Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

Najlepsze Polskie Imaginy One Direction

wtorek, 20 sierpnia 2013

#49 Harry cz.3

  Harry cz.1

Harry cz.2

    - Przepraszam. Powinnam zapukać- rzuciłam. Cóż, to była mało komfortowa sytuacja...
    - Spokojnie- odparł.- W końcu to też Twój pokój, nieprawdaż? Możesz wchodzić bez pytania.
    Naprawdę nie miałam pojęcia, co uczynić w takiej sytuacji. Było mi wyjątkowo niezręcznie. Zżerały mnie wyrzuty sumienia. To wszystko było ponad moje siły. Czułam się okropnie i nie widziałam wyjścia z zaistniałej sytuacji. Zastanawiałam się, co powinnam zrobić. Wyjść? Jeszcze raz przeprosić? A może dać mu swój numer i umówić się na randkę...
    - Nie uważasz, iż to wszystko jest krępujące?- zapytałam zdziwiona.
    - Nie, czemu?- zdziwił się.- Lubię nagość, czuję się wtedy wolny...
    - Hm.- jęknęłam- W takim razie będę już szła. Mam dość przygód jak na kilka godzin- powiedziałam.
    - Poczekaj- zawołał za mną, a ja automatycznie stanęłam.
    Harry z pewnością nie był, jak wszyscy chłopcy. Wczoraj, kiedy ujrzałam go po raz pierwszy, zawrócił mi w głowie. Był niezwykle uroczy i wyjątkowy na swój własny sposób. A na dodatek ta jego uroda. Brązowe loczki i kontrastujące zielone tęczówki. Po prostu ideał pod każdym względem..
    - Może zjemy razem śniadanie czy coś- spytał.
    - Bardzo chętnie... Tylko, że- zawahałam się.- Umówiłam się ze znajomą. Biedaczka czeka na mnie już parę godzin, bo troszeczkę zaspaliśmy- odparłam, posyłając mu uroczy uśmiech.
    - To w takim razie może podwieźć Cię?- powiedział cicho, a jego duże oczy, otoczone wachlarzem ciemnych rzęs, przeszyły mnie dogłębnym spojrzeniem. Poczułam jak nogi odmawiają mi posłuszeństwa.- Chyba, że nie masz na to ochoty- dodał po chwili.
    - Byłoby wspaniale. Moglibyśmy się lepiej poznać i w ogóle... Ale nie będę Cię fatygować. Pewnie masz już jakieś plany na dzisiejszy dzień- zaczęłam, ale propozycja bruneta wydała mi się wyjątkowo kusząca. Stop! Przecież to niedorzeczność!- A poza tym czeka już na mnie taksówka.
    - Hej [T.I], ranisz mnie- zaśmiał się, a ja zdziwiłam się skąd znał moje imię. Wydawało mi się, iż nie przedstawiałam mu się od rana.
    - Przepraszam, ale śpieszę się trochę. Moja znajoma i tak jest na mnie zła. Obiecałam jej, że będę o jedenastej, a teraz dochodzi druga.- oznajmiłam.
    - Szkoda. Pozwolisz mi się chociaż odprowadzić?- zapytał z nadzieją.
    - Pewnie- rzuciłam i ruszyłam. Już po chwili brunet dorównał mi kroku. Szliśmy obok siebie w kompletnej ciszy. Wydawało mi się, że coś go gryzie, że nad czymś się zastanawia, a może nawet waha. Widziałam jego skupioną twarz, wargę, którą delikatnie przygryzał. W pewnym momencie poczułam jak jego ciepłe opuszki, delikatnie musnęły moją dłoń...
    W końcu wyszliśmy na zewnątrz. Dostrzegłam jasny neon, ukazujący nazwę dyskoteki, do której, dziwnym trafem udało mi się dostać wejściówki. To by wyjaśniało, czemu akurat znalazłam się w tym, a nie innym hotelu. Zanim się obejrzałam zza rogu wyłoniła charakterystyczna, czarna taksówka, na którą wyczekiwałam. Nie miałam pojęcia czemu Harry, idzie za mną, ale nie protestowałam. Loczek jak prawdziwy gentleman otworzył przede mną drzwi. Posłałam mu szeroki uśmiech. Chłopak z każdą sekundą zyskiwał w moich oczach.
    - Mam nadzieję, że nasze następne spotkanie będzie przyjemniejsze- mruknął, gdy ja zapinałam pasy.
    - Następne?- zdziwiłam się.- Szczerze? Myślałam, że już nigdy się nie spotkamy.
    - Naprawdę? Czyli nici z kolejnego miłego wieczoru?- zapytał wyraźnie zasmucony.
    - Tego nie powiedziałam głuptasie.- prychnęłam.- Oczywiście, iż będę miała ochotę się z Tobą spotkać, po prostu sądziłam, że...- zająknęłam się.- Zresztą nieważne. Miło było Cię poznać.
    Chłopak uśmiechnął się szeroko i wypowiedział cichutkie ,, do zobaczenia”. Poczułam jak moje kąciki ust mimowolnie wznoszą się do góry. Zamknęłam drzwi od auta i pomachałam mu na odchodnym.
    - W takim razie dokąd panią podwieźć?- zapytał tęgi mężczyzna za kierownicą. Wskazałam mu konkretny adres, pod którym czekała już na mnie [I.T.P]. Taksówkarz odpalił silnik. Mieliśmy już ruszyć, gdy usłyszałam pukanie do okna. Odruchowo odwróciłam się i zawołałam do mężczyzny by chwilę poczekał.
    - Śpieszę się- oświadczył ozięble.- Czeka na mnie tysiące chętnych do podwózki, a Pani zachciało się na pogaduszki. Albo jedziemy teraz, albo będzie mi musiała Pani dopłacić za zbędny postój- odgrażał się, a ja jedynie machnęłam ręką i otworzyłam szerzej okno.
    - Co się stało?- zapytałam zdziwiona, widząc Loczka przed sobą.
    - Zapomniałem o najważniejszym- odparł- Nie mam Twojego numeru- wyjaśnił, uśmiechając się szeroko. Podyktowałam mu ciąg cyferek, a następnie rzuciłam po raz kolejny ,, cześć”- Zadzwonię do Ciebie ok?
    - Pewnie- pokiwałam twierdząco głową i zamknęłam okno. Kierowca nie czekając dłużej odjechał.
                                                                                                   MissPotatoe
    Hej Kochane :*
    Co powiecie na 3 część Hazzy? Wiem, wiem nie jest za długa, ale lepsze to niż nic, nieprawdaż? Jak Wam lecą wakacje? Też nie możecie się doczekać  premiery This Is Us?
    Dzięki za każde wejście, komentarz :* Nawet nie wiecie jaką mamy motywację do pisania, gdy widzimy, że jest Was coraz więcej!  

28 komentarzy:

  1. Fantastyczne,czekam na następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imagin ;) Nie mogę się już doczekać kolejnej części. Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetna! <3
    kocham <3

    http://one69direction69.blogspot.com/
    http://takemetodifferentworld.blogspot.com/ (nowy rozdział, 5 :))
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest za długie. Przeczytałam wszystkie i żałuję, że szybciej tu nie wpadłam :)
    Ale plus jest. Mogłam przeczytać całosć .
    Czeka na nn.
    Cudne

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA IMAGIN Z NIALLEM < 3
    Liczę na szczerą opinię :*

    http://one-directions-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie, boskie, ale ja chcę więcej ! :D <3
    czekam na nn, weny ;*


    + onlyyouharrystyles.blogspot.com c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooski! :D :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie ! cudne i nie wiem co jeszcze powiedzieć xD




    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imagin jest cudowny. Wybaczcie nie komentowanie , ale nie było mnie. Czekam na kolejne :* Ten był prze słodki. Kocham was ! :*
    nowademi.blogspot.com
    ostatni-wdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. [Przepraszam za SPAM]
    Prowadziła normalne życie zwykłej piętnastolatki mieszkającej w Polsce do póki nie zdecydowała się wziąć wszystko w swoje ręce i wreście spełniać swoje marzenia a zwłaszcza jedno – jej największe które tak bardzo pragnęła spełnić. Z tego powodu na wakacje zostawiła swoją rodzinę i wyjechała do Londynu w którym całe jej życie się zmieniło…
    Blog jest o One Direction i jeśli zainteresowało cie to co napisałam na górze serdecznie zapraszam. Mam nadzieje że nie zawiodę twoich oczekiwań.
    http://because-dreams-sometimes-come-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. S
    U
    P
    E
    R
    !
    Czekamy na next!!!!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeeeetny imagin!
    Czekam na następny, kochana!
    weny i czasu :)

    zapraszam na nowy rozdział two-facess.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super super super :D
    Już się nie mogę doczekać na następny :*
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Czekam na kolejną część z niecierpliwością. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  14. Imagin est świetny, słodki.
    Czekam na nn.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam cię do Liebster award :D
    Więcej info tutaj http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny imagin.
    Harry którego wykreowałaś jest taki mrrrraśnyyy xD
    aaaaaaaaaaa spotkają się jeszcze raz!
    Ale będzie romantycznie.
    Czekam na nową notkę i weny życzę!
    Zapraszam do siebie i liczę na komentarz: http://sherlitta.blogspot.com
    Fanfiction o Zaynie.
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm Geniallny imagin ;)
    Haary ciekawą postacią jest haha ;D
    FAJNIE że wymienili sie numerami ;))
    Podoba mi się
    'Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. loveisnthard.blogspot.com Zapraszam na nowy rozdział. Liczę na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały :) Bardzo mi się podoba :* Czekam na nn . Pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ zapraszam do siebie na bloga, pojawił się nowy rozdział.
    **
    Fajny imagin.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super czekam na następna część :*/ Gaba

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny, czekam na next :DD
    +
    zapraszam do mnie ; http://1d-imaginy-1d.blogspot.com/
    prosze o szczerą opinie na temat bloga i imaginów
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny!!! Proszę o następną część!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominuję Cię do Liebster Award
    Wiecej inf; http://century-mistake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny czekam na nn :**

    Zapraszam do komentowania http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny, czekam na kolejną część. :)

    OdpowiedzUsuń