Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

środa, 25 marca 2015

Don't leave me alone, Zayn...


Nie mam pojęcia, co powiedzieć? Jakich słów użyć by móc opisać, to co się wydarzyło. Jest mi tak cholernie smutno. :( Zastanawiam się, czemu akurat ON jako pierwszy postanowił odejść?! Nerwy, chęć normalnego życia czy też miłość - co z tych rzeczy skłoniło go do takiej decyzji? Z dzisiejszym dniem pewna część historii zamyka się. Przemija z wiatrem... :( 25 marca -od tej chwili nie będzie kojarzył się NAM- DIRECTIONERKĄ z czymś miłym, nie będziemy tego dnia wspominać pozytywnie. Zayn, kochanie, ciężko mi uwierzyć, że od paru godzin nie jesteś już członkiem ONE DIRECTION. Nadal nie dochodzi do mnie, iż z 5 wspaniałych chłopców , w zespole zostało tylko 4 :( Myśl, że nie dadzą już wspólnego koncertu i w piątkę nie pojawią się w Polsce jest.... straszna!!! Z bólem serca muszę przyznać, że 1D bez naszego ukochanego Mulata, to nue to samo :( Trudno się z tym nie zgodzić, prawda?
Nie chcę, żebyśmy teraz zaczęły obwiniać Zayna za jego decyzję. Podejrzewam, że jemu jest w tej chwili również ciężko. Nie zapominajmy, że to jego życie, i że ON sam jeden wie, co dla niego jest najważniejsze i jakie ma priorytety. Po prostu pragnę by nadal był szczęśliwy. Chcę widzieć jego cudowny uśmiech, radosne iskierki w jego nieziemskich oczach :) W końcu ZAYN MALIK jest tylko człowiekiem. Ma 22 lata i jak każdy chłopak w jego wieku zamierza prowadzić normalne życie : ) Chcąc, niechcąc musimy pogodzić się z jego decyzją! Dla niego i reszty One Direction powinnyśmy pozostać silne! Chociaż prawda potrafi boleć ,musimy ją przyjąć :/
Odkąd pamiętam Zayn jest moim ulubieńcem. Piszę JEST , ponieważ odejście z 1D , nie przekreśliło mojej miłości do niego :) Uwielbiam go, jego solówki, niezliczone tatuaże, kruczoczarne włosy, osobowość, której mógłby mu pozazdrościć nie jeden człowiek. Dziękuję Bogu, że było mi dane zobaczyć i usłyszeć go na żywo ♥ Kocham go całym moim serduchem i jestem mu wdzięczna za te wszystkie lata jakie spędził razem z resztą chłopców.

Trzymajcie się
MissPotatoe

16 komentarzy:

  1. Co moge powiedziec ? Chyba tylko to ze sie zgadzam z Tb. i mam nadzieje ze imaginy z naszym Zayn'em nadal bd. sie pojawialy tutaj ..

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tez licze, ze bd pisaly imaginy o Zaynie.
    2. Jesem zalamana ta sytuacja, jak wiekszosc z noas. Nie moge sie poznierac.
    3. Jednak, jakbyl na to nie patrzec... moxe kiedys do nivh wroci? Zayn powiedzial, ze odchodzi, ale nie na zawsze! Prawda? Moze chce ustabilizowac wszystkie sparawy i kiedys wroci?

    OdpowiedzUsuń
  3. OK, przyznam szczerze, że gdybyś tego nie napisała, to bym się prawdopodobnie dowiedziała za kilka dni x.x Albo i w dzisiaj w szkole... Z ciekawości weszłam na oficjalną stronę 1D i jak czytałam słowa Zayna i reszty, to zakręciła mi się łezka w oku :')
    Czyżby nazwa Four była prorocza, czy raczej już wcześniej wiedzieli?
    Oczywiście na imaginy z Zaynem nadal czekam, myślę, że jak wszyscy ;]

    PrincessOnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + to zdęcie jest przecudowne *-*

      Usuń
  4. Zgadzam sie z tobą w 100% że 1D bez Zayna to już nie to samo...ale trzeba uszanować jego decyzje :'( tak mi ciężko w to uwierzyć :(((( <3

    Macie może emaila na którego mogłabym do was napisać ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :*
      Zależy do kogo chcesz e-maila bo nie mamy żadnego wspólnego :o
      Do MissPotatoe- kicia9991@buziaczek.pl
      Do mnie (Foreverdirectioners)- forever_directioners@op.pl
      1foreverdirectioners@gmail.com
      Do Pauliny- paulinaandrzejewska01@gmail.com (na gmailu)
      Jeżeli masz jakieś pytania to mam też ask- ask.fm/Pensivealien
      Pozdrawiam :) I łączę się ze wszystkimi w smutku :'(

      Usuń
  5. Mam nadzieję że nadal będziecie pisać Imaginy z Zaynem ;) :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję <3 imaginy bez Zayna to nie to samo ! :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę za nim strasznie tęsknić :'(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękniejszego zdjęcia to już chyba dać nie mogłyście ! <3 ;)

      Usuń
    2. Ja też kocham to zdj Zayna :)
      Wyszedł tu tak.... Kusząco <3
      Buziaki MissPotatoe

      Usuń
  8. :((( buu
    Przeczytaj mojego Imagina o 1D: http://one-direction-4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zmiana wyglądu strony! Z wyjątkiem Zayna w golfie XD Wygląda tak jakoś dziwnie :x

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że za to co napiszę możecie mnie zniweczyć, pobić a nawet zabić ale...ekhm.
    Droga Autorko Imagina oraz dziewczyny komentujące ten post!
    Łączę się z wami w bólu i go rozumiem. Rozumiem też wasz smutek związany ze strachem, że "nie będzie tak samo" ale czy wy do cholery jesteście normalne?! Zayn Malik był członkiem zespołu, znacie go z niezliczonych koncertów, wywiadów, klipów oraz piosenek. Ale nie znacie go naprawdę. Nie możecie powiedzieć tak jak autorka " uwielbiam go za osobowość, której mógłby mu pozazdrościć nie jeden człowiek". Jaką osobowość?! Nie macie pojęcia o jego osobowości. Może kiedy nikt nie patrzy lubi kopać pieski, albo jest ukrywającym się psychopatą? Nie twierdze, że tak jest bo go nie znam, tak samo jak wy. Nie chcę nikogo tutaj urazić. Tak jak pisałam wcześniej łączę się z wami w bólu, mimo to proszę, nie piszcie takich głupot jak "Kocham go całym moim serduchem", ponieważ go nie kochacie. To tylko moce zauroczenie i zafascynowanie osobą jaką stworzył.
    Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ;)
      To prawda, znam jego osobowość tylko z wywiadów, fimików itp.- ale mimo wszystko wydaje mi się bardzo intrygującą postacią. Kocham go, tak jak inne fanki. Jest to taka wyimaginowa miłość :*
      PS Tego posta pisałam pod wpływem emocji. Odejście Zayna z 1D spowodowało, że poczułam się jakoś dziwnie i ta notka jest efektem: 'to co ślina na język przyniesie' :P
      Dziękuję za Twój szczery komentarz!!! :* <3
      MissPotatoe

      Usuń