. Zawsze, gdy próbowałam go o coś zapytać , zmieniał temat lub przerywał mi pocałunkiem. Postanowiłam to zakończyć i z nim porozmawiać.
-Musmimy porozmawiać- powiedziałam od razu gdy zobaczyłam go w progu mojego domu.

-Też tak sądzę- odparł z powagą zajmując miejsce na kanapie. 
HazzGirl
Hej kochane:) Co myślicie o 3 części Harrego? Jeteście ciekawe, co stanie się dalej? Będę wam bardzo wdzięczna, gdy wyrazicie swoje opinie w komentarzach <3 to dla mnie naprawdę wiele znaczy.
W komentarzach czekamy rownież na prośby o dedykacje:) dziękujemy wam za wszystko.
Kocham was, wasza na zawsze 
HazzGirl 

24 komentarze:

  1. C.U.D.O :* :* <3 <3
    Nwm co się wydarzy :D
    Może ma jakieś problemy rodzinne, albo po prostu mieszka z drugą dziewczyną :)
    Nie, na pewno ie ma innej na boku, bo nie spędzałby z tą tyle czasu :*
    Nie mam pojęcia, zaskocz mnie :D <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O M G , kochaaaaaaaaaaaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa co będzie dalej :) imagin jest bardzo ciekawy :3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zajebiaszczy , kiedy będzie z ciąg dalszy Louisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym imaginie. Muszę się przyznać, że nie chętnie czytam opowiadania o Harry'm, bo jest ich strasznie dużo, a przeczytałam już naprawdę sporo, więc znudziły mi się, ale ten jest inny. Wyjątkowy. Czekam nn.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Cudowny, proszę dodaj jak najszybciej następny :)
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z utesknieniem na nastepna czesc! Zapraszam na bloga dopiero zaczynamy
    http://onedirection-myownvariantofheroin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boooooooże! Kocham <3 Jakbyś mnie widziała, jak to czytałam... ♥♥♥ Jestem ciekawa, co będzie w kolejnej części, ale z góry żądam happy endu ;D My God, takie cudowne *O*
    Tak bardzo czekałam na tą część, ale jeszcze bardziej czekam na następną <3


    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku to jest takie cudowne *-* uwielbiam tą cześć <33, ale boje sie co będzie w następnej cześć :// Brawa dla Ciebie za takie cudowny imagin :** Jeśli można by było, mogę prosić o dedykację :** Z góry dziękuję :* Kocham Cię :***

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG!
    To.
    Jest.
    .
    .
    .
    WOW!
    Nie mam słów na to by to określić!
    Piękne, cudowne, idealne?
    Nieeee...
    To są niedopowiedzenia!
    :D
    No serio!
    To jest ...
    Ughhhh...
    Mówiłam, że nie mam słów!
    :D
    I TERAZ TO CZEKAM NA NEXT!
    I nie mam pojęcia o co chodzi Hazzie?
    Może on ukrywał, że jest sławny?
    .
    .
    .
    XD
    Nieeeeee...
    To nie możliwe...
    Chyba xD
    A może ma związek z jakąś mafią?
    xD
    LOL.XD
    Ja i me czarne scenariusze!
    ^^
    .
    .
    .
    o_O
    A może on z nią zerwie czy coś bo "nie jest dla ciebie odpowiedni coś tam sratatata za duża różnica wieku nananana już cię nie kocham coś tam jeszcze"?
    XD
    A potem okaże się, że on ją okłamał i to dla jej dobra!
    xD
    Jestę Detektywę!
    xD
    Hihihihih.xD
    CZEKAM NA NEXT!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała część. Czegoś takiego się nie spodziewałam. Nie mogę się już doczekać przeczytania kolejnej części :D

    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER część :D Ciekawa jestem co dalej ;P
    Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałaś i odwiedzasz jeszcze moją stronę ;) Jest już kolejny (5) rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Ale co dalej?
    w takim momęcie przerwać no...:< ;)
    Co ten Hazza ukrywa?
    czekamy na kolejną część i już nie możemy się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  14. BŁAGAM, ŻEBY NIE CHODZIŁO O ZERWANIE. C.U.D.O <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej mam dla was informacje zostałyście zgłoszone do nagrody Liebster Blog Awards. Więcej u mnie http://talesof1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego przerwane w takim momencie?! Ugh! Ja już chcę kolejny! :D

    Zapraszam na nowy rozdział! :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku piękne <3 świetna część, ale jak mogłaś zakończyć w takim momencie? :D Czekam na kolejną część. Mam nadzieję, że dodasz jak najszybciej, bo już nie mogę się doczekać :)
    Zapraszam na nowy rozdział http://still-the-one-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Awww Geniaalny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :D
    Sorka za spam ale zapraszam na nowy rozdział u mnie :***
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/02/rozdzia-xxi.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Szuperowo koszmicznie odlotowo !! Kochaaaaaaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hazzzzzz *-*
    I ta scena... Boże, aż mi było smutno ominąć :c
    Szekszy <3
    Ale końcówką powaliłaś...
    No kto w takim momencie kończy część imagina?
    Ah... Tak. Ja też xd
    4, 4, 4, chcemy 4!
    Czekam!
    Ettie. xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny *.*
    http://directionersimaginonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń