Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

sobota, 29 listopada 2014

#134 Niall&Zayn cz.9

                                                            Niall&Zayn cz.6
                                                            Niall&Zayn cz.7

                                                            Niall&Zayn cz.8


Tekst pisany kursywą to retrospekcja :)


„It's too cold outside
for angels to fly
Angels to fly”

    - Pięknie tu, prawda? Zupełnie inaczej niż w ciągu dnia- zagaił blondyn.
    Szliśmy przez prawie puste ulice. Od czasu do czasu mijali nas jedynie pojedynczy przechodnie, którzy ze spuszczonymi głowami, tępo wpatrywali się w betonowy chodnik. Londyn o tej porze był zupełnie inny. Taki cichy, spokojny, a zarazem tajemniczy.
    - To miasto ma swój urok- dodałam po chwili, wpatrując się w poszczególne, czarne latarnie, które nadal zdobiły bożonarodzeniowe ornamenty. Zielone choinki, żółte dzwoneczki i ogromne bombki. Ta sceneria była naprawdę wyjątkowa.
    Nagle zrobiło mi się dziwnie chłodno. Schowałam, więc dłonie do cienkiej, siwej kurteczki, którą pośpiesznie zabrałam z domu. Dopiero teraz zaczęłam żałować, że nie wzięłam czegoś cieplejszego.
    - Co powiesz na kubek gorącej czekolady?- zwrócił się do mnie Niall.
    - Głuptasie- prychnęłam.- Myślisz, że w środku nocy znajdziemy gdzieś otwartą pijalnię czekolady?
    - Spokojnie, już wszystko zaplanowałem- wychrypiał, a jego twarz wykrzywiła się w tajemniczym uśmiechu- Ale najpierw urządzimy małą bitwę na śnieżki- zawołał wesoło i chwycił w dłonie trochę śniegu.
    - Zwariowałeś- zaśmiałam się.- Nie rzucisz we mnie!
    - Rzucę- zapewnił i pokazał mi język.- Masz pięć sekund na ucieczkę- dorzucił, a jego dłonie zaczęły formować pierwszą, śnieżną kulę.
    - Niall- pisnęłam, chowając się za drzewem.
    - Trzy.. Dwa... Jeden- odliczał.- Teraz już mi nie uciekniesz, [T.I]- powiedział przebiegle i ruszył w moim kierunku.
    - Jesteś okropny- krzyknęłam, gdy pierwsza śnieżka, rozbiła się na moich spodniach.- Pożałujesz- zawołałam, zwracając na siebie uwagę, starszej kobiety, która podejrzliwie, zmierzyła mnie spojrzeniem.
    Uformowałam niewielką kulę i rzuciłam wprost na blondyna. Pech chciał, że chybiłam. Chłopak zrobił szybki unik, ponownie celując we mnie.
    - I kto tu jest najlepszy- przekomarzał się.- Próbuj dalej, złotko- posłał mi tryumfalny uśmiech.
    - Już nie żyjesz- wycedziłam, formując kolejne śnieżki.
    - Mam Cię- mruknął wprost do mojego ucha, łapiąc mnie przy tym w pasie.- Już mi teraz nie uciekniesz- uśmiechnął się słodko i położył głowę na moim ramieniu.
    - Niall, czego Ty ode mnie oczekujesz?- spytałam, nerwowo, przystępując z nogi na nogę. Cholera! Byłam cała mokra.
    - Choćby tego...- wyszeptał, opierając o siebie nasze czoła.
    Patrzyłam mu prosto w oczy. Zatracałam się w jego niebieskich tęczówkach. Tonęłam w ich toni. W końcu, wykonał pierwszy krok. Nasze usta musnęły się raz, a parę sekund później, następny.
    „Twoje serce naprzeciw mojej piersi, Twoje usta przyciśnięte do mojej szyi.
    Zakochuję się w twoich oczach, ale one jeszcze mnie nie znają.
    I z uczuciem zapomnę. Jestem teraz zakochana.”

Wtedy liczyliśmy się tylko my. Byliśmy niesieni przez fale wielkiego uczucia, miłości. Trafiła w nas strzała Amora, która sprawiła, że nasze serca przyspieszyły, a oddechy połączyły się w jeden. Całowaliśmy się, coraz bardziej się w sobie zatracając.
To było coś niesamowitego. Niby zwykła pieszczota. Pojedynczy pocałunek, a jednak na zawsze miał on zachować się w mojej pamięci.
Wreszcie odsunęliśmy się od siebie. Milczeliśmy. Rozumieliśmy się bez słów. W pewnym momencie Niall, zdjął swoją ciepłą kurtkę i położył ją na moich ramionach.
    -Dziękuję- szepnęłam, mocniej ściskając jego ciepłą dłoń.
    - Mam dla ciebie jeszcze jedną niespodziankę- odparł, ciągnąc mnie w tylko sobie znanym kierunku.
    W końcu znaleźliśmy się na niewielkim, kwadratowym placu, otoczonym ze wszystkich stron, kolorowymi girlandami. Lampki mieniły się, a z małych głośników, płynęła muzyka.
    - Zatańczymy?- spytał Niall i podał mi dłoń.
    Powoli zaczęliśmy kołysać się do piosenek Ed'a Sheeran'a.
    -White lips, pale face. Breathing in snowflakes- śpiewaliśmy, przytulając się do siebie.
    -My nie jesteśmy zwykłymi przyjaciółmi- powiedziałam w pewnym momencie.
    -Wiem, o tym skarbie- oświadczył czule, a ja poczułam, że robię się czerwona.- Chciałbym, żebyśmy byli kimś więcej, ale nie wiem, czy powinniśmy... Nie zrozum mnie źle, ale...- uśmiechnął się krzywo i przejechał palcem po moim policzku.
    - Ale- powtórzyłam jak zahipnotyzowana.
    - Ale nie wiem, czy pozwoliłbym Ci odejść, gdybyś chciała- powiedział szybko, oblizując nerwowo wargi.- Dlatego zostańmy tylko przyjaciółmi. Najlepszymi przyjaciółmi- dodał, muskając moje usta.
    Nagle zawiał wiatr. Lampki zgasły, muzyka ucichła, a wokół rozdzwoniły się stare dzwony. Coś się zmieniło. Coś wyparowało, ulotniło się wraz z kolejną godziną.
    To była przeszłość.
    Tamta zimowa noc była najlepszą, a zarazem najgorszą w moim życiu. Pozostały mi po niej tylko głupie wspomnienia. Teraz siedziałam w pustym pokoju, z paczką chusteczek u boku.
    -Gdzie się podział mój „Słodki Aniołek”, który jeszcze nie tak dawno wiernie, dotrzymywał mi towarzystwa? Co się z nim stało?- zastanawiałam się, starając się ponownie nie rozpłakać.
    W pewnym momencie usłyszałam ciche pukanie do drzwi. Rzuciłam niepewnie 'proszę', a parę sekund później, ujrzałam Zayna.
    - Wszystko w porządku?- zapytał zafrasowany.
    - Nic nie jest w porządku- burknęłam, podchodząc do okna.
    - Uspokój się- poprosił, podchodząc do mnie. Brunet objął mnie w pasie i zaprowadził do łóżka.- Połóż się- zażądał, uchylając róg kołdry.
    - I tak nie zasnę tu sama- wycedziłam, nerwowo poprawiając włosy.
    - Zostanę z Tobą, dopóki nie zaśniesz- zaproponował i położył się tuż przy mnie, silnie mnie obejmując.- Śpij- wyszeptał z wargi tuż przy moim uchu.

                                                                                                            MissPotatoe
Witajcie Misiaczki ! :*
A więc po raz kolejny publikuję imagin z Niallem i Zaynem. Chyba za bardzo Wam ulegam... Ale skoro prosiliście, nie mogłam Wam odmówić ;) Pod poprzednią częścią było przeszło 40 komentarzy za co, dziękuję Wam z całego serducha! <3 Jesteście kochani ;) Wiecie jak mnie zmotyować do dalszej pracy :) A co sądzicie o tym parcie? Lubicie retrospekcje? Dajcie znać, jak wam się podobała ta część!
przynajmniej 25 komentarzy= nowy imagin!!!
Chyba wiecie, co robić by post pojawił się szybciej? ;)
PS Jestem ciekawa czy wiecie z jakich piosenek są cytaty, którymi sie posłużyłam? Ten kto odgadnie, może zażyczyć sobie dedykacje pod jakimś imaginem!

47 komentarzy:

  1. Cudowny, czekam na następny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A w nastepnej części Niall bedzie sie tlumaczyl TI ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge doczekac sie następnej części ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszesz co będzie sie działo w następnej części? ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten caly imagin o Niallu i Zaynie jest super. Najlepszy na świecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, nie moge doczekac sie następnego ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♡♥♥♥♡♥♡♡♥♡♡♥♥♡♡♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co bedzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy Niall bedzie rozmawiał z TI ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział jest cudowny. Taki lekki i kochany i w ogóle. Tylko nie rozumiem jednego. Retrospekcja była z przeszłości, kiedy jeszcze główna bohaterka nie była z Niall'em?

    Co do cytatów. Pierwszy jest z piosenki Ed'a - The A Team, a drugi z Kiss Me. I jeszcze ten kawałek, który śpiewają, też jest z The A Team.

    beyond-the-limits-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :-)
      Pod jakim imaginem chciałabyś dedykacje? ;)
      MissPotatoe

      Usuń
    2. Ty wybierz. Niech to będzie niespodzianka :D

      Usuń
  11. Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Szczerze mówiąc to średnio lubię retrospekcje, ale to jest naprawdę super. W ogóle ta część jest świetna, zresztą jak każda :) Uwielbiam Cię za dodanie tekstów tej piosenki, kocham Edka, a "The a team" uwielbiam, w dodatku świetnie się tu wpasowała. W ogóle chyba przeczytam jeszcze raz tą część właśnie przy tej piosence ;)
    Co do samej treści to naprawdę super przedstawiłaś wspomnienia T.I. bez problemu może było wszystko sobie wyobrazić. W ogóle ja bardzo lubię takie romantyczne sceny. Tak się cieszę, że Zayn z nią jest, bo bardzo mu kibicuję i mam nadzieję, że T.I. będzie właśnie z nim ;) Jestem strasznie ciekawa jak Niall się z tego wszystkiego wytłumaczy i, czy zastanie ich razem w łóżku.
    Czekam na następną część z ogromną niecierpliwością :)
    Ściskam :*
    Doma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :* Wielkie dzięki za komentarz ;) !
      Mam małe pytanko, z kim chciałabyś dedyka?
      Buziaki MissPotatoe =}

      Usuń
  13. Wole bez retrospekcji, ale tylko dlatego, ze jestem ciekawa co Niall powie TI. Czekam na nastepna czesc ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na to az Niall sie bedzie tłumaczył TI , piekny rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę zeby TI byla z Niallem, więc nie moge doczekac sie spotkania TI z Niallem ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak będzie 25 kom to dodaj jak najszybciej nastepny, prosze :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma slow ^^
    A. Moze. Teraz Lou??? A i czy bd. Jakis konkurs. Na. Swieta lub nowy. Rok???

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejny dobry <3 wrzucaj szybko nastepny

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodaj szybko nastepny blagam, bo czekam na to az TI bedzie rozmawiała z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny, dodaj szybko następny proszee !!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodaj szybko następny błagam!!!!!!!! ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Następny, następny, następny ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Błagam dodaj jeszcze dzisiaj następny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz 25 kom dodaj nastepny błagam. Każdy czeka na spotkanie TI z Niallem ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boski, następny, następny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Następny, następny, następny, następny, nastepny, następny, nastepny, nastepy ♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowity *.*
    Ale z Nialla jest sukinsyn! Mogłaby być z Zaynem :D<3
    Czekam na kolejny rozdział :* Mam nadzieję, że szybko się pojawi :D ^_^

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham!!! ;** prosze niech ona jest z Zaynem!!!! A z Niallem niech sie pogodzi! Kocham!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Niall pewnie całował sie z tą dziewczyną tylko dlatego, że widział TI z Zaynem. Jachce zeby ona byla z Niallem ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dodaj 10 Cześć prosze

    OdpowiedzUsuń
  31. Blagam dodaj jak najszybciej 10 bo ja czekam az TI sie spotka z Niallem ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Prosze dodaj szybko część 10 peosze, prosze, prosze, prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  33. wolę by TI była z Niallem <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Next, next, next prosze dodaj szybko błagam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa, jakie zakończenie wymyślisz, bo z którymkolwiek będzie, to mniej więcej druga połowa czytelniczek nie da Ci żyć <3 Ale i tak jestem za Zaynem :D
    Chociaż w zasadzie jest wyjście - mogą być w trójkącie XD *takie tam, osobiste przemyślenia ^^*

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodaj następny dzisiaj albo jutro błagam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Tyle juz komentarzy kiedy nastepny? To jest najlepszy imagin, a my musimy czekac tak długo prosze dodaj szybko następny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że według Ciebie to najlepszy imagin! *.* To dla mnie wiele znaczy <3 Ale wydaje mi się, że aż tak długo nie czekacie... W końcu go opublikuję, spokojnie ;) Zastanawiam się czy najpierw nie dodać kolejnej części Lou, bo w listopadzie nie opublikowałam żadnej części, a Niall&Zayn pojawił się 3 razy :))
      Jeszcze raz dzięki za wszystko! Do zobaczenia pod kolejnym postem :* <3
      Całusy MissPotatoe

      Usuń
  38. Next, next, next ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Następny rozdział, prosze :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy next?? ♥

    OdpowiedzUsuń