Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

sobota, 22 sierpnia 2015

Chyba pożeganie


Cześć wszystkim!
Dziś, a właściwie to wczoraj wieczorem podjęłam ważną decyzję.
A mianowicie- rezygnuje z pisania na blogu.
Już spory czas temu pisałyśmy, że to coraz częściej rozważana decyzja.
No i chyba nadszedł czas żeby to skończyć- przynajmniej w moim przypadku.
Po wakacjach zaczynam klasę maturalną- i wątpię żebym miała czas na cokolwiek.
I tak praktycznie nic nie pisałam w roku szkolnym.
W wakacje może byłoby tego więcej, ale zepsuty laptop ostatecznie zabrał mi chęci.
Bardzo się cieszę, że miałam okazję tu być przez ten czas.
Wygranie konkursu i pisanie dla Was już na tak popularnym blogu to było coś niesamowitego.
Poznanie tylu wspaniałych osób, podzielenie się tym co miałam w głowie i w sercu.
Myślę, że uratowało mnie to przed kompletnym zatraceniem.
Ale zawsze przychodzi czas na pożegnania.
Nie myślcie, że to dla mnie łatwe,
Też chciałabym tu być na zawsze.
Ale praktycznie nie mam już nic do wstawiania, to nie miałoby sensu.
Prawdę mówiąc to rozważałam odejście po pierwszym moim imaginie tutaj.
Sądziłam, że się nie spodobam, że nie mam szans przy innych autorkach,
Ale liczbą wyświetleń i komentarzy pokazałyście mi, że było inaczej.
I chyba pozostawię Was bez zakończenia mojego najpopularniejszego postu - Harrego.
Mam zaczętą kolejną część ale pisze mi się to bardzo ciężko.
Mam rozpoczętego nowego Louisa, nowego Nialla, nowego Zayna.
Jeśli chcecie mogę tu wstawić te części, ale prawdopodobnie zostaną bez zakończenia (oprócz Zayna, bo jego bardzo chciałabym skończyć).
Od lutego zaczęłam pisać też ff. O Harrym. Z moim tempem pracy mam niecałe 4 rozdziały, To też projekt który bardzo chciałabym skończyć i może za kilka lat faktycznie tak się stanie.
Jednak póki co za najważniejszy cel stawiam sobie zdanie matury. Myślałam też o pracy w wydawnictwie. Ale to są tak niepewne sprawy, że trzeba mocno się starać.
Może coś jeszcze napiszę, może będę wydatniejsza po maturze.
Jeżeli chcielibyście poznać zakończenie Harrego- czyli tak jak to miałam w planach zakończyć to pytajcie.
Zapraszam też na mojego tt @pensivealien,
pocztę forever_directioners@op.pl
ask ask.fm/Pensivealien
Dziękuję za wszystko. Na zawsze jednokierunkowa.
Foreverdirectioners
Ps: Niebawem pojawi się tu też post MissPotatoe.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ty KOCHANIE dostaniesz choćby nikt inny nie chciał,
      albo miałabym Cię spamować na fb :*

      Usuń
  2. Bardzo lubiłam Twoje imaginy i rozumiem Twoją decyzję, ale będzie mi Ciebie brakować.. :)
    Dziękuje, że tworzyłaś na tym blogu i mam nadzieje, że kiedyś powrócisz do pisania :p
    Duuużo miłości :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie nam ciebie bardzo brakować. Kochałyśmy twoje imaginy i ciebie też. Mam nadzieje ze kiedyś może jeszcze coś napiszesz. Albo niewiem. �� będziemy tęsknić.
    / Jula

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sobie myślę, jak bardzo się zmieniłam od czasu, kiedy tu jeszcze wchodziłam, a już na pewno odkąd znalazłam tego bloga i sprawdzałam codziennie, czy jest coś nowego... Tak, wiem, pisałam już jakiś czas temu, że się zmieniłam, ale teraz to już w ogóle :o W każdym razie, chcę tylko napisać, że - o ile nie poznałam Cię za mało i mogę w ogóle się w tej sprawie wypowiadać - jesteś świetną osobą i z pewnością genialną pisarką. Może napiszę do Ciebie jeszcze maila, ale teraz chcę Ci jeszcze życzyć powodzenia. Do czegokolwiek :]

    PrincessOnika/Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuu nie :c Byłaś moją ulubioną autorką, proszę zostań chociaż do zakończenia Harry'ego, pisałaś, że już go zaczęłaś, a skoro tyle czekaliśmy to możemy jeszcze poczekać. Będzie mi Cię bardzo brakować. ♡ Gdzie będziemy mogli znaleźć Twojego fanfictiona? Życzę powodzenia i mam nadzieję, że jeszcze wrócisz, przemyślisz to i wrócisz. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Harrego to nie jest takie proste :( Nie piszę tego imagina już kilka miesięcy. Mam już od roku zaplanowaną całą akcję, ale nie potrafię tego pomysłu umieścić w słowach :/ W ogóle ostatnio z pisaniem ciężko mi idzie. Wolę poczytać czyjeś pracę niż pisać swoje.
      Jeśli napiszę ff to na pewno dam o tym znać, albo tutaj, albo na moim koncie na google+, ewentualnie na tt.
      Ale to też nic pewnego.
      Dziękuję Ci za miłe słowa *.*
      To wspaniałe uczucie kiedy wiem, że dla kogoś tutaj nie byłam obojętna :*

      Usuń
  6. jest skończysz Niall&Zayn błagam

    OdpowiedzUsuń
  7. http://pati-1d.bloblo.pl/ Zapraszam do mnie, także opowiadanie z uczestnictwem One direction :)

    OdpowiedzUsuń