Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

piątek, 17 stycznia 2014

#77 Harry cz.2



http://najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/2014/01/76-harry-cz1.htm

Z dedykacją dla:

Klaudii 14
Anonimowej < 3

W końcu odsunął się ode mnie na odległość kilku centymetrów. 
-Nie ma za co- rzucił z nonszalanckim uśmiechem i odszedł , za nim zdążyłam cokolwiek powiedzieć. Dotarło to do mnie dopiero , gdy chłopak zniknął za zakrętem. Mówił, że odprowadzi mnie po drodze, a wracał dokładnie tam, skąd przyszlismy. Wszystko związane z nim było tajemnicze, a ja chciałam go odkrywać, stopniowo poznać całe jego wnętrze. Tej nocy nie mogłam spać. Znacie to uczucie , kiedy przez calutką noc macie przed oczami uśmiech jakiegoś chłopaka? Znacie to uczucie , kiedy w głowie macie całą przyszłość spędzoną z nieznajomym? Właśnie tak się czułam.
O 7 zadzwonił budzik. Umyłam się, ubrałam ,nałożyłam delikatny makijaż,  zjadłam śniadanie i wyszłam z domu. Nagle usłyszałam, ze ktoś mnie woła. Nie , to nie może być...
-Harry?-zapytałam zdezorientowana dostrzegając znajomego chłopaka w czarnym sportowym samochodzie-co ty tu robisz? 
-Wczoraj zapomniałem wziąć od
Ciebie numeru telefonu , więc postanowiłem, że poczekam na ciebie pod domem, w końcu przecież musiałaś wyjść- odparł wpatrując mi się w oczy.
-Nie ma mowy, że dam ci numer , po tym co wczoraj zrobiłeś? - zbulwersowalam się.
-Przecież wiem, że tego chciałaś. Nie mogłem cię zawieść, gdy z takim pożądaniem patrzyłaś na moje usta- tłumaczył a ja mimowolnie się zaśmiałam- podwieźć cię do szkoły?- zapytał jeszcze.
-Poradzę sobie- odparłam , lecz otworzył przede mną drzwi.
-Wsiadaj- uśmiechnął się uroczo wiec wykonałam jego polecenie. Po raz kolejny dałam mu się zmanipulować. Przez całą drogę trzymał rękę na moim kolanie , przez co czułam się z jednej strony niezręcznie, a z drugiej cudownie. Gdy dojechalismy na miejsce , zapytał:
- To... Podasz mi w końcu ten numer?
Wyjęłam z plecaka długopis i kartkę , napisałam na niej rząd liczb i nachyliłam się , żeby mu ją podać. Wtedy ponownie to zrobił. Wpił się w moje wargi z nieznaną mi wcześniej namiętnością.
-Uważaj na siebie-wyszeptał i odjechał z piskiem opon.
Przez tego chłopaka nawet lekcje nie szły mi dobrze. Cały czas czułam na wargach jego usta , a na kolanie dotyk tej męskiej dłoni. Wtedy właśnie usłyszałam, ze ktos wysłał mi SMS-a. Przeczytałam go pod ławką, żeby nauczycielka nie zauważyła.
"Dziś o 18 na siłowni, poćwiczymy razem... :)  Będę czekał. Harry xx" . Poczułam fale gorąca rozlewającą się po moim podbrzuszu. Jeszcze dzisiaj będę mogła ujrzeć jego idealną twarz. Mimowolnie wielki uśmiech pojawił się na mojej twarzy.
-Co pannę tak rozbawiło , [T.I]? - nauczycielka szorstkim tonem przerwała moje rozmyślania.
-To naprawdę nic ważnego- odpowiedziałam wymijająco.
-Zorientowałam się, że to nic ważnego, ponieważ z pewnością nie jest związane z tematem lekcji- przerwał jej dzwonek oznaczający koniec lekcji. 'Nareszcie' - pomyślałam i skierowałam się w kierunku domu. Już po chwili jadłam obiad. Następnie zaś spakowałam torbę na siłownię i pojechałam na spotkanie z Harrym. Zobaczyłam go szybciej niż się spodziewałam. Spocony biegał na bieżni. 
- Hej- odwrócił się mieżąc mnie wzrokiem- przebierz się, czekam tu na ciebie. Skinęłam głową i poszłam do szatni. Wybrałam najbardziej obcisłe szorty , które idealnie podkreślały kształt moich jędrnych pośladek i top odsłaniający delikatnie zarysowane mięśnie brzucha. Gdy podążałam w stronę Harrego, dostrzegłam że jest on otoczony kumplami. Trochę niepewnie zbliżyłam się w ich stronę. Wszyscy jak na komendę zmierzyli mnie wzrokiem. 
-Poznajcie [T.I], moją dziewczynę - złożył czuły pocałunek na moich ustach i mocno przyciągnął mnie do siebie. Czy ja dobrze usłyszałam? MOJĄ DZIEWCZYNĘ? 
-Hej [T.I]- po kolei witali się ze mną umięśnieni chłopacy. 
-Harry pierwszy raz przedstawia nam swoją dziewczynę, inne nazywał raczej 'swoimi zabaweczkami'- wypalił jeden z nich , co spotkało się z miażdżącym wzrokiem Harrego.
-Możemy porozmawiać?- pociągnęłam za sobą zdezorientowanego Hazzę. 
Weszliśmy do pustej sali do fitnessu.
-O co chodzi?- zapytał mnie z uśmiechem na ustach.
- "Poznajcie moją dziewczynę" ? - zacytowałam go - oszalałeś? 
-Nie. , po prostu bardzo chciałbym, żebyś nią była. Co ty na to?
Przycisnął mnie do lustra swoimi dużymi dłońmi i zaczął składać mokre pocałunki
na mojej szyi .

HazzGirl 
Najpierw chciałabym wam podziękować za wszystkie komentarze pod 1 częścią - każdy z nich sprawił mi ogromną radość.
Byłoby mi naprawdę miło, gdyby również pod ta częścią było wiele waszych opinii , możecie rownież prosić o dedykacje :-)
Dobijamy do 100.000 wyświetlen <3

29 komentarzy:

  1. Wspaniały imagine ;p czekam na kolejną część <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały !!!! <3 czekam na następną część :D
    I zapraszam do mnie : http://dontforgetwhereyoubelong10.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohohohoh *_*
    SUPER!
    Po prostu cuuuudooooooooooowny!
    Pisz next ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ♥ o Boże...powietrza... XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jacie jaki Harry tu jest świetny! :D czekam na kolejną część! Uwielbiam ten imagin :)
    wenny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, cudowny!!! <3
    I jeszcze z dedykacją dla mnie, o mamuniu, świetny, nie mogę się doczekać następnej części :) Mam nadzieję, że będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego musicie tak świetnie pisać?! To jest genialne! Bardzo mi się podoba. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boooooskie *-*
    I ten tekst: 'Poznajcie moją dziewczynę' :D
    Co najlepsze, to ich 2 czy 3 spotkanie xd
    Będzie następna część?
    Mam nadzieję, że tak *-*
    Pozdr i zapraszam do mnie ;**
    Ettie. xx

    believe-in-1d-imaginy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jak to szybko się dzieje :D ale jak jego kumple powiedzieli że po raz pierwszy Harry przedstawił im dziewczynę jako jego dziewczynę to było takie *-* haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. G
    E
    N
    I
    A
    L
    N
    E
    !

    TYLE CZEKAŁAM NA CZĘŚĆ 2 I SIĘ NIE ZAWIODŁAM^^ BOSKIE <3

    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jejciu jest wspaniały !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała część :D
    Jestem po prostu zachwycona ;)

    Weny życzę i pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne! :)
    "Poznajcie moją dziewczynę" xD Wow.. :>
    Czekam na nn. :333
    Kocham ♥
    Zapraszam na kolejny rozdziałek u mnie http://and-let-me-kiss-youuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zawodłam się ♥ Nie mogę tego określić... jest wspaniała, genialna,, cudowna... IDEALNA! Tak bardzo mi się podoba! <3 Czekam na następną część ♥



    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. "Po prostu bardzo chciałbym żebyś nią była" <3

    Zapraszam na nowy rozdział, który właśnie się pojawił! :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie było mnie tu dawno i co ? weszłam i zakochałam się w twojej pracy <3
    jak ja tęskniłam za czytaniem imaginów i ff.. xd
    nadrobię resztę blogów i lecę czytac resztę waszych imaginów <3

    iwanttodieforonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no, naprawdę nie spodziewałam się, że można pisać lepiej niż dotychczas, a jednak... Każdy kolejny imagin jest coraz lepszy, GRATULUJĘ <3
    No, a teraz szczegółowo o imaginie :
    1. Idealne zdjęcie na początku, gdy tylko na nie spojrzałam...aaaawwwwwww, i jeszcze ten rozbrajający uśmiech....:***
    2. Świetnie opisane uczucia.
    3. Ciekawa, interesująca, wybitna akcja ;)
    4.Pocałunki Hazzy.
    5.Harry <3, Harry i jeszcze raz Harry
    Nie wiem jak Ty to robisz, ale Twoje Imaginy są takie cudowne, niezależnie jak rozgrywa się akcja, jaka jest długość, czy kończy się happyendem czy też nie po prostu chce się je czytać :**
    Czekam z niecierpliwością na kolejną część ;)
    Życzę weny....
    I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! Cudowne jeszcze lepsze niż pierwsza część :D
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowy! :) Zapraszam do mnie: http://littlemixonedirectionija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedno słowo : GENIALNIE!!! <3 Straszni mi się podoba, zwłaszcza zachowanie Harrego :D Czekam na kolejną część :)
    Zapraszam na nowy rozdział http://still-the-one-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Brak mi słów.
    Świetny.
    Czekam na kolejną część.

    zapraszam: lovee-story-for-us.blogspot.com

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  22. *reklama*
    Zapraszam na nowy rozdział, który właśnie się pojawił. ;)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super! ekstra imagin czekam na następną część. :>

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie prosze dodaj szybko kolejną część

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jest po prostu ZAJE.STY :D Ach, czekam na kolejną część :) Byleby szybko bo się wciągnęłam w fabułę :P

    OdpowiedzUsuń
  27. fbebfjev'je'j'vjdvb brak mi słów *.* Cudny ^_^
    http://directionersimaginonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń